این یکی از داستانهای مورد علاقهی ماست! چند خودروی قدیمی که برای مدت زمانی زیاد در یک پارکینگ یا نمایندگی رها شدهاند؛ اما این بار با داستانی ویژهتر روبرو هستیم زیرا این نمایندگی فرانسوی در دههی ۹۰ میلادی به فروش لاداهای روسی مشغول بوده و طبق گفتهی برخی رسانهها هنوز هم به عنوان یک مرکز سرویس قابل استفاده است.
اولین حدسهای ما با توجه به شرایط بد اکثر خودروها این است که این نمایندگی ۱۰ یا ۱۵ سال بدون استفاده رها شده است. در تصاویر میتوان مدلهای متعدد سامارا با زمان ساختهای مختلف، چند دستگاه نیوا و چند خودروی نادر اسپورت را مشاهده کرد. تمامی خودروها را گرد و غبار فرا گرفته است.
در حال حاضر لادا تنها به بازارهای انگشتشماری از اروپا که شامل آلمان، مجارستان، اسلواکی و بلغارستان میشود خودرو عرضه میکند. حدود دو ماه پیش جدیدترین خودروی این برند یعنی سدان کامپکت وستا در آلمان عرضه شد و به تدریج در بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد.
Khan
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶خبر خیلی سعی کرده آدم رو تهییج کنه، ولی واقعا هیچ…
حسین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶چه باحال ، در قسمت فروش رو بسته فقط خدمات پس از فروش میداده!
یوسف
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی دوست دارم بدونم کی تو آلمان لادا میخره یا حتی کشوری مثل اسلواکی که عضو اتحادیه اروپاس، بازار آزاده و گروه های خودروسازی مثل فولکس واگن، پژو-سیتروئن و کیا توش سایت های تولیدی گسترده دارن. در مورد مجارستان هم شرایط مثل اسلواکیه و آئودی، مرسدس بنز و سوزوکی توش خودرو تولید میکنن.
احتمالا بیست سی تا ماشین به چنتا پیرمرد پیرزن که هنوز تو نوستالژی بلوک شرق و کمونیست گیر کردن میفروشه.
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶خب فراموش نکنید که لادا خیلی ارزونتر از تمام این ماشیناییه که گفتی جدیدا لادا از پلتفرم های ارزون قیمت رنو استفاده میکنه مثلا همین پلتفرم ال ۹۰ خودمون که باعث شده قیمت ماشیناش پایین باشه برا همین تا حدودی رقابتی هست و از لحاظ کیفیت هم بد نیست در کل ماشینای اقتصادی تو تمام دنیا طرفدار دارن الان ماشینای داچیا مثل لوگان ساندرو و داکر را تو تمام اروپا میتونید مشاهده کنید پس نمیشه گفت چون نسبت به بنز و فولکس اشغاله رقابتی هم نیست
احسان(احسان سابق)
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر کنم مالک نمایشگاه خودش اطلاع نداره تو انبار لادا نگه داشته.
بیژن
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶عاشق اینجور کشفیاتم…