موسسه خودروهای اکسپدیشن آمریکایی یا همان AEV سالهای سال است که اقدام به ساخت خودروهای آفرود سرسخت و خشن میکند. این کمپانی آماده یک آینده آخرالزمانی میشود زیرا محصولات صنعت خودرو در حال تغییر هستند. جدیدترین پروژه این کمپانی AEV Recruit رم ۱۵۰۰ نام دارد.
در همان لحظه اول افزایش ارتفاع سیستم تعلیق را متوجه خواهید شد. البته این افزایش ارتفاع با تغییر سیستم تعلیق همراه نشده و رم ۱۵۰۰ همچنان از سیستم تعلق استرات بادی بیلشتین در جلو و کیسههای هوای عقب سود میبرد. AEV با استفاده از پایههای قدبلندتر و شوکهای طویلتر بیلشتین ۵۱۰۰ توانسته ارتفاع این پیکاپ را افزایش دهد.
در بخش بیرونی شاهد اضافه شدن قطعات حفاظتی همچون سپر جلویی هستیم که از فولاد ۴ میلیمتری ساخته شده است. این سپر همچنین دارای لوپ های یدک کشی آلومینیومی و وینچ مخصوص و همچنین نوار LED 30 اینچی ویژن X میباشد. در بخش عقب بازهم سپری را میبینیم که از فولاد ۴ میلیمتری ساخته شده است. AEV حتی محفظه بار را نیز ارتقا داده و از لولههای محافظتی و لوپ های یدک کشی آلومینیومی سود برده است.
اما AEV دستی نیز بر سر و روی کابین کشیده است. در داخل این پیکاپ پوشش چرم پریمیوم با دوختهای سفارشی را میبینیم. یک بخش خاص برای دکمهها تدارک دیده شده که باعث کنترل آسان چراغها و وسایل جانبی میشود. این شرکت همچنین کامپیوتر و حسگر سرعت رم را دوباره برنامهریزی کرده بنابراین هر دو بخش با لاستیکهای ۳۷ اینچی کارکرد درستی دارند.
AEV نگفته که آیا رم ۱۵۰۰ خود را وارد خط تولید خواهد کرد یا خیر. تا به اینجا میدانیم که این پیکاپ بازخوردهای مثبتی در نمایشگاههای گوناگون داشته است. در حال حاضر محصولات تیون شده توسط AEV در برخی نمایندگیهای جیپ و رم به فروش میرسند و از گارانتی ۳۶ ماهه برخوردار هستند.
Reza.M
۲ تیر ۱۳۹۷دریک کلام معرکس…ولی raptor یه چیز دیگس….
Sajjad
۲ تیر ۱۳۹۷چهره خودروهای دوج یه عصبانیت خاصی داره همیشه
ایمان
۲ تیر ۱۳۹۷لطفاً یک مطلب کامل درباره AEV بزارید ممنون میشم
John
۲ تیر ۱۳۹۷خوراک آسفالت خیابونای ایرانه
pedali
۲ تیر ۱۳۹۷یه سوال
این خودروها که اینطوری ساخته میشن به قولی برا یه دوره ی اخر زمانی ایا نیاز به سرویس و این چیزا ندارن؟ اگه قطعه ایی خراب بشه چیکار میکنن؟
تو دوره ی اخر زمانی که دیگه تعمیرگاهی نیست ببرن تعمیر کنن یا قطعه عوض کنن و یا روغن و این چیزا بخرن و خودشون عوض کنن
اصلا سوختشو چیکار میکنن؟ بنزین از کجا تهیه میکنن؟
بعد اینکه ایا خودرویی میشه ساخت مثلا طی سی سال کار کنه؟ ایا بنزین یا دیزلی هست که مثلا طرف الان صد هزار لیتر انبار کنه و تا سی سال سالم بمونه؟
یا لاستیکی هست که تا سی سال استفاده بشه و یا اگه طرف انبار کرد فاسد نشه؟
بقیه قطعاتم همینطور ایا طوری میشه ساخت که تا سی سال دوام بیارن؟
مثلا سیستم تعلیق بادی تا سی سال دوام میاره؟
ناصر
۴ تیر ۱۳۹۷به راحتی میشه نگهداری کرد
الان اثار صد سال پیشوب بینی قسمتای فلزیشون تنها و تنها یه لایه نازک زنگ زدن و خلاص
روغنم که از اسمش معلومه میگه تا هزار سالم تجزیه نمیشه تو شرائط عادی
