۱۰ سال از زمانی که بهصورت رسمی نام داج رم به یک برند پیکاپ جدید اطلاق شد میگذرد؛ اما هنوز هم هستند افرادی که پیکاپ های یاد شده را با نام داج صدا میزنند اما رم برند مستقل و البته موفقی برای فیات-کرایسلر بوده است. بهمنظور گرامیداشت ۱۰ سالگی این اتفاق و به خاطر اینکه رم خودروهای سفارشی را بسیار دوست دارد میتوان پیکاپ سفارشی رم ۱۵۰۰ لانگ هورن سالگرد ۱۰ سالگی را انتخاب کرد.
مایک کووال مدیر برند رم میگوید:
رم ۱۵۰۰ لانگ هورن سالگرد ۱۰ سالگی جدید نشان دهندهی تاریخچه ۱۰ ساله ما به عنوان برند مستقل سازنده بهترین پیکاپ ها میباشد خودروهایی که ترکیبی عالی از قدرت، اشرافیت و رفاه هستند. خریداران پیکاپ در این کلاس انتظار دیدن و احساس بالاترین کیفیت را دارند و لیمیتد لانگ هورن سالگرد ۱۰ سالگی نمونه دیگری از ارائه لوکسترین پیکاپ های صنعت خودرو میباشد.
در آغاز باید گفت لانگ هورن دیگر لارامی نیست. این مدل پر از چرم به عضو خانواده لیمیتد تبدیل شده و بنابراین چوب واقعی، کروم و چرم بیشتری در آن دیده میشود. بهطور خلاصه باید گفت این خودرو در همان دسته لانگ هورنهای قبلی قرار میگیرد اما نسخه سفارشی سالگرد ۱۰ سالگی یک سطح بالاتر رفته است. این پکیج سفارشی شامل پشت آمپرهای جدید، شیفتر مشکی، پدالهای فلزی و نشانهای خاص کنسول مرکزی میباشد.
رم به تیراژ این پیکاپ سفارشی اشارهای نکرده اما باید گفت این خودرو با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری همی یا ۳ لیتری اکودیزل در دسترس خواهد بود. لانگ هورن سالگرد ۱۰ سالگی تنها بهصورت کرو کب در دسترس میباشد. قیمت این پیکاپ لوکس از ۵۶۸۷۰ دلار شروع میشود و به این مبلغ باید ۱۶۹۵ دلار هزینههای تحویل را اضافه کرد.
زیزیگولو
۱۶ مهر ۱۳۹۹یه وانت لوکس سفارشی که همه اون امکاناتو چیزایی که اکثریت خریدارا و مشتریا میخان داره ….. مثل : قدرتو دوامو فناوریو کارایی و ………….
Reza.M
۱۶ مهر ۱۳۹۹لطفا کابینش مقایسه شه با پلاستیکی مث توندرا یا تیتان
زیزیگولو
۱۷ مهر ۱۳۹۹ایراد الکیو بنی اسراییلی …. رضا آخه از رو عکس چجوری جنس مواد بکار رفته تو کابینو تشخیص دادی؟؟
msh_ferrari
۱۶ مهر ۱۳۹۹میشه یکی یچیزی رو برای من توضیح بده
ماشینی که برا بار کشی و کار ساخته شده چرا باید لوکس باشه
Hadi
۱۶ مهر ۱۳۹۹تو اونجا این ماشین ها رو زیاد واسه بارکشی استفاده نمیکنن…
امریکایی ها کلا به ماشین بزرگ علاقه دارن پیکاپ ها هم ارزونن هم بزرگ و اکثر قشر متوسط بهشون دسترسی دارن…
مگه وانت بارکشی نباید لوکس باشه؟
وقتی میتونه لوکس باشه چرا نباشه؟
امیر
۱۶ مهر ۱۳۹۹لوکس بودن و راحتی و اسایش وقتی با یه موتور قدرتمند و امکانات زیاد و بسیار کاربردی همراه بشه، خوب میشه دیگه!
امریکایی ها حتی از دهه ۵۰ هم تو ماشین های اقتصادی شون هم امکانات و طراحی و قطعات لوکسی داشتن و همین قضیه خاص نشونشون میداد
پیکاپ و تراک های مخصوص یدک کشی و باربری هم هستن ک اپشن های پایه و ارزونی دارن و صرفا برای کار ساخته شدن اما کسی ک علاقه به تراک داره ولی دوس داره استفاده شهری هم داشته باشه، نیازه ک لوکس باشه و همینطور امکانات و رفاه زیادی داشته باشه
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۹چرا ک نع
فککن با وانت بار از شمال بری جنوب یا با ی همچین چیزی یا پایین تر بری کدومش برای خودت جاده محیط بهتره؟
تو ایران مثلا خیلییییی ب ی همچین چیزی نیاز داریم
امیررضا
۱۶ مهر ۱۳۹۹آمریکایی جماعت عاشق پیکاپه.
رم هم یه پیکاپه.
آمریکایی جماعت عاشق ماشین گندس.
رم هم یه ماشین گندس.
آمریکایی جماعت عاشق لوکس بودن در عین کارامدیه.
رم هم لوکسه در عین کارآمدی.
همین!!!!
مهرداد كمال
۱۶ مهر ۱۳۹۹بنظرم یجور احترام به خواسته و سلیقه مشتری هستش و از این بابت کار بسیارش پسندیده ای هست. متاسفانه این ور زه پلاستیکی و بدقواره پراید یه آپشن هست!و تا میتونن از هر روش ممکن از جمله چند برابر کردن قیمت مشتری از مشتری تلکه گیری میکنن. آریسان فقط تو عرض ۳ ماه ۶۸ میلیون گرون کردن!
یانکی
۱۶ مهر ۱۳۹۹آمریکایی جماعت عشق کمپر و قایق سواریه.چه ماشینی میشناسی که بتونه اینکارها رو انجام بده و کلی هم لذت ازش ببری
زیزیگولو
۱۶ مهر ۱۳۹۹تو آمریکا طرف به یه ماشین احتیاج داره که در مواقع لزوم هم بتونه باهاش بارکشی کنه و هم به موقعش واسه استفاده های شخصیو روزمره مثل خرید از فروشگاه یا مسافرتو تفریحو رستوران رفتن ازش استفاده کنه … پس وقت قراره با ماشین پیکاپش این همه وقت بگذرونه واسه چی نباید مدرنو لوکس همراه با آپشنا و امکانات رفاهی روز باشه ؟؟؟
علی آقا
۱۶ مهر ۱۳۹۹رم کابین عالی داره اما استایل بیرونیش به پای رقبا نمیرسه بخصوص جلوپنجرش ابهت فورد و شوی رو نداره.
از نظر کیفیت و دوام هم طبق گفته های کانال پربازدید اسکاتی، چنگی به دل نمیزنه.
بچه ها پیشنهاد میکنم کانال scotty kilmer رو در یوتیوب دنبال کنید. دید خوبی در خصوص خودروها بهتون میده.