در سال ۲۰۱۹ دوج اعلام کرد که چلنجر جوانترین خریداران را در بین ماسل کارها دارد و حالا به نظر میرسد از آن زمان تاکنون جوانهای بیشتری به سمت این برند آمریکایی جذب شدهاند زیرا گزارش جدیدی به نقل از دوج اعلام کرده است که این شرکت جوانترین خریداران را در کل صنعت خودروسازی دارد. به گفتهٔ رئیس فروش دوج «مت مکآلیر»، بیش از ۶۰ درصد از خریداران این شرکت متولد دههٔ ۸۰ میلادی به بعد هستند. این موضوع موجب افزایش تنوع خریداران دوج هم شده است بهگونهای که به گفتهٔ مکآلیر، این شرکت رتبهٔ دوم را در بین خریداران آسیایی، اسپانیاییتبار و آفریقاییتبار دارد.
هرچند دوج سبد محصولت بزرگی ندارد اما برای همین محصولات اندک نسخههای متنوعی ارائه میکند. این شرکت پیشرانههای V6 کارآمد را در کنار هشت سیلندرهای قدرتمند ارائه میکند و از این طریق تعداد کم محصولات خود را جبران میکند. به گفتهٔ مکآلیر، فروش امسال دوج در حال پیشی گرفتن از فروش سال ۲۰۱۹ است. آمار فروش سال ۲۰۲۰ به دلیل اینکه تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار داشت چندان در نظر گرفته نمیشود اما فروش امسال هم ممکن است به خاطر کمبود چیپها کاهش یابد.
آنطور که مکآلیر گفته است، دوج صرفاً مدلهای قدرتمند SRT و هلکت را تبلیغ میکند و مدلهای V6 را از تبلیغات خود حذف کرده است اما بااینوجود، بیش از نیمی از خودروهایی فروختهشدهٔ دوج به موتور V6 مجهز هستند. البته این برند جذاب آمریکایی بیشتر به خاطر پیشرانههای V8 قدرتمند و مدلهایی مثل چارجر و چلنجر هلکت شناخته میشود و به همین دلیل وقتی نام دوج میآید، کمتر کسی به یاد موتور شش سیلندر میافتد؛ بنابراین، سرنوشت دوج در دههٔ آینده میتواند جالب باشد زیرا این شرکت برنامههایی برای الکتریکیسازی دارد که مطمئناً نقطهٔ مقابل محصولات کنونی خواهد بود.
محمد مختاری آذر
۶ خرداد ۱۴۰۰دوستان یه سوال دارم مربوط به متن نیست ولی جواب بدید
شما قبول دارید که لامبورگینی در درگ ریس ها نسبت به رقبا ضعیف هستش و حتما خود شما مثالشو دیدید؟
لطفا بگین جوابو
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰اون مگه درگ کویینیخ زگ و آونتادور رو برگزار نکردن لامبو توی شتاب اولیه پودرش کرد،شتاب اولیه خوبی داره اما بعدش نه،البته من اینطور فکر میکنم…
RezaRs
۶ خرداد ۱۴۰۰حاجی اون درگ چینو انقدر معتبر میدونی کامنتش کنی اون در حد اسباب بازی کوکی هاشون بود اعتبارش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰آقا رضا من که اسم اون نیوی *** رو که نیاوردم،فقط کویینیخ زگ و لامبو رو مقایسه کردم،البته هرچند شاید اونم دستکاری شده باشه…
RezaRs
۶ خرداد ۱۴۰۰آبتین جان کلا تا اینهمه درگ با کیفیت هست اون درگ های تبلیغاتی اصلا نباشند سنگین ترند
GT
۶ خرداد ۱۴۰۰بله منم موافقم محصولات لامبورگینی ( نسبت به قیمت) از رقبا ضعیف تر هستند در درگ و با وجود سیستم چهار چرخ محرک و قدرت بیشتر نسبت به رقبای محرک عقب، معمولا یا مساوی میشن یا عقب می مونند که من متوجه نمیشم دلیلش چیه
Hamid
۶ خرداد ۱۴۰۰دلیلش سادست … درمورد آونتادور اون سینگل کلاچ باعث میشه که کند تر ظاهر بشه … خداییش بازم نسبت به خودرویی که بیسش واسه بیش از 10 سال پیشه عالیه!
