شاید چلنجر یکی از قدیمیترین خودروهای بازار باشد اما باید به داج برای یافتن راههای زیادی که توانسته یک خودروی عضلانی را ۱۳ سال در بازار زنده نگاه دارد تبریک گفت. به تازگی قیمت و مشخصات چلنجر SRT سوپر استوک منتشر شده است. برای تصاحب این خودرو باید حداقل ۷۸,۵۹۵ دلار پرداخت کرد. به این ترتیب خودروی موردبحث ۵,۴۰۰ دلار ارزانتر از دیمن میباشد.
اگرچه دیمن خودرویی تولید محدود بوده اما چلنجر SRT سوپر استوک محصولی عادی از نظر تولید است. این خودرو بر پایه مدل SRT هلکت ردای پهن پیکر بنا شده و ۳ هزار دلار گرانتر و ۱۰ اسب بخار قویتر است. به این ترتیب قدرت مدل سوپر استوک به ۸۰۷ اسب بخار میرسد که ۳۳ اسب بخار کمتر از دیمن وحشی است.
با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲۵ ثانیهای و طی مسافت ۴۰۰ متر در زمان ۱۰.۵ ثانیهای، چلنجر SRT سوپر استوک تقریباً برای مسابقات درگ طراحی شده است. این خودرو از سیستم تعلیق سفارشی بیلشتین، لاستیکهای درگ نیتو و ترمزهای قدرتمند برمبو با کالیپرهای چهار پیستونه سود میبرد.
بنابراین هر اسب بخار در چلنجر سوپراستوک ۹۷.۴ دلار آب میخورد. شما با پرداخت این مبلغ صاحب قویترین و سریعترین خودروی عضلانی در حال تولید خواهید شد. پیشفروش این خودرو از ماه جاری شروع شده و تولید آن از فصل پاییز شروع خواهد شد. انتظار میرود اولین نمونهها نیز از ماههای بعد به دست مشتریان برسند.
آیندهی چلنجر چگونه خواهد بود؟ خب خبری از نسخه ACR این خودرو نخواهد بود زیرا داج گفته چنین خودرویی وزن بالایی خواهد داشت. در خبرهای قبلی آمده بود که نسل فعلی میتواند تا مدل سال ۲۰۲۳ تولید شود. به این ترتیب خودروی یاد شده تا حداقل ۲ سال آینده در دسترس خریداران خواهد بود.
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹اصیل ترین ماسل کار این دوره زمونه
هنوزم اون رخ وحشی خودشو داره
لعنتی دیمون چی داره که همه ازش خوششون میاد
این کلمه رو باید با طلا بنویسن
S R T
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹فک کنم ماشینش برا رالی خوب باشه
اگه یکم برا رالی تیون مخصوصش کنی
خوبه نه؟؟؟
OMID
۲۵ مرداد ۱۳۹۹فکر نکنم
همه ماشینای رالی سبکن
رالی به قدرت زیاد نیست اکثر ماشینای رالی سیصد اسب بخار دارن
و معمولا دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک هستن هرچند تعداد کمی هم دیفرانسیل عقب بودن
هر تعلیقی هم روش بندازی نابود میشه توی رالی
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹????????
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹چه ماشینای آمریکایی برا رالی خوبن؟؟
امین قلیپور کویچ
۲۵ مرداد ۱۳۹۹طراحیش طوریه که قدیمی نمیشه اصن خیلی خوب درآوردنش کاش همه چیزش از شاسی و موتور همیشه آپدیت بشه ولی طراحیش نه چارچر هم که نمای عقبش خیره کنندس
Farzad
۲۵ مرداد ۱۳۹۹چلنجر مثل کت و شلوار در دنیای لباسه ، هیچ وقت از مد نمیفته .
sina7
۲۶ مرداد ۱۳۹۹هر اسب بخار چلنجر حدود ۱۰۰ دلار
هر اسب بخار پراید و ۲۰۶ و پرشیا و هر کوفت دیگه ای بین ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون
زیبا نیس؟
مهدی موتورز
۲۵ مرداد ۱۳۹۹تو برنامه تاپ گیر گفت شتاب ۲.۳
البته قدیمی بود برنامش
ولی خب شتاب ۳.۲ گنده که!!!
