با وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژرداری که قدرت عظیم ۷۹۷ اسب بخاری و گشتاور ۹۵۷ نیوتون متری تولید میکند، داج چلنجر SRT ردای هیولایی به تمام معناست.
با این وجود هنسی تصمیم گرفته سطح قدرت و گشتاور ردای را با استفاده از پکیج HPE خود به سطح هایپرکارها برساند. در این خودرو یک سیستم سوپرشارژر ۲.۶۵ لیتری، قطعات داخلی ارتقا یافته، مبدلهای کاتالیک بهتر و سوپاپ بای پس سوپرشارژر بکار رفته است.
این پکیج قدرت که برای ردای مدل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در دسترس بوده باعث افزایش قدرت به ۱۰۳۵ اسب بخار و گشتاور به ۱۲۸۵ نیوتون متر میشود. این آمار و ارقام زمانی ثبت میشوند که از سوخت مسابقهای استفاده شود. البته موضوع احساسبرانگیزتر اینکه تیونر تگزاسی میگوید این خودرو در چرخ ها قدرت فوقالعاده ۸۸۰ اسبی و گشتاور ۱۰۹۳ نیوتون متری دارد.
بدون وجود کیت هنسی، چلنجر SRT ردای استاندارد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیهای را ثبت کرده و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۶ کیلومتر در ساعت میرسد. گفته شده این خودرو در روز خوب خود مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۸ ثانیه ثبت میکند.
ردای قیمت پایه ۷۰۲۴۵ دلاری داشته که ۵ و ۱۱ هزار دلار بیشتر از هلکت پهنپیکر و استاندارد میباشد. قیمت خانوادهی چلنجر هم از ۲۸۰۹۵ دلار شروع میشود.
فعلاً هنسی مشخصات پرفورمنس این خودرو و قیمتش را اعلام نکرده است.
[دانلود ویدئو]
Mf1
۱۸ اسفند ۱۳۹۸هیولایی واقعا برا مسیر مستقیم ولی با اولین پیچ میشه لاکپشت
Hamidreza
۱۸ اسفند ۱۳۹۸به نظرم تنها ماسل کاریه که ماسل کار مونده
اما متاسفانه موستانگ از ماسل کار بودنش یکم فاصله گرفت و اصلا مدل های جدیدش جذاب نیستند؛ شلبی فقط موستانگ رو زنده نگه داشته
اون ازGT500 نسل قبل و gt350R وGt500 جدید که حرف ندارند عشقن عشق!
ولی چلنجر یه وحشی دوست داشتنیه چارجر هم عالیه
تو پیچ هم میتونه دریفت بزنه البته راننده حرفه ای میخواد
درسته پیست محور نیست و مثل GT500 که تو پیست سریع تره نمیتونه پیست رو طی کنه و نباید هم تو پیست سریع باشه چون :”ماسل کار یه عشقه ؛ عشق 3 ثانیه زمان زود تر ثبت کردن تو پیست یا حتی درگ نیست”!!
ممد ژانگولر
۱۸ اسفند ۱۳۹۸باید خلاصه بگی اصالت ازش میباره
با این باید بری شکار ?
.
۱۸ اسفند ۱۳۹۸من خودمم امریکایی بازم ولی دوج همش به فکر قدرته یه بروز رسانی نمیده به ماشین هاش یه چیزی جدید بذاره یا حداقل کابین رو تریم چرم کنه تماما پلاستیکه موستانگ کامارو بروز ترن نسبت به چلنجر کم کم همه فهمیدن شتاب تو مسیر مستقیم بی فایده است تنها ماشینی که تو کلاس کوپه امریکایی میتونه رقابت کنه با اروپایی ها کوروتc8 و فورد جی تی هست
NAVID۰۰۹۸
۱۸ اسفند ۱۳۹۸آخه این ماشین اینقدر به دل میشینه که با کوچکترین به روز رسانی دنیایش عوض میشود و میشه کامارو یا موستانگ که هروز ظاهرشو دست کاری میکنند .
کاری به قدرتش ندارم که همیشه قُلدُر بوده اما طراحیش فوقعلاده ساده و فوقعلاده دلنشینه ، چطوری اینطوری میشه که بدون هیچ کِشو قوسی در طراحی بدنه ، این چنان دلنشین باشه که هروز بیشتر از دیروز دوستش داشته باشیم .
یانکی
۱۸ اسفند ۱۳۹۸خداکنه هیچ وقت مسل جدید براش ارائه نکنن.این ترکیب سالهای سال باید بمونه هر چی به جلو میریم بیشتر قدر این عظمت رو میفهمیم.فقط یه بروز رسانی نمای داخل میخواد.
بی طرف
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ابهت از سر و روش میباره!!!زیبای وحشی!
Hadi
۱۸ اسفند ۱۳۹۸یه بار توی اتوبان نطنز_کاشان مدل پایه رو روی تریلی دیدم
خیلی مخوف بود
این که جای خود داره…
Khosrow
۱۸ اسفند ۱۳۹۸به این میگید مخوف؟ از امریکایی ها بگم / وقتی کدیلاک XLR رو از نزدیک ببینید این کمیک نیست ..
Hamidreza
۱۸ اسفند ۱۳۹۸حاجی این اصلا با اون فرق داره
محمد
۱۸ اسفند ۱۳۹۸موستانگ لایک
چلنجر دیس لایک