فورد F-150 رپتور جدید سوم فوریه معرفی میشود و رم از حضور یک رقیب جدی برای TRX خیلی نگران به نظر نمیرسد. این شرکت در شبکههای مجازی فورد را به چالش کشیده و به فورد گفته تا کاپوت پیکاپ پرفورمنس خود را بالا بزند تا ببینیم نیروگاه این خودرو چه چیزی در چنته دارد.
حداقل از نظر حجم، TRX پیروز میدان است و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری آن در برابر پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری فورد رپتور بسیار پرحجمتر میباشد. رم همچنین قدرت ۷۰۲ اسب بخاری دارد و اگرچه قدرت تولیدی پیکاپ فورد اعلام نشده اما احتمالاً خروجی آن خیلی بیشتر از قدرت ۴۵۰ اسبی نسل پیشین رپتور نخواهد بود.
ما هنوز نمیدانیم رپتور جدید از چه گیربکسی استفاده خواهد کرد اما احتمالاً همچون نسل پیشین دارای گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود. TRX نیز به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است.
با توجه به اطلاعاتی که در دست است به نظر میرسد رم TRX در خط مستقیم پرفورمنس بهتری خواهد داشت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیهای آن کاملاً هیجانانگیز است. نسل پیشین رپتور شتاب ۶ ثانیهای داشته است. احتمالاً عملکرد نسل جدید این پیکاپ اندکی بهتر خواهد بود.
اما نکته جالب در بخش آفرود خواهد بود. نسل پیشین رپتور تکنولوژیهای زیادی همچون کروز کنترل آفرود داشته است. این خودرو همچنین به دامپرهای تطبیقی مجهز بوده است.
TRX نیز دست و پا بسته نیست. این خودرو دارای شوکهای تطبیقی بلک هاوک E2 میباشد و این سیستم همانند رپتور میتواند پرواز کردن خودرو از روی تپهها را تشخیص دهد.
Angus_812
۱۵ بهمن ۱۳۹۹با اینکه رم قوی تره و بهتر
ولی من باز میگم فورد برتری های خودشو داره
من ابهت فورد رو بیشتر قبول دارم
این نسل شاید موتور شلبی رو روش بزارن و رم رو قورت میده
مهدی،:امید اینده
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خب حتما دلش خواسته کم مصرف تر باشه
همیشه که هرچه بیشتر بهتر نیست
SRT
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ب کم راضی نباش داش
ehsan fa
۱۵ بهمن ۱۳۹۹موتور تریلی گذاشته رو ماشینش با موتور معمولی میخواد مقایسه کنه. رم بیاد تو مالیات هم نظر بده.
من که فورد رو بیشتر دوست دارم.
فورد لایک رم دیسلایک یه نظر سنجی بشه
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹از تعجب دارم شاخ درمیارم!توی پست های قبلی که حرف از رم بود همه به به چه چه میکردن الان پشت رم رو خالی کردن رفتن سراغ رپتور!هی ***
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹?????????
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خنده نداره!????
ehsan fa
۱۵ بهمن ۱۳۹۹آمار فروش بهترین جوابه
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خب پرایدم خوب میفروشه!۷میلیون پراید تو ایران میچرخن!چون دسترسی به رپتور نداری برو پراید بگیر!????
OMID
۱۶ بهمن ۱۳۹۹چه ربطی به پراید داشت
بازار ایران انحصاریه و حق انتخاب نیست
با بازار آزاد کلی فرق داره
این مثال پراید خیلی کلیشه شده
Abolfazl
۱۸ بهمن ۱۳۹۹چون مردم به مصرف سوخت فکر میکنن و از قیافه فیس لیفت f150 یا راپتور خوششون میاد این رو میگن ولی من دوج رم رو قبول دارم با اینکه قیافهاش خیلی خفن نیست ولی تا جاییکه بخای بهت قدرت میده
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹توی نظر سنجی آقا هم دیدیم به رپتور نظر دادن!
امیرمحمد
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱بیشتر دیسلایک شد😐
Farzad
۱۵ بهمن ۱۳۹۹مگه امروز سوم فوریه نیست ؟
Elmiraj
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خب بله هست….. و چند ساعت پیش فورد از نسل سوم رپتور رونمایی کرد….
ظاهر تکاملی ، تکنولوژی های جدید ، شاسی تقویت شده ، سیستم پنج اتصالی تعلیق عقب…
.
نکته جالب موتور قبلی هست که با کمی افزایش قدرت دوباره زیر کاپوت قرار گرفته و فورد هم هنوز قدرت آن را اعلام نکرده .