اوراکان هم آره هم تنفس طبیعیه هم ضعیف تره
محمد امین
۶ خرداد ۱۴۰۰هوراکان پرفورمانته از هرماشینی که هم قدرت خودش باشه تقریبا میبره
ولی اونتادور به خاطر گیربکس تک کلاچه واقعا بده ، و توی رولینگ ها هم کم میاره و حتی از 812 که سنگین تره عقب میمونه در رولینگ ، با اینکه مصرف سوخت بیشتری هم داره و قدرتش کمتره با اینکه سبکتره
البته
هوراکان خوبه مخصوصا در لانچ کردن و جزو خوباست اما اونتادور یکمی مشکل داره
ولی زبان لامبورگینی ساخت ماشین برای درگ نبوده و بیشتر تمرکز روی پیست میکنه و قطعا نتایج فوقولاده ای هم به دست میاره، مثلا هوراکان پرفورمانته در نوربرینگ عملکردش از gt2rs یکم ضعیف تره و اونتادور هم که از سریع ترین ها هست و در پیست های دیگه هم عالین
ولی من که معیار ماشین ها رو این اعداد نمیبینم ،کسی که این همه خرج میکنه و ماشین میخره هدفش درگ نیست
RezaRs
۶ خرداد ۱۴۰۰تعویض دنده هاش واقعا خشکه
Nima RST
۶ خرداد ۱۴۰۰خیر
حسن
۷ خرداد ۱۴۰۰در کنار قدیمی و تک کلاچ بودن گیربکس اونتادور، کلا ماشین های تنفس طبیعی در شتاب ثانویه از توربو ها ضعیف تر هستن، و بهمین علت در رولینگ و درگ های مسافت بالا محصولات لامبرگینی از محصولات هم رده ضعیف تر ظاهر شدن
یانکی
۷ خرداد ۱۴۰۰شما سوال راجب لامبورگینی رو تو پست خوده لامبورگینی مطرح کن نه تو پست آمریکایی.پست آمریکایی جای اسم آوردن از اروپاییها نیست .نهایت میتونی از ژاپن بگی.در ضمن درست فهمیدی ماشینی چند صد هزار چوبی لامبورگینی توان درگ با ماشینی چون چلنجر رو نداره حتی اگر توربو باشه مثل اوروس یه هیولا مثل دورانگو زیر چرخ له و لوردش میکنه.درود بر آمریکا آقای دنیا
Ninja
۷ خرداد ۱۴۰۰اونتادور رو قبول دارم ولی بخاطر گیربکس تک کلاچ هست و اسب های طبیعی
ممد ژانگولر
۶ خرداد ۱۴۰۰بله اینم از دوج دوست داشتنی و جوان پسند ?
در کل طراحی خودروهاش مثل عصاره میمونه ?
زیزیگولو
۶ خرداد ۱۴۰۰چون تولیدات کمپانی دوج اکثراً جوون پسند هستن❤❤❤❤
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰خیلی خیلی جالبه،چلنجر خودش ۱۳سالشه که توی دنیای خودرو دیگه پیر به حساب میاد(البته دور از جونش!)اما خریداراش اکثرا همه مابین ۲۰تا۴۰ساله هستن،والا هرجوونی توی ایرانم آرزوش داشتن یکی از این سه ماسل کار افسانه اییه،نه اینکه بصورت اجاره ای توی کیش ببینیمش…
میومد ایران فروشش سقف فلک رو میشکست،البته با قیمت رقابتی نه فضایی….
mahan
۶ خرداد ۱۴۰۰البته این نام ۵۰ساله از سال ۱۹۷۰تا الان با اصالت تمام.من ۳ سال پیش گرفتم ۱۶۰تومن و ۵ ماه پیش خریدم ۷۰۰تومن!منتها چون کمه با قیمت های فضایی خرید و فروش میشه.جالبه همه طالبش هستند ولی کمتر کسی به فکر وارد کردنش هست!
