در اولین قسمت از فصل ۲۸ تاپ گیر که در ۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۰ پخش شد، کریس هریس آریل اتم ۴ را بررسی کرد و پس از رانندگی، نوبت به استیگ رسید تا با آن در پیست تاپ گیر اقدام به تایم زنی کند؛ اما آن دور چندان منصفانه نبود زیرا پیست بسیار خیس بود و اتم ۴ زمان نهچندان خوب ۱ دقیقه و ۲۵.۳ ثانیه را به ثبت رساند که از خودروهایی مثل آلفارومئو 4C، بامو سری یک M و بامو M135i کُندتر بود. به همین دلیل، تیم تاپ گیر تصمیم گرفت یک فرصت دیگر به اتم بدهد.
در این تلاش جدید، اتم ۴ موفق به ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۶.۰ ثانیه شد و سیزدهمین خودروی سریع در پیست تاپ گیر (برای خودروهای تولیدی جادهای با لاستیکهای جادهای) لقب گرفت. این زمان برابر با تایم مرسدس AMG GT R است و یکدهم ثانیه از پورشه ۹۹۱ GT3 RS و دودهم ثانیه از مکلارن MP4-12C سریعتر است. بوگاتی ویرون سوپراسپرت و لامبورگینی اونتادور هم در این پیست به ترتیب تایمهای ۱ دقیقه و ۱۶.۵ ثانیه و ۱ دقیقه و ۱۶.۸ ثانیه را ثبت کردهاند.
اتم ۴ به پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هوندا سیویک تایپ R مجهز است که ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و به یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی متصل شده است. به لطف این موتور، اتم ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و به حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند. قیمت اتم ۴ در ایالاتمتحده از ۷۴,۷۵۰ دلار آغاز میشود و امکان سفارش پکیج پرفورمنس با قیمت ۸ هزار دلار هم برای آن وجود دارد که قدرت موتور را به ۳۵۰ اسب بخار افزایش میدهد.
[دانلود ویدئو]
Hadi
۲۴ آبان ۱۳۹۹?
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۲۴ آبان ۱۳۹۹عجیب بود
میلاد
۲۴ آبان ۱۳۹۹درسته که خیلی سریعه ولی پیست تا پیست فرق میکنه یه پیست خیلی کوچیکه و یه پیست خیلی بزرگ.
Reza ar
۲۴ آبان ۱۳۹۹رانندگی با این باید خیلی باحال باشه!چون برا همین ساخته شدن?
Hl>i
۲۴ آبان ۱۳۹۹رابطه بین توان به وزن است که کالین چاپمن فقید هم خیلی بهش اعتقاد داشت
چاپمن عقیده داشت برای یک خودروی چالاک (پرفورمنس) سبک بودن بهتر از قدرت بیشتره
فکر کنم این توازن (هر اسب وظیفه جابجایی چند کیلو از وزن خودرو ) برای اریل اتم زیر دو کیلو هست و برای اونتادرو رو آ ام گ و ویرون همه بالای دو گیلو تا ۳ باشن
+|<i
mahdi-abdi
۲۴ آبان ۱۳۹۹ماشاالله
Amin-mc20
۲۴ آبان ۱۳۹۹خخخ دو لیتری از هشت لیتری سریع تر !!
محمد
۲۴ آبان ۱۳۹۹یادش بخیر تو موست وانتد 2 زیاد بود از اینا
Amin-mc20
۲۴ آبان ۱۳۹۹من هنوزم بازی میکنم به نظرم از هیت و پی بک هم باحال تره مخصوصا زوندا r و مکلارن f1
Sina
۲۴ آبان ۱۳۹۹من کلا چند تا بازی ریسینگ رو خیلی دوست داشتم که به نظرم عالی بودن:
نیدفوراسپید موست وانتد ۲
نیدفوراسپید هات پرسویت ۲۰۱۰
فورزا هوریزون ۴
فورزا موتور اسپرت ۷
به نظرم اینا از بقیه بهتر هستن
Amin-mc20
۲۵ آبان ۱۳۹۹موست وانتد 2 میری پک هاشو کرک دانلود میکنی هنسی ونوم و پاگانی زوندا r و مکلارن f1 و بوگاتی ویرون ویسته میری صبح تا شب عشق میکنی?
مهدی
۲۴ آبان ۱۳۹۹خیلی عجیبه البته پیست ها با هم فرق میکنن
Khosrow
۲۴ آبان ۱۳۹۹این اتاق نداره – رو زمینه / حتما که سر پیچا نیازی به ترمز زدن نداره / هنر نکرده / همینو یه اتاق بزار روش اگه تا فردا برسه ..
سامورایی از قله فوجی
۲۴ آبان ۱۳۹۹خب این هیچی نداره طبیعتاً وزنی هم نداره
میثم
۲۴ آبان ۱۳۹۹شاید براتون قابل قبول نباشه ولی این ماشین بنظر من از اون سوپر اسپرتهایی که اسم برده با اون قیمتها و هزینه های فضایی جذابیت بیشتری داره. چون هیچکدوم برای استفاده روزمره نیست و فقط برای عشق و حالن. ولی قسمت و هزینه های این قابل مقایسه با اونا نیست. مگر ایمکه کسی بخواد ماشینشو به رخ بکشه که اون یه بحث دیگه ایه.
ارشیاsvj
۲۴ آبان ۱۳۹۹اگه اینقد سریع نمیرفت تعجبش بیشتر بود.
یه داربسته اخه!!
Ahmadreza2002
۲۵ آبان ۱۳۹۹سوال اینجاس ک چرا انقدر گرونه؟
خودم حدس میزنم فروش پایین کمپانی رو مجبور کرده حاشیه سود رو بالا ببره