Joker
۲۵ مرداد ۱۳۹۹اون دیمن بود مهندس
مهدی موتورز
۲۵ مرداد ۱۳۹۹نه خب منظورم اینه که این همچین سر صدا کرد از این بد تره
هیچی ولش کن قاطی کردم
M.A.S
۲۵ مرداد ۱۳۹۹هلکت ردای تایم چهارصد متر 10.1 داره با تایر درگ تایم 9.7 هم داره
حالا این با تایر نیتو درگ و دوروبر صد کیلو وزن سبک تر هیچی نزنه تایم 9.9 رو میزنه
که این یعنی اگه راننده خوبی باشی بدون دیمن کریت و ترنس بریک میتونی همین تایم رو با دیمن هم بزنی حالا تاثیر ترنس بریک رو حساب کنین روش و همچنین دیمن کریت
بچه ها یه سوال
به نظر شما میشه داج بگه که من میخوام تایم 9.65 رو بزنم و فقط تو یه ران جلوی نماینده هات راد همون تایم رو دقیق بزنه ؟به نظر من داج وقتی میگه سریعترین ماشین درگ دنیا عددی که تو ذهنش بوده یه چی کمتر از 9.65 بوده و این تایمیه که جلوی اون نماینده زدن. من احتمال میدم دیمن بتونه بدون دیمن کریت 9.5 یا حتی 9.3 رو هیت کنه البته اگه راننده بتونه درست لانچ بزنه
امکانات درگ دیمن و دیمن کریت رو اگه با تایم 10.1 ردای مقایسه کنید متوجه میشید منظورمو (ترنس بریک هیچی نباشه دور و بر نیم ثانیه یا شیش دهم ثانیه تاثیر میزاره وزن کمتر و تایر درگ هم میتونن در حد سه دهم شاید تاثیر بزارن اگر میخواید تاثیر ترنس بریک رو ببینید درگ های اسکات پک و اسکات پک 1320 رو دقیق نگاه کنید )
اینم اصلا گند نیست مهندس تایماش بعدا این حرفو اثبات میکنن
مازیار
۲۵ مرداد ۱۳۹۹یاد رکوردهای دوی ۱۰۰ متر افتادم از کارل لوئیس تا اوسین بولت?
R
۲۵ مرداد ۱۳۹۹تو داری به چیا فک میکنی نصف ماشینو برداری عوض کنی دو تا لاستیک فرقون بزاری سوخت مخصوص بریزی این نشد رکورد این نشد ماشین پرایدم باشه با این کارا رکورد میزنه اینا حساب نیستن سریعترین رکوردی که رسمیه از یه خودرو لافراری با تایم ۹.۷ عه البته بوگاتی چنتودیجی با تایم ۹.۶ هم هس ولی شک و تردید هس هرچند بعد نیست ازش وقتی شیرون ۹.۹ رو زده چنتودیجی ۱۰۰ اسب هم ازش قویترو سبکتره پس سه دهم زود تر میزنه
M.A.S
۲۶ مرداد ۱۳۹۹نصف ماشین وردارم ؟دوست عزیز من کی گفتم نصفشو وردارم
بعد حاجی اگه رسمیت باشه دیمن تو همون متن هم عرض کردم تایمش تایید شده هست من یه چیز دیگه عرض کردم بعدش بوگاتی چیکارس با 1600اسب این تایمو میزنه خیلی کار خوبی میکنه ؟؟!!!!!
من خودم تایم 9.85 شیرون رو هم دیدم
حالا خوبه میگم بدون دیمن کریت نمیدونم چرا هرچی میشه همه میگن نصفو وردارم یا از این حرفا حاجی دارم میگم بدون دیمن کریت
حسن
۲۵ مرداد ۱۳۹۹شما میگید ازاد بشه بیاد ایران چقد زمان میبره تا به رانندگی با این هیولاها عادت کنیم وحشتناک قوی ان حداکثر قدرتی که رانندگی کردید چقد بوده
m
۲۵ مرداد ۱۳۹۹همه منتظرن همچین ماشین هایی در ایران دیده بشه اما قبلش باید دید امکاناتش هم باید باشه
یه اسفالت باکیفیت خوب نداریم تو ایران پر از چاله اگه یه سوپر اسپرتی با تایر نازک اش از خیابون های تهران رد بشه رینگ هاش تاب بر میداره داغون میشه ماشین مخصوصا دست انداز ها
از اسفالت بگذریم بنزین باکیفیت میخواد تقریبا95 اکتان نیاز همچین ماشین هایی هست امریکایی های موجود در ایران پدرشون در میاد با این وضعیا بنزین
AMG
۲۶ مرداد ۱۳۹۹نسبت به قیمتش فوق العادست
AMG///
۲۶ مرداد ۱۳۹۹شما؟؟؟؟
Farzad
۲۵ مرداد ۱۳۹۹آرزومه یه بار باهاش تک چرخ بزنم ?
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹نمونه بارز اصالت به سبک آمریکایی
بدون شلوغ کاری آلمانی
بدون اشرافیت بی دلیل آلمانی
بدون تبلیغات فیک آلمانی
بدون ادعاهای پوچ آلمانی
دوج فقط راه خودشو میره تا ابد همینه
JDM
۲۵ مرداد ۱۳۹۹من خودم عاشق امریکاییام
ولی تو دیگه شورشو دراوردی
امریکایی دوست داری.باشه قبول
ولی دیگه چیکار به بقیه داری مرد مومن
Farzad
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بی ریا جان ، یه جوری کامنت بزار که ریا نشه ، یه بار گفتی از برندهای آلمانی بدت میاد فهمیدیم ، دیگه نمودی آلمان رو …
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹داداش من دارم نظر خودمو میگم و به نظر بنده هیچ کشوری مثل المان انقدر خودشو برندهاشو به رخ بقیه دنیا نمیکشن ، بنده مخالف این تعصب گرایی پوچ آلمانی هام
ارشیاsvj
۲۵ مرداد ۱۳۹۹عاشق اون ودوتا ورودی هوای روی کاپوتشم.
AMG///
۲۶ مرداد ۱۳۹۹عاشق اون صدای توربو شارژ دودجم