D.R strange
۶ خرداد ۱۴۰۰والا من نظری ندارم. زمانی که پراید 7 میلیون بود و ماشینی مثل سراتو 90 میلیون با دلار اون موقع قیمت دیمن میشد حدود 120 میلیون.گمرکی ایران هم یا خدا. پس راحت 150 میلیون میشد باز هم از دسترس خیلی ها خارج میبود. الان هم هیچی نگیم بهتره
بنده تجربه رانندگی شبیه سازی دوج دیمن رو دارم. فقط تو 1 کلمه = هرجا به غیر از پیست. دیمن یا بهتره بگم آمریکایی ها زیاد به درد پیست نمیخورن. هندلینگشون افتضاح هست.منظورم از هندلینگ سواریشون در پیست و فرمان پذیریشون هست.
اگر دوست داشتی میتونم تجربه یه دور پیست هونکهایم رو در شبیه سازی هر ماشینی بگم. فعلا منتظرم این امتحانات تموم شه. بیشتر در پدال حضور پیدا میکنم. البته شاید.
اولین کامنت هم دیروز تو اون درگ خودرو افریقایی دادم و تجربه حدودا ناقص با هورکان رو با بقیه اشتراک گذاشتم. تنها هدف کامنت هم دیروز اعلام کردم چی بود.
ولی پدال بیشتر در باره گیم خودرو مطلب بزار. خیلی وقته نزاشتی
???
Hamid
۶ خرداد ۱۴۰۰آمریکایی ها در پیست؟!
والا
وایسا تا بگم
Viper
Ford GT
GT500 & 350
ZL1
ZR1
و …
چیز های کمی نیستن …
چلنجر و چارجر بحثشون جداست …
در ضمن تو چ گیمی تجربه داشتید؟!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰نید فور اسپید یا فورزا معلولا پاتوق اکثر گیمرای عشق ماشینه….
D.R strange
۶ خرداد ۱۴۰۰سلام اقای حمید.
بهترین آمریکایی که تو پیست خوب بوده به نظر من ford GT بوده. وایپر هم خوب بود. هندلینگ GT500بدک نبود. ولی خداوکیلی دیمن اصلا مناسب پیست نیست
بنده تجربه reall racing 3 رو داشتم برای اندروید هست. هر ماه بروز رسانی میده
ولی من نسخه مود را دارم و برای 3 ماه پیشه چون با نت وارد نشدم نمیگه بروز کن.
نسخه جدیدش هنسی ونوم f5 اومده. منتظرم چندتا دیگه بیاد بعد با نت وصل بشم بروزش کنم. در بحث گیم موبایل واقعا reall racing 3 خیلی خداس. دیتاش هم نزدیک 3.5 گیگ هست. واقعا شاهکاره. 235 مدل خودرو که با بیشترش روندم.
دیروز گفتم به طور اتفاقی اومدم پدال چون نتونسته بودم مجله خودرو بخرم یهو با پدیده عجیب اینا چه کامنت های مسخره ای هست رو برو شدم ! من زیاد تو اینترنت از اینجور چیزا نمیام. مگر اخبار بازی فیلم یا خودرو اما واقعا وقتی اومدم پدال بعد یه مدت طولانی وظیفه دونستم اون چیزی که میدونم رو با شما اشتراک بزارم. یعنی تجربه انواع خودرو ها در گیم ریل ریسینگ. دوستان هنوز نگفتن موافق هستن یا نه. ولی انشا الله بعد امتحانات روز چهار شنبه مزاحم میشم و تجربه رانندگی آئودی e tron gt در پیست هونکهایم و سوزوکی کریکت رو براتون در 2 قسمت جدا میزارم. قبلش سعی میکنم عکس پیست هم از گوگل پیدا کنم شما راحتر از با مسیر ارتباط بگیرید.
به خاطر شما هم شاید فرداش یعنی پنج شنبه یا جمعه درباره تجربه رانندگی با فورد جی تی در پیست سوزوکی کریکت میزارم.
البته دوستان هنوز نگفتن راضی هستن یا نه. ولی من میزارم.
البته گیم با واقعیت فرق داره ولی خب شبیه سازی اونم ریل ریسینگ ، اون یه چی دیگس.? خیلی شبیه واقعیت هست.
???
Hamid
۷ خرداد ۱۴۰۰عزیز دل!
