دوج

رام 1500 شورشی و حمله به مسیرهای سخت

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵: رام یک نسخه آفرود از تراک ۱۵۰۰ دوج را با نام شورشی یا ربل معرفی کرد. در نگاه نخست، طراحی خاص جلوپنجره مشکی رنگ و سپرهای آفرود و عبارت بزرگ RAM جلب توجه می‌کنند.

2015 Ram 1500 Rebel
۲۰۱۵ Ram 1500 Rebel
با کمی دقت بیشتر، چراغ‌های LED جلو، ضربه‌گیرهای ویژه آلومینیومی و سپرهای با پوشش رنگ پودری، درب کاپوت با دو دریچه هوای اضافی، چرخ‌های ویژه ۱۷ اینچی مات با تایرهای آفرود ۳۳ اینچی تویو، اگزوزهای دو تایی کرومی و نشان رام روی درب عقب نیز به چشم خواهند آمد.
2015 Ram 1500 Rebel
۲۰۱۵ Ram 1500 Rebel
ویژگی‌های خاصی برای افزودن امکان ورود به مسیرهای ناهموار برای این خودرو پیش‌بینی‌شده. افزودن فاصله کف از زمین به میزان ۲.۵ سانتی‌متر آن را به اندازه ۲۶.۲ سانتی‌متر بالاتر از زمین قرار داده که بهترین در این کلاس می‌باشد و استفاده از تعلیق بادی و کیت بالابر ۱ اینچی، دو قلاب در جلو و بهبود زاویه ورود و خروج به مسیرهای تپه ای شیب‌دار از خصوصیات مثبت رام ربل محسوب می‌شوند.
2015 Ram 1500 Rebel
۲۰۱۵ Ram 1500 Rebel
فضای داخل کابین نیز به شکلی منحصربه‌فرد طراحی شده است. ترکیبی از رنگ مشکی، نقره ای و خطوط قرمز، فضایی جذاب و البته کلاسیک و گرم ایجاد کرده‌اند. روکش وینیل صندلی‌ها با الگوی عاج تایرها به‌صورت برجسته تزئین شده است. کنسول وسط عریض همراه با فضای کافی برای لوازمی چون گوشی و تبلت می‌باشد.
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4x4 interior
۲۰۱۵ Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×۴ interior
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4x4 interior
۲۰۱۵ Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×۴ interior
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4x4 interior
۲۰۱۵ Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×۴ interior
رام ۱۵۰۰ ربل به صورت انحصاری با اتاق دو کابین crew cab با فضای ۱.۷ متری ارائه می‌شود.
برای این خودرو یک موتور ۳.۶ لیتری پنتااستار با قدرت ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۴ نیوتن متر و یا یک موتور ۸ سیلندر V شکل ۵.۷ لیتری از سری HEMI با قدرت ۳۹۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵۵ نیوتن متر قابل انتخاب می‌باشند. برای انتقال نیرو از یک گیربکس هشت سرعته خودکار استفاده می‌شود و می‌توان انتقال نیرو به هر چهار چرخ را نیز به‌صورت اختیاری انتخاب نمود. مصرف سوخت مدل V6 تنها ۹.۴ در صد کیلومتر می‌باشد. [jwplayer mediaid=”۹۹۶۱۵″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. انزو

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    یه مقاله گداشتین که توش دوج رام بدترین شده بود.ببینیم این چی میشه!

    1. نوید

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      برادر اونجا به همه ی خودرو ها از جمله 918 و اسمارت مقایسه شده بود
      بعدشم اونجا بدترین نبود
      تیتر مطلب اشتباه بود باید مینوشت بیشترین و کمترین
      شما نگاه کن ببین توی وزن و شتاب و … آخر شد
      خب با این هیکل بایدم می شد
      ….

      1. انزو

        ۲۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        خب خوبه خودتم داری میگی با این هیکل بایدم میشد!!!پس شده.حالا با چه هیکلی یا با کیا مقایسه شده ولی به هر حال بدترین شده.در ضمن توی ترمز و مصرف سوختم بود.کلا تو همه چی از همه بدتر بود.خیلی ماشینای دیگم تو کلاس خودشم میتونستن بشن پس چرا این بدترین شد؟اون مقاله رو هم من ننوشتم که به من میگی.پدال نوشته برادر.

        1. مجتبی(ساروی)

          ۲۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (551 ديدگاه)

          انزو جان یه همچین منطقی از شما بعیده برادر .خئدت یه لحظه تعداد دیسلایک ها رو بشمار متوجه میشی چند نفر با شما مخالف هستن

        2. S97

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (95 ديدگاه)

          آخه برادر من، لامبورگینی هم بیاد با پراید مقایسه بشه میشه سنگین نرین و پرمصرف ترین. میخوام بگم که هر ماشینی رو نباید با هر ماشین دیگه مقایسه کرد و…

      2. ALIUnited

        ۲۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (135 ديدگاه)

        لامصب خیلی بزرگه . پشت چراغ قرمز بغل یکیش با 206 وایستاده بودیم , کاپوت جلوش با سقف 206 هم ارتفاع بودن .
        ولی مصرفش نسبت به قدرت و وزنش خیلی مناسبه .

