مدیرعامل دوج «تیم کونیسکیس» در مصاحبهای با «ماسل کارز اند تراکس» گفته است که ماسل کارهای بنزینی این شرکت و مدلهای الکتریکی آیندهٔ آن مدتی در کنار هم زندگی خواهند کرد. وی همچنین در مورد چالش جذب خریداران سنتی به سمت مدلهای الکتریکی هم صحبتهایی کرده است. کونیسکیس دراینباره میگوید:
پلتفرم جدید و خودروهای جدید در سال ۲۰۲۴ از راه میرسد ولی ما نگفتیم که خودروهای کنونی در سال ۲۰۲۴ میمیرند. ممکن است کمی همپوشانی وجود داشته باشد اما این همزیستی برای سالهای سال طول نخواهد کشید
وی همچنین اشاره کرده است که ممکن است این سالها دوران پایانی خودروهای عضلانی بنزینی دوج باشد اما خداحافظی با این مدلها بهیکباره در سال ۲۰۲۴ صورت نخواهد گرفت بلکه فرایند کنار گذشتن آنها آرامآرام انجام میشود و ممکن است مسیر مشابه وایپر را دنبال کنند. کونیسکیس میگوید:
وقتی ما اعلام کردیم که وایپر در حال کنار رفتن است، همزمان مدل ACR را عرضه کردیم. این گرانترین و خوشفروشترین وایپر تاریخ بود
مدیرعامل دوج همچنین اظهار داشته است که متقاعد کردن خریداران خودروهای عضلانی به استفاده از الکتریکیها یک چالش خواهد بود. وی در این رابطه میگوید:
وقتی تغییر بزرگی ایجاد میکنید، افرادی وجود خواهند داشت که حداقل در ابتدا از شما پیروی نمیکنند
بااینحال، او انتظار دارد که این افراد پس از مشاهدهٔ کاری که دوج میتواند با یک خودروی الکتریکی انجام دهد، بازگردند. دوج اما فعلاً اطلاعاتی در مورد ماسل کار الکتریکی خود اعلام نکرده است. تیزری که از این خودرو منتشر شده نیز واضح نیست اما به نظر میرسد در طراحی آن نشانههایی از استایل چارجر اواخر دههٔ ۶۰ و شاید کمی هم از چلنجر اوایل دههٔ ۷۰ وجود داشته باشد.
MOHAMMAD.DEMON
۲۷ مرداد ۱۴۰۰اوف جانم به این عظمت یه طراحی
که از دهه ۶۰ و ۷۰ گرفته شده
با تکنولوژی روز
به نظرم برای جشن پایانی دوره افسانه ای فعلی داج چارجر و چلنجر هیبرید با قدرت بالای ۱۰۰۰ اسب در نظر گرفتن و بعد دوره جدید شروع میشه
عاشق اون لوگو جدید شدم
RezaRs
۲۷ مرداد ۱۴۰۰این شیوه تعویض پیشرانه شیوه درست و خوبیه کم کم عادی میشه برای خریدار ها و لز لحاظ فروش مشکلی ایجاد نمیشه ضمنا زمان میخرند تا پرفورمنس و عملکرد محشری پیدا کنند
viper
۲۷ مرداد ۱۴۰۰دوستان از نظر شما ماسل کار الکتریکی میتونه فروش موفقی داشته باشه؟
Silent
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بازار هدفش در صورت عرضه بیشتر اروپا خواهد بود (نبود ممنوعیت الایندگی) و کسایی که تجربه قدیم ماسل کار ندارند.
اینجا که من هستم ماسل بازا هر کدوم گاراژی دارند و دست به آچار و تیونرهای محلی که روشوون برا آخر هفته ها کار می کنند چیزی که با اساس انجین های الکتریکی بکل همخوانی ندارد و امکان دستکاری موتور با سیستم سنتی فراهم نیست حداقل در مورد موتور تسلا همینه هر چند نیازی هم نیست. حالا باس دید داج چه دیدی داره!
Silent
۲۷ مرداد ۱۴۰۰قطعا نمونه های فابریک چلنجر EV از نظر پرفورمنس بسیار بهتر از انجین های درون سوزش می شه بلطف محرکه آنی که در دسترس خواهد داشت.
یانکی
۲۷ مرداد ۱۴۰۰چیزی به اسم ماسل الکتریلی وجود نداره و نخواهد داشت.حتی پونی کار الکتریکی هم وجود نداره.لازمهداین دو انجین وی8 و صدای رعد آسا هست.
مهدی
۲۷ مرداد ۱۴۰۰هیچ ماشین بازی به اندازه ی برقی شدن یه ماسل کار یا خودرو ی عضلانی امریکایی ناراحت نمیشه البته که ممکنه به خاطر مرگ یک ماشین ناراحت بشه اما این هم خیلی ناراحت کنندس اما این خوبه که قراره طراحیش از دوج های دهه 60 و 70 الهام گرفته بشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ مرداد ۱۴۰۰جانم رندر اولی رو!😍😍😍😍😍 چه رندر قشنگی دراومده اگه چلنجر جدید اون شکلی باشه خیلی زیباست چون اون قسمت مستطیلی جلوش یادآورد همون قیافه چارجر قدیمیه،فقط آرزو داشتم برقی نشه واقعاً حیفه…
محمد مختاری آذر
۳۰ مرداد ۱۴۰۰جذاب خواهد شد انگار باید منتظر بود و دید