اما شایع هست که نسخه جدیدی بنام Raptor R سال آینده با موتور V8 و قدرت فراتر از ۷۰۰ اسب بخار در دسترس خواهد بود .
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹کادیلاک CT5-V Blackwing صفر تا صد 4 ثانیه
رم TRX صفر تا صد 4.5 ثانیه
ای خاک بر سرت جنرال موتور
یانکی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹والا منم تعجب میکنم چطور با این همه اضافه شدن قدرت کم کردن وزن و تکنولوژیه بهتر آمارش با نسل قبل یکیه.
امین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹دقیقا
Vsting max
۱۵ بهمن ۱۳۹۹فورد عشقه
رم نگران نباش میزنه بالا
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خواهیم دید!??
SF90 STRADALE
۱۵ بهمن ۱۳۹۹نسل جدید فورد رپتور با دو انجین متفاوت ارائه میشه
نسخه استاندارد V6 و نسخه V8 برای رقابت با RAM TRX
هنوز برای کاپوت بالا زدن خیلی زود هست
باید با هم شاخ به شاخ بشن ببینیم شاخ شکن اصلی کیه
.
.
چند سال دیگه کاپوت این پیکاپ های دوست داشتنی رو میزنی بالا می بینی جای کیف مسافرتی هست و خبری از پیشرانه های افسانه ای دوج و فورد نیست
Farzad
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اون روز شومی که این اتفاق بیفته ، روز مرگ دنیای خودرو خواهد بود .
SF90 STRADALE
۱۵ بهمن ۱۳۹۹بله متاسفانه ??
آینده ای سیاه در انتظار ماشین بازهای واقعیه
Sina
۱۵ بهمن ۱۳۹۹من قیافه رم رو خیلی دوست دارم
نه تنها خوشگلترین پیکاپ بلکه با ابهت ترین ماشینه
اما من به شخصه یه موتور۶سیلندر ۳.۵ سوپرشارج رو به این موتود هیولایی بنزین غورت ده ترجیح میدم کاربردی تره کاشکی یه موتور شش سیلندرهم براش در نظر میگیرفت
خدایگان امریکا
۱۵ بهمن ۱۳۹۹چند سال دیگه کاپوت این پیکاپ های دوست داشتنی رو میزنی بالا می بینی جای کیف مسافرتی هست و خبری از پیشرانه های افسانه ای دوج و فورد نیست
این جمله ناراحت کننده و درد اور ترین جمله در باره خودروها بود
حیف ای دنیای کثیف حیف
ツSAMURAIツ
۱۵ بهمن ۱۳۹۹کسی که بخواد عشق و حال کنه TRX میخره
اما کسی که یه پیکاپ برای کار و زندگی بخواد رپتور میخره
هر دو تا شون خوبن و هیچ جا کم نمیارن
مهدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹من عاشق رپتورم
پیکاپی که خیلی خیلی دوسش دارم رپتور هستش اما
رم هم یه تیرکس وحشیه که هم خیلی سریعه نسبت به کلاسش
هم خیلی افرود و خوب هستش
خیلی انتخاب بینشون سخته و من هر دوتاشون رو به یک اندازه دوست دارم و
هر کدوم خوبی ها و بدی های خودشون رو دارن
Ramin
۱۵ بهمن ۱۳۹۹رم تی ار ایکس کاپوتو میزنی بالا یه عکس چسبونده که تی رکسه داره رپتورو میخوره ….
????
چی بگم..
ولی هر دو خوبن انتخاب از بین این 2 واقعا سخته…
رپتور همه جا برو هست ولی رم قوی و پر سرعت
و مهم تر از همه هر 2 آمریکایی هستن…
انتخاب خیلی سخت است…
Benz
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ولی هیچ کدام به وانت درکا نمیرسند هم ونش هست هم وانتش و هم چینی هست
ali a.j.g.
۱۵ بهمن ۱۳۹۹شاهین جان دستت درد نکنه
عاشق پدال
۱۵ بهمن ۱۳۹۹f150 فورد سلطان این کلاسه.
به عقیدم این ماشینا رو باید وارد کنن گرچه با ۳۰۰ درصد تعرفه و ارز با منشا خارجی. گرچه ردش کردن.
اگه حتی با ۳۰۰ درصد تعرفه ازاد بشه اف۱۵۰ میخرم عشق دنیا رو میبرم.
مخصوصا بعد دانشگاه محل کارم معمولا خارج شهر میشه
Mf1
۱۶ بهمن ۱۳۹۹بنظر من رم TRX 2017 بهترین طراحی میان تمامی پیکاپها داره