نمیدونم شما چطور این حرف رو میزنید اما یه عده هنوز پراجکت کارز رو شبیه ساز نمیدونن حالا شما ریل ریسینگ 3 رو شبیه ساز میدونی!!! بنظرم حتی نزدیک شبیه ساز ها نیست و صرفا یه بازی خوب ریسینگ موبایله! ادعایی هم نداره …
اینکه ی بازی صرفا و صرفا ی تعداد زیادی ماشین داشته باشه دلیل نمیشه شبیه ساز باشه . فورتزا رو بببین! خدا تا ماشین داره اما اصلا شبیه ساز نیست!
آره این بازی ریل ریسینگ رو با یک دست هم میشه انجام داد فقط کافیه با ی دست گوشی رو بگیری دیگه کاری نداره … اما فقط و فقط کافیه توی شبیه ساز های سطح بالا یکم تمرکزت رو از دست بدی! آخ آخ واویلا!!! تجربه اش رو داشتم یعنی یکم افزایش سرعت الکی یا بی توجهی به نکات ریز ممکنه تو رو به فنا بده! اینکه نیم ثانیه دیرتر ترمز کنی ، پدال گاز رو یکم بیشتر فشار بدی و با فرمون الکی بازی کنی خیلی تاثیر داره!
راستش رانندگی با شبیه ساز ها کار هر کسی نیست و قطعا هیچ گیمی توی موبایل به پای شبیه ساز های حرفه ای نمیرسه . بنظرم شما یه شبیه ساز حالا توی پیسی یا پلی استیشن یا هر چیزی رو تجربه کنید کلا با دنیای موبایل فرق داره!!! خیلی هم فرق داره!
مطمئنا این شبیه ساز ها روی رانندگی توی واقعیت اثر گذاره و بهتر میتونی ماشین رو درک کنی اما کاملا عینش نیست ! موبایل ک بماند!
حالا شما دوست داری میتونی تجربه ات رو توی بازی ها با بقیه شیر کنی و اینو هم قبول دارم دیمن هندلینگ خوبی نداره و اساسا هم برای پیست ساخته نشده!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰ببین بچه جان،گیم و این چیزا اصلا با دنیای واقعی قابل مقایسه نیست،الان شما با دیمون رانندگی کردی(مثلا)اما توی دنیای واقعی به خاطر گشتاور وحشتناک حتی شروع کردن رانندگی هم باهاش دلهره آوره، خیلی از راننده هارو دیدم توی یوتیوب که حتی با هلکت هم راحت نیستن حالا چه برسه به دیمون….
mahan
۶ خرداد ۱۴۰۰رانندگی با خودرو های آمریکایی کار هرکسی نیست و بیشتر مهارتگرا هست و خبری از کامپیوتر و دستگاه های اصلاح رانندگی و زندان کردن گشتاور و سرعت و شتاب نیست.در یک کلام یک مزه از رانندگی خالص هست.مخصوصا بیشتر تو نسخه های ۸سیبلندر .توی خودروی آمریکایی اول باید صدای انجینو بشنوی و بعد کنده بشی از زمین!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ خرداد ۱۴۰۰دقیقا،این تمام چیزیه که یه آمریکایی اصیل برات فراهم میکنه…
D.R strange
۶ خرداد ۱۴۰۰هر گیمی که نه اقای آبتین. گیم داریم تا گیم. یه گیم 50 یا 60 مگابایتی که اصلا ملاک نیست. بازی های تخیلی مثل آسفالت هم که ملاک نیست.
reall racing 3 کپی واقعیت ! حجمش اینقدری هست که برای اجراش حداقل باید 5 گیگ آزاد داشته باشی و رم بالا گوشی اندروید بالای 6. پس قطعا گیم کشکی نیست. امروزه گیم ها خیلی پیشرفت کرده و واقعیت مجازی هم اومده. دنیای دیجیتال بیش از اندازه به واقعیت نزدیکه.
وقتی من با دیمن میرونم حس خشکی خودرو به هم دست میده
ولی از اون ور خط مستقیم سریع هست. حالا میشینم پشت پورشه 911. اصلا چیزی حس نمیکنم از خشک بودن خودرو. البته من پشت ماشین نَشستم ولی از نوع فرمان پذیری خودرو و شیوه پیچیدن در پیچ و شتابگیری میشه به ماهیت خودرو پی برد.
