سرانجام پس از ارائهی تیزرهای فراوان، امرسون فیتی پالدی راننده اسبق مسابقات اتومبیلرانی از خودروی مسابقهای خود رونمایی کرد. EF7 ویژن گرن توریسمو ایدهی او از یک خودروی مسابقهای فیبر کربنی است. طراحی خودرو توسط پینین فارینا و مهندسی آن توسط HWA AG که خودروهای مسابقهای تورینگ آلمانی را میسازد صورت گرفته است.
طراحی برجستهی این خودرو دربردارندهی عناصر آئرودینامیکی واضحی چون بال عقب بزرگ، ورودیهای بزرگ هوا در کاپوت و پشت درب خودرو است. وزن کلی خودرو تنها یک تن بوده و برای ارائهی حداکثر ایمنی راننده طراحی شده است.
تیم فیتی پالدی میگوید سلول ایمنی و طراحی ممانعت کننده از چپ کردن یکپارچه در این خودرو لحاظ شده است. به منظور کاهش وزن پنجرهها از پلی کربنات ساخته شدهاند. آینهی دید عقب وجود نداشته و یک سیستم دوربین دید عقب را ارائه میکند. یک صفحهنمایش دیجیتال مسابقه نیز اطلاعات موردنیاز را در اختیار راننده قرار میدهد.
صندلیها در جای خود ثابت شدهاند و راننده و سرنشین بجای تنظیم آنها باید بالشتکها را تنظیم کنند. غربیلک فرمان و پدالها برای راننده قابل تنظیم هستند.
قلب تپندهی این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۸ لیتری تنفس طبیعی است که توسط HWA AG توسعه یافته و حداکثر دور آن ۹ هزار در دقیقه است. قدرت تولیدی پیشرانه ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور آن ۵۱۰ نیوتون متر است. گیربکس ۶ سرعته ی سکونشئال نیرو را به چرخها میرساند. همچنین شاهد دیفرانسیل لغزش محدود نیز هستیم. تیم فیتی پالدی می گوید EF7 دارای ترمزها و سیستم تعلیق مسابقهای است. این سیستم تعلیق کاملاً مستقل دارای میلههای ضد لغزش قابل تنظیم است.
خب آیا باید این خودروی پیست را راند؟! هر خریدار نه تنها میتواند خودروی خود را شخصیسازی کند بلکه از تعلیمات شخصی امرسون فیتی پالدی نیز برخوردار خواهد شد. کلوپ مسابقهی فیتی پالدی خدمات فراوانی از ارتقای سطح رانندگی در پیست و حضور در رویدادهای منحصربهفرد را ارائه میکند.
البته این تنها راه پشت فرمان قرار گرفتن EF7 ویژن گرن توریسمو نیست. در بازی ویدئویی گرن توریسمو اسپورت شما قادر خواهید بود تا این خودرو دقیقاً همانند نمونهی واقعی برانید.
ایرودینامکش کاملا مشخصه که عالیه.قبول دارم حرفتو.به نوع حوکت هوا از پایین و حرکتش رو کاپوت دقت کنید.چه چسبندگی خوفناکی تو سرعت بالا درست میکنه.این دیزاینر کارش عالیه.
فقط یه قهرمان اتومبیل رانی میدونه که موتور دنا EF7 چه کارایی داره و از اون درون سوپر اسپرت خودش استفاده کرده ما حقمونو خوردن وگرنه باید خودرو ساز 1جهان میشودیم با تولید سالانه30 میلون خودرو
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۹ اسفند ۱۳۹۵هم قشنگه هم آیرودینامیک عالی داره.
Delport
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ایرودینامکش کاملا مشخصه که عالیه.قبول دارم حرفتو.به نوع حوکت هوا از پایین و حرکتش رو کاپوت دقت کنید.چه چسبندگی خوفناکی تو سرعت بالا درست میکنه.این دیزاینر کارش عالیه.
سینا
۱۹ اسفند ۱۳۹۵چراغ عقبش خسته اس … افسرده اس…
sadegh
۱۹ اسفند ۱۳۹۵قدرت600،گشتاور 510؟؟!!؟!؟!؟!؟مگه میشه؟؟
حسین
۱۹ اسفند ۱۳۹۵و باز هم گرن توریسمو و یک اثر مهندسی دیگر
زنده باد سونی
محمد رضا
۱۹ اسفند ۱۳۹۵فقط یه قهرمان اتومبیل رانی میدونه که موتور دنا EF7 چه کارایی داره و از اون درون سوپر اسپرت خودش استفاده کرده ما حقمونو خوردن وگرنه باید خودرو ساز 1جهان میشودیم با تولید سالانه30 میلون خودرو
ASA
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ای اف سون
یه لحظه داشتم فکر میکردم ما اگر پیشرفت میکردیم:
تمام ماشینا هنوز پسوند
ELX
EF7
EX
SX
LX
TU5
و مخصوصا اون آخری رو داشتن
نوید جهرمی
۲۸ اسفند ۱۳۹۵فک کن ایران خودرو بره به خاطر استفاده از اسم ازشون شکایت کنه
Mahdi DODGE
۱۹ اسفند ۱۳۹۵عجب کاپوت و فرمون و داشبوردی داره
نگا EF7 اونا نگا مال ما
منم برم با EF7 خودم یه دور بزنم به نیت این
خسرو
۱۹ اسفند ۱۳۹۵اوووه تو 4تا عکسهای اخر-اون مشکیه – چقدر پشتش خوبه/ چقدر خوف داره/ واقعا باور نکردنیه/به این میگن طراحی ..
ali
۲۰ اسفند ۱۳۹۵اگه موتور ef7 پایه گاز سوز روش باشه ایران خودرو ازش شکایت نمیکنه برای کپی اسمه(ef7) … :)))