روند مشکی شدن خودروها ادامهدار بوده و رم هم با معرفی نسخه سفارشی هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن ۲۰۲۰ به این جمع پیوسته است.
این خودرو که به عنوان یک پکیج ظاهری مونوکروماتیک باب میل خریداران پیکاپ های لوکس معرفی شده از جلوپنجره، دستگیرههای درب و چراغهای جلوی مشکی سود میبرد.
همین طرح تیرهرنگ به آینههای جانبی، نشانها و رینگهای آلومینیومی نیز سرایت کرده است. رینگهای این خودرو در نسخههای استاندارد ابعاد ۲۰ اینچی داشته اما در مدلهای دارای چرخ های چهار تایی در عقب ابعاد رینگها ۱۷ اینچ میباشد.
به نظر نمیرسد که در کابین تغییرات قابلتوجهی رخ داده باشد اما مدل فول لیمیتد این پیکاپ از تجهیزات زیادی همچون صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، صندلیهای عقب گرم شونده، صفحهنمایش ۱۲ اینچی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای، سیستم صوتی مرغوب با ۱۰ بلندگو و تریم چرم و چوب سود میبرد.
زیر کاپوت رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن پیشرانههای بنزینی و دیزلی قرار میگیرد. نیروگاه استاندارد این خودرو از نوع ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری با قدرت ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۲ نیوتون متر میباشد.
مشتریان همچنین میتوانند پیشرانه ۶ سیلندر ۶.۷ لیتری توربودیزل کامینز را سفارش دهند که در نسخه پایه قدرت ۳۷۰ اسبی و گشتاور ۱۱۵۲ نیوتون متری دارد. نسخه قویتر این پیشرانه با خروجی ۴۰۰ اسبی و گشتاور ۱۳۵۶ نیوتون متری هم عرضه میشود.
مدل سفارشی بلک ادیشن بهصورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک در دسترس بوده و ظرفیت یدک کشی آن به ۱۵۹۲۱ کیلوگرم میرسد.
این مدل در پیکربندیهای ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ قابل انتخاب بوده و در سهماهه سوم امسال وارد بازار خواهد شد. قیمت این خودرو از ۶۲۷۴۵ دلار شروع میشود که تنها ۱۰۹۵ دلار بیشتر از قیمت رم ۲۵۰۰ لیمیتد است.
امیر
۲ مرداد ۱۳۹۹تراکی زیبا
با ابهت
قدرتمند
با کیفیت و لوکس
ازین بهتر مگه هست؟!!!
فرید
۲ مرداد ۱۳۹۹بهترش رو سراغ دارم.
نیسان جونیور
یا بقول خودمون نیسان آبی
4 تن بار رو حمل میکنه!
ایمان جباری
۲ مرداد ۱۳۹۹آمریکایی ها خدایان قدرت و گشتاور هستن
پیکاپ های آمریکایی هم در دنیا نظیر ندارن و رودستشون نیست
در مورد ” کامینز ” حتماً مطالعه داشته باشید که عجب غولی هست
" Swedish Arrogant Tiger"
۲ مرداد ۱۳۹۹البته اینکه تو آمریکایی ها به طور معمول موتور های حجیم تری نسبت به اروپایی ها استفاده میشه رو باید در نظر بگیرید و موتور حجیم تر طبیعتا قدرت بیشتری به همراه داره،در واقع ناشی از موتور بزرگ تره نه آمریکایی بودن!
ولی حقیقت غیر قابل کتمان اینه که تو حجم برابر موتور های آمریکایی از نظر بازده همیشه در پس موتور های اروپایی قرار میگیرن.
JDM
۲ مرداد ۱۳۹۹از نظر بازده هم خیلی قلدرتر هستن
موتور پیستونی دارن 10 هزار اسب بخار.
ولی چون بیشتر به گشتاور عشق می ورزن مجبورن حجم موتور و افزایش بدن تا بتونن گشتاور بیشتری تولید کنن
از لحاظ دوام هم موتورای بهتری هستن و برای کار سنگین خیلی مناسب ترن
yazdan mopar
۲ مرداد ۱۳۹۹قیمتش منو کشته
ارشیاsvj
۲ مرداد ۱۳۹۹اوف اوف
Enzo
۲ مرداد ۱۳۹۹تورک 1350 تایی کامینز یه خونه رو از جاش میکنه .گشتاورش ته نداره .بکسل نزدیک 16تن !!! بابا دمشون گرم چی ساختن
" Swedish Arrogant Tiger"
۲ مرداد ۱۳۹۹اون کمنز 6.7 موتور کامیون هست لعنتی…
yazdan mopar
۲ مرداد ۱۳۹۹قیمتشون چقدر خوبه
Farzad
۲ مرداد ۱۳۹۹عاشق داشبوردشم ، فراتر از یک پیکابه ، بسیار زیبا?
قدرت هم که کامینونیه واسه خودش ?
مک وال
۲ مرداد ۱۳۹۹اصلا همچین قدرتی برای پیکاپ غیر ضروری است! ارزش هزینه کردن نداره!