ریل ریسینگ در خودرویش بین 5 الی 8 مگابایت هست ! یعنی من اگه بخوام دیتا مثلا فورد موستانگ رو دانلود کنم باید 8 مگابایت بدم. به نظرتون چرا ؟؟ چون بیشتر جزئیات واقعی و صدا و دینامیک رانندگی توش رعایت شده.
در کنسول هم فورازا 7خیلی خیلی شبیه واقعیت هست.
شاید نشه این هارو ملاک قرار داد ولی خب شبیه سازی رو الکی که نساختن.
ممکنه ناراحت بشید ولی واقعا دیمن در پیست مثل هونکهایم یا لاگونا سگا یا جاهای دیگه اصلا خوب نیست. در واقع هندلینگ ? هستش سر پیچ های تیز باید با زیر 40 کیلومتر پیچید و اگه تند برید اخر عاقبت نداره و همچنین ماشین انگار میترسه حرکت کنه ! اگه روزی بازی کردید منظور منو میفهمید.
البته من نمیدونم ایا واقعیت هم این شکلی هست یا نه ولی وقتی شبیه سازی این شکلی هست قطعا واقعیت هم چیزی شبیه اینه.
ولی دیمن در درگ سریع هست. قبول دارم اینو.
???
Angus_812
۶ خرداد ۱۴۰۰ابن عنوان تا ابد در اختیار سایپا و ایرلنخودرو میمونه
دوج چیه بابا؟؟
ادمباید دیوونه باشه پول پژو پارس رو بده دوج
نه تنها جوانترین مشتری ها بلکه
جوان ترین متعصب ها و بت سازان رو ایرانخودرو و سایپا داره
ببخشیدخیلی ربطی به متن نداشت ولی تو گلوم موند که بگم
Farzad
۶ خرداد ۱۴۰۰نه راحت باش ، اینجا نگی میخوای کجا بگی .
یارو ( یه مرد میانسال ) اومده بوده در مغازه یه جوری از شتاب تیبا حرف میزد که نگو و نپرس ، واقعا نمیدونم این مردم چشونه شاید واقعا لیاقتشون همین ویرانخودرو و سایپا قالپاق باشه .
Farzad
۶ خرداد ۱۴۰۰نه راحت باش ، اینجا نگی میخوای کجا بگی .
یارو ( یه مرد میانسال ) اومده بوده در مغازه یه جوری از شتاب تیبا حرف میزد که نگو و نپرس !! یه نفر هم تو فامیل داشتیم که عشق سمند تشریف داشتن و فرموده بودن هر کی سمند سوار شه دیگه هیچ ماشینی رو بهش ترجیح نمیده ! واقعا نمیدونم این مردم چشونه شاید واقعا لیاقتشون همین ویرانخودرو و سایپا قالپاق باشه .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰وقتی سواد خودرویی نداشته باشی توک توک هم برات مثل ماشین میمونه! خوندن کامنتت منو یاد اون یارو توی تلویزیون انداخت که میگفت پرایدم یه تکنولوژیه و با یه حالتی شروع کرد میگفت خب ببین پراید که فقط آهن نیست،کاتالیست داره گیربکس داره موتور داره شاتون داره!
Farzad
۶ خرداد ۱۴۰۰دقیقا سواد خودرویی اگه بود که به H30 کراس نمیگفتن شاسی بلند !
جهان سوم جاییه که مردمش به جای حل مشکلات خودشون رو به بهترین شکل با مشکلات وقف میدن . خلاصه این قصه سر دراز دارد …
mahan
۷ خرداد ۱۴۰۰فرزاد هر وقت این اچ سی کراس رو میبینم یاد اون پادری های قدیمی میفتم.نمی دونم دیدی دقیقا کپی همچنان هستن،??مثلث قائم الزاوایه
Farzad
۷ خرداد ۱۴۰۰احتمالا طراح اعظم : چیم چونگ چان از همین پادری که میگی الهام گرفته ??
viper
۹ خرداد ۱۴۰۰باریکلا دقیقا
واقعا بعضیا میان میگن پرشیا سلطانه پرشیا با گاز دادن زمینو میکنه
تازه من یکی رو دیدم (جدی دارم میگم ) میگفت پرشیا توی درگ از ماستانگ میبره 🤣🤣🤣
همینه دیگه
چون چیزی چز این پرشیا ندیدن
نمیدونن چقدر عقبیم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰اتفاقا خوب شد گفتی،یکی از دوستای منم یه پراید ۱۱۱رو ده اسب بخار تیونینگ کرده کف خوابشم کرده یه کیت تقلبی هم برای صداش گذاشته دیگه نمیدونه کجا بره درموردش بحث کنه!گوش عالمو کرده میگه بوگاتیم حریفم نیست!