غذاهایی هستن که تو یه حالت خاصی خشک و بسته بندی میکنن که تا بیست سال قابلیت نگهداری داره و افراد معتقد به یه دوره ی ارماگوندی تو امریکا همیشه به صورت منظم و مدیریت شده این غذاها رو میخرن
بنزین و دیزلم تا صد سال قابلیت نگهداری دارن و مهم احتراقه که محترق میشن حتی تا صد سال اگه انبار بشن. تانکرهای مخصوص ابنار کردن گازهای مایع مثل ال پی جی و بنزین وجود داره تو همین ایران خیلیا که کارخونه دارن و نیاز به مصرف دارن گاز و بنزین یا دیزل رو اینطوری تو یه منبع انبار میکنن
فامیلمون مزرعه دار بود قبلا یه سوله ساخته بود که توش از این تلمبه های بزرگ چاه نصب کرده بود و تا جایی که یادمه همیشه روشن بود. تلمبش از این بزرگا بود که ده متر تقریبا طول داره و ارتفاعشم به پنج متر میرسه و داخل یه سوله نصب میکنن و بعدم هی اب از زیرزمین تلمبه میکنن. سوختشم دیزل بود و یه منبع کنار سوله درست کرده بود که هر چند هفته یکبار با کامیون گازوییل یا همون دیزل میاوردن و میریختن. تو این بیست سالم منبع سالم سالم باقی مونده
بیمارستان استانمون یه مثال دیگشه که چندباری رفتم همیشه ژنراتور برقشون روشن بود نمیدونم چرا ولی اونم یه منبع گازوییل داشت که تا جایی که یادمه عوض نکردن
کسی که این ماشینا رو میخره یه تخصص حداقلی داره و میدونه چطور روغن تعویض کنه چطور فنر تعویض کنه و غیره
لاستیکو میشه تو پلاستیکای خلا نگهداری کرد که تاریخش نگذره
کسی که این ماشینا رو برا دوره اخرزمان میخرن حتما قطعه های مصرفی رو چند دست انبار میکنن
بعدم این مدلا رو هیچکی برا دوره اخر زمانی نمیخره. این مدلا رو برا استفاده همین زمانشون میخرن
برا اخر زمانی مدلای انالوگ میخرن تا یه ماشین با کلی سیستم دیجیتال. اکثر ماشینا تا پنجاه سالم کار میکنن ولی خب دچار استهلاک میشن. خیلیا که ماشینای اخر زمانی میسازن تقریبا اکثر قطعاتشو با قطعات با کیفیت تر و سخت تر عوض میکنن. مثلا موتور اصلی رو با موتورهای بلوک الومینیومی عوض میکنن یا جعبه دنده رو کلا از یه مارک دیگه از نو نصب میکنن
برا دوره اخر زمانی هم مقدار مصرف و این چیزا دیگه مهم نیست که دادشون برا دود بیشتر در بیاد
اگه دیده باشی اکثر این ادما ماشینای قدیمی و انالوگو میگیرن مثل روز اول درست میکنن. خیلیم خرجش میکنن مثلا اگه برن یه مدل نو بخرن ارزونتر در میاد ولی خب ماشینای جدید همش دیجیتاله. یه شورلت بلیزر کلیپشو داشتم تقریبا یک سال طول کشید طرف تو کانادا بازسازیش کنه خیلیم خرجش کرد. سیستم تعلیقشم جناغی بود که تا صد سال دیگم کار میکنه
برا ماشینای اخر زمانی کسی نمیاد سیستم تعلیق بادی و یا روغنی و هیدرولیکی کار بزاره
مهدی
۲ تیر ۱۳۹۷اخ اگه یه محور پورتال به جای این محور به این ببندن
چه شود
از جلو یه سی سانت قد میکشه
قدرت افرود دوبرابر میشه
اورست رو یه نفس بالا میره لعنتی
کسری
۳ تیر ۱۳۹۷انتخاب من F150 raptor
AventadorSVJ
۳ تیر ۱۳۹۷خیلی خوبه ولی بنظرم اصلا نمیتونه به اف150 رپتور برسه
چون رپتور تونست هایلوکس به اون گندگی رو شکست بده .
حالا این رم هم باید اول تویوتا هایلوکس و نیسان تیتان رو رد کنه بعد بیاد با رپتور مقایسش کنیم.