به تازگی از گروه خودروسازی فیات کرایسلر و کامینز به خاطر یک مشکل پیشرانه که مدلهای رم ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ ساخته شده بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ را تحت تأثیر قرار میدهد شکایت شده است.
طبق لایحهای که توسط Hagens Berman تنظیم شده، پیشرانهی این پیکاپ های سنگین مشکلی دارد که منجر به افزایش تولید آلایندهها، افزایش مصرف سوخت و ایجاد هزینههای تعمیر گرانبها میشود.
این لایحه میگوید پیشرانه دیزلی ۸ سیلندر ۶.۷ لیتری کامینز یک سیستم مبدل کاتالیتیک انتخابی دارد که میتواند با گذشت زمان خراب و در نهایت مسدود شود. به منظور ادامهی کارکرد پیشرانه باید سوخت بیشتری مصرف شود.
طبق ادعای لایحه مذکور، تلاش فیات کرایسلر برای بازنگری در واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه نیز با شکست مواجه شده و مصرف سوخت خودروهای یاد شده ۲۵ درصد بیشتر از آن چیزی بوده که باید باشد.
charger
۱۷ تیر ۱۳۹۶وقتی کرایسلر زیر مجموعه فیات شد ازش قطع امید کردم
اون از وایپر این از کیفیت ساخت
امیدوارم چلنجر و چارجرو به فنا نده
MAHDI . TUNING
۱۷ تیر ۱۳۹۶سرجیو مارکینو بخش امریکایی رو ضعیف کرد
یه دیالوگ فیلم آمریکایی بود که میگفت هیچی بد تر از زیر دست یه ایتالیایی بودن نیست
رضا
۱۷ تیر ۱۳۹۶اگه زیر مجموعه ی ایتالیایی نبودن الان اسمی از اینایی که میگینم نبود
الف.ی
۱۷ تیر ۱۳۹۶آره تو که راست میگی.
اون موقعی که فیات با اینا نبود وضعشون خیلی بهتر بود. تازه الآن هم وصعشون بد نیست. حداقل ازلانچیای ورشکسته و فیات بی کیفیت خیلی بالاترند.
اگه فراری نباشه نه فیاتی میمونه نه مازراتی.
Ferrari
۱۷ تیر ۱۳۹۶خیلی جالبه وقتی اتومبیل هایی مثل چلنجر هلکت و دیمن. و رم ربل ساخته میشه همه ی افتخارش به اسم کرایسلر تموم میشه اما وقتی یه اتفاقی میفته همه انگشت اتهام به سمت فیات میگیرن.تو همین پدال پستی قرار گرفته مبنی بر رضایت مشتریان از چلنجر اما ندیدم کسی بگه دم فیات گرم. زمانی که اوباما رییس جمهور شد کرایسلر ورشکست شده و تعطیل بود تنها کمپانی که پیشنهاد داد به دولت اوباما برای خریدن کرایسلر همین فیات بود کجا وضع کرایسلر بهتر بود؟؟ انقدر کرایسلر داغونه که دایملر هم نتونست نجاتش بده و از شرش خلاص شد بازم دم فیات گرم که اوضاع کرایسلر رو بهبود داده .ضمنا بعضی دوستان هم بدونن که امروزه اعتبار و ابروی فیات بالاتر از فولکسه که هرروز یکی از گندکاریاش در میاد.
شهرام
۱۷ تیر ۱۳۹۶این که طبیعیه و همین انتظار از دوج میرفت
بعد همین دوج رقبای قدر قدرتی مثل GMC سیرا و فورد 150 و غیره داشت دروغشم بر ملا شد
فرامرز
۱۷ تیر ۱۳۹۶من امروز یه ویدئو دیدم طرف یه مسافت نسبتاْ طولانی تو اتوبان با رام ۲۵۰۰ با سرعت ثابت ۱۱۰ با کروزکنترل و بدون بار طی کرد. بعد باک رو دوباره پر کرد و مصرف سوخت رو اندازه گرفت شد. مصرف حدود صدی ۱۴ بود در حالیکه کامپیوتر سفری مصرف حدود ۱۲ رو نشون میداد.
Fericuda
۱۷ تیر ۱۳۹۶این ماشین هرچقد بخواد بخوره فقط باید بهش بگی نوش جونت داداش
ali a
۱۷ تیر ۱۳۹۶کرایسلر قبلا هم نسبت به جی ام و فورد کیفیتش پایین تر بود .. الان که به فیات رسیده اوضاع براش بدتر هم شده..
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۶25 درصد بالاتر از رقم ادعای کارخونه والا بد نیست اونم واسه یه تراک. من که اهواز هستم و هر ماشینی زیر پام میاد به مصرفش دقت میکنم الان النترای زباله مارو هر کاری کنی با کولر زیر 12-13 نمیسوزونه . موستانگ اکوبوستی که اینهمه ادعای مصرف سوخت داره تو شهر تو شرایط رانندگی معمولی کمتر از نمونه شش سیلندرش مصرف نمیکنه شاید طرفا 16-17با رانندگی خیلی نرمال و باقی ماشینهایی که نشستم هم به همین صورت فقط تو ذهنم راو 4 هست مصرف عالی داشت و با وجود موتور 2400 و وزن بیشتر خیلی کمتر از ماشینی مثل النترا 1800 مصرف میکرد. کلا به نظرم مصرف سوخت ادعایی کارخونه ها حرف مفتی بیش نیست