یا مثلا همسایه روبرویی ما هم عشق سمنده و تا الان چهار تا سمند از سال ۸۱تا۹۹خریده هرروز خدا توی پارکینگ درحال شستن تن لش این لگن هاست!پسرش براش هایما خریده بود دزدکی گذاشته دیوار فروختش اما حاضر نشد از سمنداش بگذره!!! هایما هم تحفه ای نیست اما حداقل نسبت به سمند بهتره با ارفاق….
البته تقصیرشونم نیست،وقتی بازار انحصاری باشه و بیشتر از ۹۰درصد این ماشین ها از همون پراید و پیکان باشن انتظار دیگه ای هم نمیره،فقط ۳۴درصد تمام خودروهای درحال تردد در ایران پرایده!معادل تقریبا ۷,۶میلیون!!۴میلیون که پیکانه البته خیلیاشم تو گور به سر میبره،۱میلیون هم خونواده سمند،۱میلیون دیگه هم ۴۰۵ و پارس،۲تا ۲,۵میلیون هم انواع ۲۰۶و۲۰۷و……
کل خودروها که فعلا ۲۲میلیونه تا الان،حالا شما فکرشو بکن وقتی از ۱۰تا ماشین ۳،۴تاش فقط پراید باشه دیگه چه اوضاعیه…
mahan
۶ خرداد ۱۴۰۰درسته بقول فرزاد جان اینجا بگو راحت شی.نمی دونم شاید به ذلت و کم بودن و کم خواستن عادت کردیم!من اصولاً تو ذوق کسی نمیزنم ولی یک مهمونی بودیم طرف دنا پلاس گرفته بود و ادعا کرده بود با یک ریمپ و یک لاستیک کومهو هم ماکسیما رو تو درگ اول کرده هم آزرا قدیمی!بعد برگشت به دوست ما گفت اینارو سوسک کردم سراتو کوپه که این حرفارو نداره.بعد هی می گفت دنا پلاس توربو داخل سوناتایی بنز سی کلاس ایرانی پلت فرمشون می گفت شبیه هست،??♂️??♂️ و سانتافه و کولیوس رو هم خوک خطاب میکرد.بهشون گفتم سرم درد میکنه لطف می کنید یکم آرومتر صحبت کنید.برگشت به یکی گفت مردم حسود شدن و چشم دیدن دوتا ماشین رو ندارن،?? گفتم ۷ تا ماشین دنا عقب تر باهات درگ میندازم.گفت با چی؟گفتم اف جی کروزر.گفت من میبرم همچین ماشینی تا راه بیفته خیلی مارو دست انداختی؟خلاصه ۱ شب راضی شد بندازیم.با بچه ها حاظر شدیم.اول گفت تک راننده تک راننده.۳تا سرنشیناش اومدن توی ۴تا سرنشین من جمعا ۷ نفر رو چپوندم.برده داری رو به حد اعلا رسوندن.دونفر جلو پنج نفر پشت.باور نمی کنید کمتر از ۴۰ ثانیه گرفتمش و جلو زدم.بمامد که از صفر حرکت کردم و بماند ۸ نفر نشستیم توی اف جی،??و بماند وزن اضافه لوازم افرودی.من میگم چرا لعنتی گفتی دوباره.
در مورد اون دوستتون هم میگفت کسی که سمند بشینه.راستش این جمله رو نسبت به لکسوس RX 350 میگن،???
Ninja
۷ خرداد ۱۴۰۰همه ماشینا تو ایران اشغالن یارو حدود ۷ ۸ میلیون یه توربو گذاشته برا پژو پارس فکر میکنه شده کارول شلبی سوار بر موستانگ یارو جوری از رانندگی پراید حرف میزنه انگار لوئیس همیلتونه و یه جور میگه من یکی از بهترین پرایده این منطقه دارم (اونم با ارتقای چند اسب کم تر کردن ارتفاع گذاشتن یه سیستم با یه کیت اگزوز) دارم انگار همه تو محلشون لافراری دارن برا این fxx k هست
امیر
۶ خرداد ۱۴۰۰بله چون محصولات فوق العاده خوبی تولید می کنه و همینطور با فورد و شورولت هم رقابت داره.
