معرفی نسخه HD رم 2019 با گشتاور خیره‌کننده!

سه‌شنبه 25 دی 1397 - 06:07
مطالعه 13 دقیقه
2019-ram-heavy-duty-exterior22
با وجود گشتاور خیره‌کننده‌ی 1356 نیوتون متری در مدل‌های مجهز به پیشرانه‌ی 6.7 لیتری توربودیزل کامینز، رم از پیکاپ هوی دیوتی جدید خود به عنوان...
تبلیغات

با وجود گشتاور خیره‌کننده‌ی 1356 نیوتون متری در مدل‌های مجهز به پیشرانه‌ی 6.7 لیتری توربودیزل کامینز، رم از پیکاپ هوی دیوتی جدید خود به عنوان قوی‌ترین و تواناترین پیکاپ کلاس خود نام می‌برد. این نسخه‌ی HD هوی دیوتی یک هیولای بکسل بوده و با قدرت 400 اسب بخاری خود می‌تواند ظرفیت یدک کشی 15921 کیلوگرمی و ظرفیت حمل بار 3483 کیلوگرمی داشته باشد. این پیکاپ توانا قطعاً در دیترویت توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند.

رئیس برند رم در گروه فیات-کرایسلر می‌گوید:

مالکان رم هوی دیوتی بی‌وقفه تقاضای تولید خودرویی قوی‌تر برای انجام بزرگ‌ترین کارها را داشته‌اند و با ظرفیت یدک کشی 15921 کیلویی و گشتاور 1356 نیوتون متری پیشرانه‌ی کامینز، ما مهم‌ترین عناوین در کلاس را به خود اختصاص داده‌ایم.

این مدیر ارشد ادامه می‌دهد:

ما همچنین خودرویی لوکس و پیشرفته تولید کرده‌ایم که تاکنون در کلاس هوی دیوتی ها سابقه نداشته است. کابین باکیفیت، سیستم‌های ایمنی فعال و البته تکنولوژی Uconnect از ویژگی‌های این خودرو هستند.

نسل جدید پیشرانه‌ی 6 سیلندر دیزلی کامینز دارای بلوک سیلندر جدید بوده و 27 کیلوگرم سبک‌تر از قبل است. این پیشرانه همچنین از سر سیلندر جدید و پیستون‌های سبک‌تر و قوی‌تر سود می‌برد. یک سیستم اگزوز جدید و توربو با هندسه‌ی متغیر نیز تکمیل‌کننده‌ی تغییرات هستند.

مدل‌های مجهز به این پیشرانه از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین استفاده می‌کنند. این گیربکس به‌طور ویژه برای هندل کردن این گشتاور سنگین طراحی شده است. همچنین نسخه‌ی کم‌توان‌تر این پیشرانه هم در دسترس است که قدرت 370 اسبی و گشتاور 1152 نیوتون متری داشته و از گیربکس 6 سرعته متفاوتی استفاده می‌کند.

قوای محرکه‌ی پایه برای هوی دیوتی 2500 و 3500 از نوع 8 سیلندر 6.4 لیتری همی ارتقا یافته است که خروجی 410 اسبی و گشتاور 581 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است.

رم می‌گوید پیکاپ های هوی دیوتی جدیدش از سیستم تعلیق طراحی شده برای بارهای سنگین سود می‌برد. این خودروساز تلاش داشته اثر منفی سواری خودرو در زمان عدم وجود بار را با نصب شوک‌های FRD و بوش‌های جدید کاهش دهد. سیستم تعلیق بادی در عقب با حالت کاهش ارتفاع محفظه بار برای بارگیری آسان‌تر در دسترس خریداران مدل‌های 2500 و 3500 می‌باشد.

با بیش از 100 ویژگی ایمنی و امنیتی، هوی دیوتی های جدید رم به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای کلاس خود شناخته می‌شوند. بسته به تریم انتخابی و انتخاب‌های مشتری، این پیکاپ را می‌توان با همه‌چیز از دوربین 360 درجه، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی گرفته تا پایش باد لاستیک‌ها، دوربین دید عقب و ترمز تریلر اضطراری و حتی دوربین محوری با موقعیت سفارشی در پشت تریلر سفارش داد. رم HD برای اولین بار از حسگرهای بک آپ در مدل‌های 3500 سود می‌برد. این حسگرها منحصراً برای پوشش پهنای بیشتر دو چرخ عقب طراحی شده‌اند.

رم HD 2019 با تریم پاور واگن هم عرضه خواهد شد که نظر خریداران به دنبال توانایی‌های یدک کشی و آفرود را جلب می‌کند. این نسخه با طراحی متفاوت سیستم تعلیق، ارتفاع بیشتر از سطح زمین، دیفرانسیل‌های جلو و عقب قفل شونده و وینچی پرقدرت عرضه می‌شود.

در داخل پیکاپ های جدید 2500 و 3500 رم سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect 4 با صفحه لمسی سفارشی 12 اینچی نصب شده است. این صفحه می‌تواند به دو نیم تقسیم شود و عملکردهای متنوعی را در دسترس راننده قرار دهد.

چهار سیستم صوتی از جمله سیستم هارمن کاردون با قدرت 750 وات و 17 بلندگو نیز ارائه می‌شود. سیستم کاهش صدای فعال به همراه شیشه‌های آکوستیک نیز حدود 10 دسی‌بل از صدای داخلی می‌کاهند.

این پیکاپ های جدید در تأسیسات تولید سالتیلوی فیات-کرایسلر در مکزیک ساخته خواهد شد و قوای محرکه‌ی دیزلی آن با گارانتی 5 ساله یا 160 هزار کیلومتری در دسترس خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.