رم با معرفی مدلهای جدید ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ لون استار در نمایشگاه خودروی دالاس تعداد اعضای خانواده پیکاپ هوی دیوتی خود را گسترش داده است. اگر این پیکاپ را دوست دارید اما در تگزاس زندگی نمیکنید پس باید گفت فردی بدشانس هستید چراکه این خودرو صرفاً مختص دومین ایالت بزرگ آمریکا و بزرگترین بازار پیکاپ این کشور میباشد.
اول و مهمتر از همه اینکه رم هوی دیوتی لون استار پیکاپی قدرتمند و جانسخت است که با نیازهای خریداران تگزاسی را تأمین میکند. پیکاپ ها بخش بزرگی از زندگی تگزاسیها بوده و رم نیز بهترین ترکیب از پرفورمنس، استحکام، اشرافیت و تکنولوژی را در این کلاس ارائه میکند.
مدلهای لون استار رم به آسانی از سایر نسخهها متمایز میشوند. از جمله ویژگیهای این مدلها میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی فولادی، دستگیرههای درب، سپرها و جلوپنجره کرومی و چراغهای جلوی هالوژنی با واحدهای LED سفارشی اشاره کرد. همچنین مشتریان میتوانند رینگهای ۲۰ اینچی کرومی یا رینگهای آلومینیومی رنگ شده را سفارش دهند.
دو پکیج برای کابین و چهار رنگ برای بدنه در دسترس بوده و از تجهیزات استاندارد این پیکاپ ها نیز میتوان کنترلر ترمز الکترونیکی ترمز و آینههای برقی یدککش تریلر را نام برد. این پیکاپ ها همچنین بهصورت دونفره با صندلیهای سطلی، سهنفره با صندلیهای نیمکتی، پنجنفره با صندلیهای سطلی و ششنفره با صندلیهای نیمکتی عرضه میشوند.
مدلهای لون استار بهصورت استاندارد با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه میشوند. پیشرانهی دیزلی ۴۰۰ اسب بخاری که گشتاور خیرهکنندهی ۱۳۵۶ نیوتون متری دارد هم برای پیکاپ ۳۵۰۰ در دسترس بوده درحالیکه نسخهی کمتوانتر این نیروگاه با خروجی ۳۷۰ اسبی و گشتاور ۱۱۵۲ نیوتون متری نیز برای هر دو مدل ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ ارائه شده است.
قیمت رم هوی دیوتی ۲۵۰۰ لون استار از ۳۷۶۴۵ دلار آغاز میشود درحالیکه برای مدل ۳۵۰۰ لون استار باید ۳۹۰۹۵ دلار پرداخت کرد. فروش این خودروها از سهماهه دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.
amin
۸ فروردین ۱۳۹۸خوشا به حال اهالی تگزاس
ماییم و نوای بی نوایی
ایمان
۸ فروردین ۱۳۹۸فقط گشتاور این غول بیابونی رو ببین ؛ دیوانه کننده هست
امیر
۸ فروردین ۱۳۹۸بازم عشق من دلبری میکنه
عظمت قدرت زیبایی استحکام با قیمتی ارزان!!!
امسال برای رم سالی پربار خواهد بود
سامان اذری
۸ فروردین ۱۳۹۸تو امریکا حقوق پایه تقریبا میشه گفت که حدود 2500 دلار هست (نسبت به ساعت کاری در هفته حساب میشه )
این ماشینها رو راحت میشه با پیش پرداخت 5000 دلار و ماهی 400 دلار خرید و باهاشون عشق کرد
تو ایران هم پراید وانت 45 میلیون حقوق پایه هم 1.5 میلیون
بخاطر همونه که ابر قدرت دنیا امریکا هست
ما به کل دنیا باج میدیم تا به امریکا باج ندیم غافل از این که کل اونایی که بهشون باج میدیم همشون نوچه های امریکا هستن ?
احسان
۸ فروردین ۱۳۹۸حرف حساب جواب نداره . این رو هم باید اضافه کرد که بهترین شرکت های دنیا با هزار جور امتیاز دادن به مشتری های امریکایی باید مصولاتشون رو عرضه کنن در حالیکه ما باید به شرکت های دست چندم از کشورهای در حال توسعه دنیا التماس کنیم تا با منت بهمون چیزی بفروشن.
حسن
۸ فروردین ۱۳۹۸اقا ما جزء تگزاس قدیم محسوب نمیشیم شناسنامه ببریم یکی یکی بگیریم
الان فقط باید بریم دنبال گاوا حتما تگزاسی ام اونم قدیمیش
Elmiraj
۸ فروردین ۱۳۹۸علم دارن ، قدرت دارن ، ثروت دارن ، سیاست دارن ، صنعت دارن …
بهترین ها را می سازند و بهترین ها را سوار می شن چون لیاقتشو دارن….
amin
۸ فروردین ۱۳۹۸از ماست که بر ماست
Saman
۸ فروردین ۱۳۹۸البته خودمونو دست کم نگیریم اگه اونها رم و فورد و تویوتا و شورولت و…دارن ما هم نیسان آبی داریم که پدال گازش رو هم بچسبونیم به کف ماشین فقط صدای زوزه نصیبمون میشه و ماشین راه نمیره و ترمزش هم مثل دیجیتال فقط دو لول صفر و یک داره اگه یه خورده پدالو فشار بدی تمام چرخاش قفل میکنه اگرم ملایم بگیری اصلن ترمز نداره.