از نظر من دوج با موتور هلکت با یه تیر سه نشون زد.
چون این موتور هم توی چارجر به عنوان یک ماشین سدان
هم توی دورانگو به عنوان یک شاسی بلند
هم توی چلنجر به عنوان یک ماشین کوپه و ماسل کار که بعد از سالیان سال که بگذره هنوز هم این موتور معرکه طرفدار های زیادی داره.
یه وانت پیکاپ قدرتمند هم داره که هم توی آفرود هم توی جاده و …. تواناست.
پس با این تفاصیر خب معلومه هم فروش خوبی داره و هم قشر جوان تشکیل میدن فروشش رو
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ خرداد ۱۴۰۰دورانگو،چارجر و چلنجر سه ضلع از یه مثلث قدرت هستن….
Amirreza
۶ خرداد ۱۴۰۰دوج اصلا پیرمردی نیست ، هیچ کدوم از مدلاش یعنی اصلا سعی نمیکنه برای تمام سنین باشه ، مثلا من پیرمردی رو ندیدم که از صدای وی ۸ خوشش بیاد ، محصولاتشم خیلی سریع و به صرفه و گنگن
viper
۹ خرداد ۱۴۰۰وقتی اسم داج یا دوج میاد آدم یادش به ماشین عضلانی و پر قدرت و شرارت و سرع و هیجان و آتش و درگ و…. میوفته
داج هیچوقت پیر نمیشه
mm.y@rlou
۶ خرداد ۱۴۰۰دوج یعنی ِلذت بردن از پیشرانه v8قدرت مندی که با صدای قشنگش هر ماشین بازی رو محو خودش میکنه الکی نیس که حد اقل ۸۰ درصد علاقه مندان خودرو به این برند وکمپانی ارادت و علاقه خواستی دارن پس در نتیجه میتونیم بگیم این برند با طراحی دلربا و موتور های شگفت انگیزش تونسته همه از خودش راضی نگه داره
AHMET 2002
۶ خرداد ۱۴۰۰جالب اینجاست که اونقدرام برند ارزونی نیست….
Farzad
۷ خرداد ۱۴۰۰کلا مثلث ماسل کارهای آمریکایی : چلنجر ، کامارو و موستانگ به این معروفن که هیجان و اسب بخار فراوان رو برای اقشار کم درآمد فراهم میکنن برای همین در دنیا بسیار محبوب و پرفروش هستن .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ خرداد ۱۴۰۰درسته،مثل یه ماشین مردمی…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ خرداد ۱۴۰۰نسخه پایه هرسه ماسل کار ۲۸هزار دلاره،به نظرم برای لذت بردن از رانندگی خیلی هم گرون نباشه…
AHMET 2002
۸ خرداد ۱۴۰۰منظور من این بود که خب انتظار میره برندای ارزون قیمت تر طیف خریدار های جوان رو داشته باشن اما داج علی رغم قیمت نه چندان پایینش تونسته این کارو بکنه که دستاورد بزرگیه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۸ خرداد ۱۴۰۰آره دقیقا،نسخه های هلکت و v8چلنجر قیمتای کمی هم ندارن…
viper
۹ خرداد ۱۴۰۰دوستان درسته ماستانگ چلنجر کامارو همیشه باهم بودن و همیشه نبرد داشتن اما واقعا امروزه چلنجر خیلی خفن تر از اون هاست
چلنجر یه ماسل کار واقعی هست اما ماستانگ و کامارو دارن به سمت ماشین اسپرت میرن و رفتن و دیگه اصالت آنچنان زیادی ندارن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ خرداد ۱۴۰۰حالا باز موستانگ هم رگه هایی از اصالت رو همراه داره اما کامارو واقعاً افتضاح شده!
چلنجر که جای بحث نداره طراحی خیلی خوب و با اصالتی داره،فقط ای کاش چارجرم همینطور بود….