    2. E 36

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (917 ديدگاه)

      فوق العادس هم زیبا هم با ابهت هم قوی !
      حسابی از خجالت F150 درمیاد

    3. شروین

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      توی اون مقاله دوج رام 4500 که بیشتره کامیونته تا وانت با 918 هایپر کار مقایسه شده بود که کاملا غیر عقلانیه.
      رام فقط یک مدل نیست. مدلهاش تو این لینکه:
      http://www.ramtrucks.com

    4. احسان آرسنالی

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      شما توضیحات اون مقاله رو درست نخوندین مثلا رام رو با یه خودروی پلاگین هیبرید مقایسه کرده بودند

    5. مسعود

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      اون رام 4500 بود که درواقع یک کامیونت هست تا وانت !
      رام 1500 با 0 تا 100 فقط 5.4 ثانیه با موتور 8 سیلندر توان رقابت با خیلی از اسپورت ها رو داره !
      تازه رام هلکت هم که جای خود داره !

    6. سامان از تبریز

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      سلام به همه دوستان

      میخوام عظمت و ابهت دوج رام1500 رو واستون نشون بدم

      دوج رام بغل لندکروز V8 در تبریز عکاسش هم دوستمه

      http://www.8pic.ir/images/hyncrrov9e3zfhnnulcj.jpeg

      1. نوید

        ۲۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        بازم ممنون
        ولی لندکروز v8 یه چیز دیگست

  2. MAFIA

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (435 ديدگاه)

    دوج هم اومد به بازار.خوشگله و قیمتش خیلی زیاده نسبت به امکاناتی که داره.ولی در کل بدک نیست.ولی ای کاش آمریکایی ها با پولی که از ما خوردن یه موتور هسته ای بندازن روش که دم به ساعت تو پمپ بنزین نباشیم.

    1. مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (89 ديدگاه)

      پولی که از شما خوردن ؟هه
      در ضمن لطفا مقاله رو کامل بخون اخرش گفت که مصرفش 9/4 لیتر در صد کیلومتره

  3. pony car

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    خوبه ولی با محصولات فورد هنوز خیلی فاصله داره

  4. Pooya

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    سلام یک نظرسنجی.

    Ford F150 Raptor 2017 = like
    Dodge Ram 1500 rebel 2015 = dislike
    من فورد رو انتخاب می کنم.

    1. نوید

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      قطعا F-150
      ولی شما باید دو تاشون رو یا 2015 شون رو بررسی کنی یا 2017 که چون رام 2017 نیومده باید همون 2015 مقایسه کنی
      که بارم انتخاب من همونه

  5. Mostafa&S

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    تراک فقط فورد چون از آلومینیم ساخته شده وزنش از این خیلی کمتره

  6. tadano

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    پدال جان کامنتای منو حذف کن ولی لااقل در حقم دعا کن خدا صبرم رو زیاد کنه خودت داری میبینی که؟

  7. پیر پشمک موی

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    ب نظرم نمیتچنه افرود خوبی داشته باشه چون معلومه وزن زیادی داره واس افرود فقط f۴ تویوتا بیس سال پیش

    1. نوید

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      شما هم که کلا گیر دادی به f4

  8. امیرfxx

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    صدی9,4لیتر اونم با حجم 3600ccو 305 اسب!
    خدایی دمشون گرم،دیگه گذشتاون دوره که باید به وانت های آمریکایی تانکر وصل میکردی که بتونی مصرفشو برسونی!

    1. ALIUnited

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      پژو پرشیا تو در هر 100 کیلومتر لیتر 12 مصرف می کنه

  9. h112

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    از همون عکس اول معلوم یه خودرو همه فن حریفه…..اون رنگ نقره ای و قرمز باعث شده داخل ماشین از یه نواختی در بیاد….دوستان من هرچی نگاه کردم دسته دنده رو ندیدم….چه جوریاست؟؟؟؟

    1. مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (89 ديدگاه)

      دسته نداره.روی کنسول وسط بغل دکمه ی استارت قرار داره (عکس 4)

  10. نوید

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    ولی کلا خیلی خوش تیم تر شده
    تو آفرود هم نسبتا پیشرفت داشته
    اما خیلی حرفی برای گفتن تو آفرود نداره

    1. نوید

      ۲۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      بابا شما که که از آفرود سر در نمیارین چرا دیس میدین
      مشکل من اصلا دیس ها نیست
      مشکل من اینه که وقتی یه کسی اطلاعات داره و بهتون میگه
      به جای اینکه قبول کنید و یا روش تحقیق و بررسی کنید
      فقط مخالفت میکنید
      و بقیه رو هم گمراه میکنید

