شرکت ریماک که پیشازاین با هایپرکار الکتریکی کانسپت وان شناخته میشد، در نمایشگاه ژنو امسال هایپرکار جدیدی بنام C-Two را رونمایی کرد. حال این شرکت قصد دارد این هایپرکار جدید را برای اولین بار در ساحل غربی آمریکا به نمایش درآورد. بدین منظور قرار است C-Two چند روز دیگر در گردهمایی پبل بیچ در ساحل کالیفرنیا به نمایش درآید؛ اما ریماک برای این کار، نسخهٔ ویژهای از C-Two را با نام California Edition یا نسخهٔ کالیفرنیا تدارک دیده است.
ویژگیهای منحصربهفرد این نسخهٔ ویژه شامل رنگ آبی روشن جدید و همینطور رینگهای تازه طراحی شده میشود. علاوه بر این، در C-Two نسخهٔ کالیفرنیا، محفظهٔ لوکسی تعبیه شده که میتواند در خود دو بطری شش لیتری شامپاین را به همراه جامهای کریستالی جای دهد. همانطور که گفته شد، قرار است این نسخهٔ ویژه رسماً در تاریخ ۲۴ آگوست در پبل بیچ بنمایش درآید اما پیش از آن، ریماک مراسم پیشنمایش خصوصی برای آن در طول هفتهٔ اتومبیل مونتری برگزار کرده است.
این هایپرکار الکتریکی مجهز به چهار موتور الکتریکی است که مجموعاً ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. C-Two همچنین به سیستم چهارچرخ محرک کاملاً قابل تنظیم به همراه سیستم کنترل گشتاور در هر چهارچرخ مجهز است. به لطف این ویژگیها، C-Two میتواند ظرف زمان خارقالعادهٔ تنها ۱.۸۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و سپس ظرف ۴.۳ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این هیولای برقی هم برابر با ۴۱۲ کیلومتر در ساعت است.
اما یکی از ویژگیهای قابلتوجه C-Two پکیج باطریهای عظیم ۱۲۰ کیلووات ساعتی آن است که به سیستم کنترل حرارت آبخنک مجهز هستند. این باطریها با یکبار شارژ کامل، انرژی موردنیاز برای پیمودن ۶۵۰ کیلومتر را در اختیار خودرو قرار میدهند. ریماک ساخت تنها ۱۵۰ دستگاه از C-Two را برنامهریزی کرده است که هرکدام ۲.۱ میلیون دلار قیمت خواهند داشت. این در حالی است که از اولین محصول این شرکت یعنی کانسپت وان تنها هشت دستگاه ساخته شد.
Sajjad
۳۰ مرداد ۱۳۹۷وای خدای من
شتابو
Danial
۳۰ مرداد ۱۳۹۷یاد برنامه گراند تور افتادم یجوری آوانتادور و هوندا NSX رو جا گذاشت که هیچ حدی باورش نمیشد تازه اون نسخه قبلیش بود ولی هیف استاد هموند با خاک یکسانش کرد ماشینو.
علی
۳۰ مرداد ۱۳۹۷یچیزی در مورد این ماشین
چون ۴ تا چرخش با موتور های الکتریکی مستقل حرکت دارن
امکانش هست سیستم فرمون سنتی حذف بشه و چرخش و تغییر جهت به وسیله تفاوت سرعت چرخ ها انجام بگیره
اینطور پیچیدگی تعلیق جلو کمتر میشه
محور هم صلب تره
یانکی
۳۰ مرداد ۱۳۹۷شاید.ولی احتمالاً تو سرعت این کار انجام بشه و تو سرعت کم فرمون عادی عمل کنه.مثل موتور که تو سرعت کم فرمون رو میچرخونیم ولی سرعت که زیاد میشه با بدنمون فرمون میدیم.موتور بازا تو یه جاهایه خاصی میگن به موتور با sanنبده.
amir
۳۰ مرداد ۱۳۹۷مشتاقانه منتظره دراگش با یه 12 سیلندر یا با رقیبش از کمپانی تسلا هستم
خیلی شتاب خوبی داره
Bideski
۳۰ مرداد ۱۳۹۷یا خداااا????
ایمان
۳۰ مرداد ۱۳۹۷هایپر کار یعنی همین واقعاً بی نظیره
بی رقیب در شتاب اولیه و طراحی منحصر به فرد
???? ???? ????
Ali Keyhani
۳۱ مرداد ۱۳۹۷مشخصات فنی شگفت انگیزی داره،در مورد طراحی هم باید بگم به نظرم خیلی زیباتر نسخه یکش شده و طراحی قابل قبولی داره.
محمود
۳۱ مرداد ۱۳۹۷بازم برگاااااااااااااااام !!!!
mehran911
۳۱ مرداد ۱۳۹۷با خرید سهام ریماک توسط پورشه منتظر پروژه مشترک دو برند هستیم
پرهام
۳۱ مرداد ۱۳۹۷باید منتظر تسلا رودستر موند تا ببینیم میتونه با این رقابت کنه البته این هیولاست و گشتاور عجیبش کار دست هموند داد!!!
مسعود
۵ شهریور ۱۳۹۷شبیه پراید خودمون شده تقریبا
مخصوصا شتاب صفر تا صد??