کمپانی میکرو موبیلیتی اعلام کرد اولین تستهای شاسی خودروی الکتریکی و کوچک میکرولینو 2.۰ انجام شده است. به این ترتیب میکرولینو آماده ورود به خط تولید در سال ۲۰۲۱ است.
اولین پروتوتایپ کامل این خودرو به زودی تکمیل خواهد شد اما فعلاً شاسی آن تست شده است. میکرو موبیلیتی گفته است:
اولین تستها قبلا نشان دهنده بهبودهای فوقالعاده در بخش هندلینگ و راحتی نسبت به میکرولینو ۱.۰ بودهاند.
پروتوتایپی که در نهایت بر پایه این شاسی ساخته خواهد شد اولین خودروی کامل با تمامی قطعات خود خواهد بود. این پروتوتایپ دارای سقف تاشونده، چراغها و کابین خواهد بود.
در کل میکرو موبیلیتی به دنبال تولید ۵ نمونه پیشتولیدی است. این شرکت انتظار دارد ساخت هر مدل پیشتولیدی چند هفته طول بکشد. همچنین اعلام شده داشبورد و چراغهای مدل حاضر در تصاویر در نسخه نهایی نیز دیده خواهند شد.
شاید طراحی این خودرو برای شما آشنا به نظر برسد زیرا از ب ام و ایزتا الهام گرفته است. البته میکرولینو تاریخچه قانونی سختی داشته و در واقع همهچیز برای میکرو موبیلیتی عجیب بوده زیرا یک شرکت ایتالیایی را برای تولید میکرولینو در سال ۲۰۱۵ بکار گرفته است.
کمپانی ایتالیایی در زمان توسعه این خودرو توسط شرکت آرتگا خریداری شد و آن شرکت نیز که قرار بود میکرولینو را بسازد اقدام به تولید کارولینو کرد، خودرویی که شبیه میکرولینو بود و اینجا مشکلاتی به وجود آمد.
دادگاه در سال ۲۰۱۹ تشخیص داد طراحی این دو خودرو به حد کافی متمایز نیست و به آرتگا دستور داد تا تولید کارولینو را متوقف کند. به این ترتیب میکرو موبیلیتی هماکنون میتواند با آسایش خیال اقدام به تولید میکرولینو بکند.
این خودروی دو نفره به عنوان ترکیبی ایده آل از موتور بایک و یک خودرو توصیف شده است. میکرولینو همچنین دارای فضای کافی برای ۲ فرد بزرگسال است.
میکرولینو میتواند شعاع حرکتی ۲۰۰ کیلومتری و حداکثر سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعتی داشته باشد که این امر به خاطر وزن ۵۱۳ کیلوگرمی آن میسر شده است. قیمت پایه این خودرو ظاهراً حدود ۱۲ هزار یورو خواهد بود که تقریباً به اندازه قیمت فیات پاندا هیبرید در فرانسه است.
میکرو موبیلیتی همچنین اعلام کرده یکی از مدیران ارشد آئودی به این شرکت پیوسته است. هانس پیتر کلیبایندر اولین راننده تست شرکت در آلمان بوده و به عرضه این خودرو کمک خواهد کرد.
Hadi
۴ دی ۱۳۹۹واقعاً مشخصات خوبی داره…
ولی درش چرا اینجوریه؟
میدونستم راحت یکی از بغل بزارن…
جای چراغای اصلیشم بده آخه پشت آیینه؟
ولی در کل باحاله و جون میده واسه مانور تو خیابونای تنگ رم…
⁶⁰⁰⁰⁰⁰
۵ دی ۱۳۹۹خوشگلو جالب
نسخه چهارنفرم اگه ازش بسازن دیگه چه شود
Malt hill
۴ دی ۱۳۹۹وسیله جدید برای خودکشی و پول دور ریختن
توی این با سرعت نود (که حداکثر سرعتشه) تصادف کنی به بدترین شکل ممکن میمیری
بعدش هم چ خبره ۱۲ هزار تا !!!!!!
pooriya.bmw.germany
۴ دی ۱۳۹۹نکنید بابا خودرو حرمت داره نه لذت این ماشین بازی ها واسه تو پارک ها و شهر بازی ها خوبه
کلا قصد دارین گند بزنید به کل صنعت خودرو
لقب شخمی ترین خودروی الکتریکی اروپا واقعا برازندهاش هست
حامد
۴ دی ۱۳۹۹قیافش از تارا بهتره :/
Moein
۴ دی ۱۳۹۹گوگولی چقد نازه
ولی خدایی مشخصات خوبی رو داره
Aran Milan
۴ دی ۱۳۹۹با خنده مردم چکار کنیم? نمیگن اینو از لپ لپ در آوردی?!
سامورایی از قله فوجی
۴ دی ۱۳۹۹بی ام و هم خیلی سال پیش یه ماشینی مثل همین ساخته بود
https://images.app.goo.gl/bwFqkVaWNvzZMpWV8
Mr.X
۵ دی ۱۳۹۹یه کپی کاملا واضحِ واضحِ واضح از بی ام وِ Isetta
میثم
۴ دی ۱۳۹۹واقعا این ماشینا برای تو شهرها باید فراگیر بشن
خیلی هم گوگولیه
ولی چرا انقدر گرون؟؟؟؟؟
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۴ دی ۱۳۹۹گرونه گرونه گرونه
????
با 12 هزار تا میرم اسمارت 2 در میگیرم.
با 15 هزارتا میرم اسمارت 4 در میخرم.
کلا این همه پول ارزش نداره واسه این ماشین
SS
۵ دی ۱۳۹۹خودروهای الکتریکی در حال حاضر به طور کلی گرونتر از همتای بنزینی هستن. با این حال قیمت این مدل مناسبه چرا که همونطور که گفتید تقریبا هم قیمت خودروی همکلاس خودش یعنی اسمارت فورتو بنزینی هست (اسمارت فورتو برقی بالای 20 هزار یورو قیمت داره). با توجه به مشوق ها خودروهای الکتریکی و معافیت های مالیاتی و ترافیکی خودروهای الکتریکی، گزینه خوبی برای داخل شهر به نظر میاد.
ولی در بحث ایمنی بعید به نظر میرسه حرف چندانی برای گفتن داشته باشه
alireza
۴ دی ۱۳۹۹طراحی این خودرو در واقه بی ام و 600 هست
Mr.X
۵ دی ۱۳۹۹یا آیستا که جدید تر از 600 بود
Mercede kaviani
۴ دی ۱۳۹۹بسیار عالی ????