      1. HILUX

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (251 ديدگاه)

        شما که از آفرود سر در میاری بگوببینم چه مشکلی داره؟؟؟؟

  11. قاتل خودروها کوروت

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    وانتش وانته

  12. kurdishlambo

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    حالا اونجارو بیخیال اینجارو باش:
    جوان ایرانی با همکاری تولیدکننده ایتالیایی، لامبورگینی گانادور را طراحی و توسعه داده است.
    «محمد حسین امینی یکتا» دانشجوی طراحی صنعتی با همکاری تولید کننده ایتالیایی، لامبورگینی گانادور را به صورت مفهومی طراحی کرده است؛ این طراح جوان در طول ترم اول سال تحصیلی خود این خودرو را در میلان توسعه داده است.
    یکی از ویژگی‌ها در طراحی این خودرو، خط مستقیمی است که از انتهای خودرو تا جلوی آن کشیده شده است.
    مرگ بر لامبو دیگه لامبو هم به فنا رفت/تصورشو بکنید لامبو با طعم لیموپراید!!خداییش عجب مردم شوخ طبعی هستیم ما

  13. 4MATIC

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    ازش خوشم نیومد

  14. حدیثه

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    پراید 1300 مناسب برای کشتن سرنشینان از همه جا بی خبر

  15. behzad

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    چرا دوج رام همیشه یه شکل بوده :D

  16. farzad

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    به نظرم F150از این بهتره

  17. مصطفی

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    اوففففف عجب قیافه ای داره!

  18. ادوریس

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوج رم 2500 aev concept یه هیولای زیبا و مختص افرود که بر مبنای دوج رم 2500 طراحی شده، البته تو نمایشگاه سما معرفی شد و نمیدونم به تولید انبوه رسیده یا نه…دوستانی که عاشق یه هیولای ترسناک و در عین حال جذاب برای آفرود میگردن، میتونن یه سری به این لینک بزنن
    http://www.aev-conversions.com/vehicles/ram
    به نظرم حتی از فورد رپتر ترسناکتره…
    به هر حال درود بر آمریکایی ها که معنای ابهت مردونه و لذت خارج از جاده بودن رو به خوبی درک کردند.

    1. نوید

      ۲۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      سایت خوبی بود
      عکساش هم خیلی با کیفیت بود

  19. kasra

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به به… من خودم ford raptor رو ترجیح میدم :)

  20. godfather

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    یه یانکی دیگه
    این اسیاییاهیچ وقت نباید وارد کلاس تراک میشدند فقط خودشون ضایع کردند
    باید از سیاست اروپاییا یاد بگیرند
    دوج همیشه خوبه

  21. سامان از تبریز

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    دوج رام مقابل لندکروز V8 در تبریز

    http://www.8pic.ir/images/hyncrrov9e3zfhnnulcj.jpeg

  22. محمدMOHAMMAD

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    واقعا ترکیب رنگش دنیای هیجان و آفرود است

  23. محمدMOHAMMAD

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    من نمیدونم ما ایرانی ها خودمون چی فرض کردیم که در یک نگاه ماشینی را که توسط مجرب ترین مهندسین دنیا ساخته شده و در بدترین شرایط آب و هوایی و جاده ای تست شده و یک دنیا قبولش دارند را زیر سوال می بریم و ایراد بنی اسراییلی می گیریم حالا اگه خودمون سوار بهترین ماشینها می شدیم حرفی نبود ولی بیشتر ماشینهایی که ما سوار می شویم تو دنیا نگاه هم بهش نمی اندازند ولی اینقدر پر ادعا هستیم که روی هر ماشینی که می بینیم ایراد می گذاریم

    1. نوید

      ۲۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      اینجا در سال بیش از 1000 تا مطلب میزارن
      یعنی ما فقط باید بیایم همشون رو تایید کنیم؟
      آره من نقدش میکنم چون تو آفرود مالی نیست

  24. امیر

    ۲۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    جی ام سی با سیرا وکانیون شورولت با سیلورادو کلرادو که تو همین 2ماهی که آمده عالی رشد کرده فوردم با مدل جدید اف ترکوند وقطعا 2015 رکورد فروشومیزنه تویوتا هم با تاکوما وتوندرا خیلی خوبه نیسان تایتان حتی مدل جدیدشم توانایی رقابت نداره پارسال فقط0/5 درصد بازارو تو تراکا گرفته دوجم که حرف نداره تو تراک

  25. MjM

    ۲۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (740 ديدگاه)

    رام رام نشدنی!

  26. پیکان جوانان

    ۲۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    فک کنم به اف 150 و سیررا نمیرسه

  27. parseh net30

    ۲۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    داشبوردش خیلی جالبه.مردونست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا