پاگانی بی سر و صدا از چشمنوازترین نسخهی تاریخ هوایرا با نام ایمولا رونمایی کرد.
ما چند وقتی است که خبرهایی دربارهی تولید نسخهی جدید هوایرا میشنویم و حالا زمان آشنایی با این خودرو فرا رسیده است. البته قبلاً گفته شده بود این خودرو با نام دراگون معرفی خواهد شد اما حالا باید به نام ایمولا عادت کنیم!
این خودرو به سفارش اولگ اگوروف که موسس و مالک شرکت تاپ کار دیزاین میباشد تولید شده است. او همچنین مالک یک دستگاه زوندای سفارشی با نام یونیکا هم میباشد.
ظاهر این هوایرای جدید واقعاً جذاب و برجسته است. واضح است که هوایرا ایمولا هیچ ترسی از روبرو شدن با پیچها ندارد. اگوروف هایپرکار خود را با ظاهر فیبر کربن براق و عناصر نارنجی روشن سفارش داده است. این تریم نارنجیرنگ را میتوان روی اسپلیتر جلو، اطراف چراغهای جلو، رکابهای جانبی، گوشهی ورودیهای هوای جانبی، ورودی هوای روی سقف و دیفیوزر عقب دید.
رکابهای کربنی این خودرو تفاوتهای زیادی با هوایراهای دیگر از جمله مدل BC و BC رودستر دارند. همچنین به نظر میرسد در طراحی این خودرو از برخی ویژگیهای زوندا سری ۷۶۰ الهام گرفته شده است.
فعلاً اطلاعاتی از قدرت این خودرو منتشر نشده اما حدس میزنیم پیشرانهی ۱۲ سیلندر توئین توربوی ساخت AMG در ایمولا قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به خروجی ۷۴۵ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری مدل BC داشته باشد.
Khosrow
۱۳ شهریور ۱۳۹۸مقادیری جواد میزنه ..
محمد
۱۳ شهریور ۱۳۹۸تو عکس اول که نمای کنار و پشت رو نشون میده خیلی جذابه ولی نمای جلوش واقعا زشت شده و اون زیبایی خاص هوایرا رو ازش گرفته به نظرم بهتر بود به جلو ماشین دست نمیزدن و یه رنگ سیاه یه دست داشت
:::فرشاد:::
۱۳ شهریور ۱۳۹۸صرفا سلیقه شخصی مالکه؛ وگرنه خود کمپانی بارها نشون داده چقدر با کلاس و خوش سلیقست.
NAVID۰۰۹۸
۱۳ شهریور ۱۳۹۸دوست عزیز
پاگانی ، تمام محصولاتش اثر هنری کلکسیونی هستند که اگر هر کاری به سَرَش بیاورند ، جذابُ جذابتر میشه .
به جراَت میگم ، ایتالیائیها بهترین طراحان خودرویی دنیا هستند که هیچ ایرادی به کارشون نمیشه گرفت .
رها
۱۴ شهریور ۱۳۹۸یعنی لفظت منو کشت .. حسابی باحالی ..
Mohammad
۱۳ شهریور ۱۳۹۸یک خودرو با چند ظاهر متفاوت؟
دوستان میشه بیشتر توضیح بدن؟
شاهین
۱۴ شهریور ۱۳۹۸سلام
منظور از طرح ها و تریم های بدنه و کابین هستش.
مثلا شاید یکی از این خودروها بجای عناصر نارنجی رنگ دارای طرح دیگه ای باشه و یا جنس متریال کابینش فرق کنه. اینطوریا.
ارادت
Saeed
۱۳ شهریور ۱۳۹۸تو یوتیوب چند بار تو خیابون ها دیده شده…بعد اومد با بوگاتی شیرون درگ زد…..شیرون نقطه شد….واقعا این هیولاست که یک خرس ۲ تنی با موتور ۱۶ سیلندر و توربو های بزرگ و ده ها رادیاتور رو شکست داده!!!!!
Amir.ferrari
۱۳ شهریور ۱۳۹۸میبینم یه سریا رو بوگاتی بد جور سوزونده?
جواد
۱۳ شهریور ۱۳۹۸دقیقاا
Amir.ferrari
۱۳ شهریور ۱۳۹۸تو اگه راست میگی لینک بده،پاگانی تو درگ با شیرون پودر میشه استاد،من خودم عاشق پاگانیم و یکی از کسایی که کل ویدیوهای خودرویی تاریخ یوتیوب رو از حفظه،چرا به هر چیزی چنگ میندازی بگی بوگاتی فلانه،به پدال پیشنهاد میکنم گردهم آیی و درگ بزرگ سوپرکارا رو که چند روز قبل برگزار شد و همه هایپرکارا و سوپرکارای روز دنیا با هم رقابت کردن (پورشه ۹۱۱ gt2rs عشقتون رگرا رو پودر کرد و اگرا که از دور رقابت خارج شد?)رو بزاره ببینیم بوگاتی چیکار کرد و کونیگ زگ و امثالهم چیکار،بالاخره این همه رجزخونی رو یه جایی باید ثابت کنی…
BMW
۱۳ شهریور ۱۳۹۸امیر فراری کانال NM2255 برو ببین یه ویدیو درگ تمام عیار بین تمام هایپرکارا گذاشته البته راننده این مدل هوآیرا متاسفانه عملکرد خوبی نداره و حتی از مدل BC عقب میفته اما در مورد رگرا تو همین ویدیو با GT2 RS درگ میذاره و شکستش میده لانچ رگرا خیلی خوبه تو همین ویدیو بازم یه درگ دیگه هست بین یه هوآیرا رودستر معمولی با ۹۱۸ که پا به پای هم میرن معلومه راننده این هوآیرا حرفه ایه درضمن این درگ تو کانالایه دیگه از زوایه دیگه ام هست که من دیدم وهمین نتیجه ای که گفتم هست خواستی خودت می تونی سرچ کنی و ببینی.
OMID
۱۳ شهریور ۱۳۹۸چه درگی
یه اسمی چیزی باید داشته باشه
R
۱۴ شهریور ۱۳۹۸کیلومترش که ۴۱۵ اخرین سرعتشه ولی اونقدر نمیره مثل اونتادور که ۳۷۰ هستش ولی ۳۵۵ تا میره هرچند تو چندتا ویدیو دیدم ۳۷۰ رو پرمیکنه ولی همه سایتا ۳۵۵ رومیگن ولی درمورد پاگانی هر سایتی یه چی نوشته یکی ۳۷۰ یکی ۳۸۰ یکی ۳۷۲و ۳۸۳ اصلا یه فیلمی هم ازش موجود نیس ببینیم اخر صفرتاصدودویست وسیصد اخرین سرعت این هوایرا چنده بالاخره
نه درگی نه تستی یکی پشت فرمونش نمیشینه تستش کنه نمیدونم چرا
جواد
۱۴ شهریور ۱۳۹۸فیلم 420 تاش موجوده نمیدونم یا 400 تاش
R
۱۸ شهریور ۱۳۹۸اون واقعی نیست مال بازیه ۴۰۲ تا ولی یه فیلم واقعی از مدل bc که ۳۶۶ تا رفت صفرتا صدم تو سه ثانیه و دویست تا تو هفت ثانیه و سیصد تا تو هفده ثانیه عالیه بالاتر از ۹۱۸ و پی ۱
ولی ۴۵ تا اختلاف بین اخرین عدد کیلومتر و سرعت واقعی خیلیه یعنی مهندساش چطوری حساب کردن