با اینکه هوایرا کوپه در اوایل سال ۲۰۱۱ معرفی شد اما در فوریه سال ۲۰۱۷ بود که پاگانی نسخه روباز یا همان کانورتیبل این خودرو را به جهانیان نشان داد. حدود چهار سال بعد و در سال ۲۰۲۰ تولید هوایرا رودستر نیز به پایان رسید و این شرکت با انتشار ویدئویی کوتاه اعلام کرد یک صدمین دستگاه هوایرا رودستر نیز خط تولید را ترک کرده است.
ما همچنین فهمیدیم که علاقه مالک این خودرو به پاگانی چگونه شکل گرفته است. او اولین بار یک دستگاه زوندا C12 را در نمایندگی شرکت در هنگکنگ دیده اما نمیدانسته که هوراچیو پاگانی مهندس ارشد لامبورگینی بوده و سپس کمپانی خود را تأسیس کرده است. او فکر میکرد C12 دارای قطعات لامبورگینی است؛ اما این فرد با دیدن زوندا Cinque بهطور واقعی پاگانی را درک کرده است.
نهایتاً این فرد تصمیم گرفته یک هوایرا بخرد اما به هر دلیلی نتوانسته به نسخه کوپه آن دست یابد. او مجبور بوده با نسخه رودستر کنار آید که در واقع مدلی سبکتر و قویتر نسبت به نسخه استاندارد و غیر BC از هوایرا کوپه میباشد. آخرین نمونه تولیدی از این خودرو دارای ظاهر مشکی مامبا با تریم فیبر کربن آشکار و کابینی با رنگ زرد در برخی بخشها میباشد.
تقریباً هیچیک از هوایراهای تولیدی شبیه هم نیستند و جای تعجبی ندارد که این رودستر نیز دارای ویژگی خاصی باشد که آن همان تیغه عقب نصب شده در بالای سیستم اگزوز با چهار خروجی میباشد و ادای احترامی به زوندا محسوب میشود. نیازی به گفتن نیست که این بخش خودرو نیز دارای ظاهر فیبر کربنی مشابه سایر بخشهای بدنه میباشد. همانند تمامی خودروهایی که با سقف جداشدنی عرضه میشوند این خودرو نیز پیش از معرفی رسمی و با قیمت پایه ۲.۲۸ میلیون یورو به فروش رفته هرچند به جرات میتوان گفت این محصول خاص از آپشن های متنوعی برخوردار است.
پاگانی در سال ۲۰۱۹ نسخه وحشیتر BC را با قیمت ۳.۰۸ میلیون یورویی و سقف تولید ۴۰ دستگاهی رونمایی کرد. البته داستان هوایرا ظاهراً به پایان نرسیده زیرا گفته میشود نسخه R این خودرو با پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی AMG و قدرتی فراتر از ۹۰۰ اسب بخار تولید خواهد شد.
ahmad
۲۱ آبان ۱۳۹۹پاگانی فقط یک ماشین نیس یک قطعه هنری هم محسوب میشه .منتظر جانشین هوایرا هستیم
دوستان پدالی عزیز یک پیج در اینستاگرام دارم به نام ماشین شناس که چند وقتیه دارم همه خودروهای روی خط تولید از همه برندها رو در هایلایت پیج قرار میدم.ممنون میشم سر بزنید و نظرتون رو بگید Mashin.shenas
Abbas.Lambo
۲۱ آبان ۱۳۹۹داداش پیجتو فالو کردم،به امید موفقیتت
ahmad
۲۱ آبان ۱۳۹۹ممنون عباس جان
Abbas.Lambo
۲۱ آبان ۱۳۹۹قربانت?
امیر
۲۱ آبان ۱۳۹۹عکس اول شبیه انزو شده
حمید
۲۴ آبان ۱۳۹۹با تمام احترام به بقیه سوپر اسپرت سازان با قیمت های میلیون دلاری اما پاگانی برام از همشون با ارزش تره
Malt hill
۲۱ آبان ۱۳۹۹خیلی عجیب و غریبه!
mahdi-abdi
۲۱ آبان ۱۳۹۹قلبم. میخواستم بخرمش یه 15 سال دیگه حیف
Reza ar
۲۱ آبان ۱۳۹۹چهل پنجاه سال دیگه ارزش کلکسیونی هر کدوم از اینا ۲۰میلیون به بالا میشه!!
Amin
۲۱ آبان ۱۳۹۹زوندا R همین ماه معرفی میشه
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹وووااااتتت؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹ار یو مسافر زمان؟
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹ااییولللل هوایرا r با موتور تنفس طبیعیی??????????
تحت پیگرد
۲۱ آبان ۱۳۹۹توی متن نوشته تقریباً هیچ کدام از هوایرا ها شبیه هم نیستند.
اتفاقاً برعکس به نظرم تقریباً تمام هوایرا ها شبیه هم هستند. نمیدونم چرا پاگانی با این همه اعتبار توی جهانی که ثانیه ها مهم هستند تقریباً ده ساله داره هوایرا با القاب مختلف معرفی میکنه هرچند طراحی هوایرا فوق العادست اما به نظرم پاگانی شدیداً احتیاج به ساخت و معرفی یه هایپرکار جدید داره
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹اتفاقا طراحیش بینظیره و حتی بدون تغییر هم بمونه بازم خسته کننده نیست
تحت پیگرد
۲۱ آبان ۱۳۹۹من نگفتم طراحیش زشته میگم یه طراحی هرچقدرم خوب باشه بازم جای پیشرفت داره و نباید یه طراحی سر جاش متوقف بشه اونم تقریباً یک دهه
مهرداد كمال
۲۱ آبان ۱۳۹۹این قد این جواهر زیباس که صاحباشون به این جواهر به چشم اعضای خانواده اشون بهش نگاه کنند
کلمات در وصف زیبایی این مجسمه بینظیر کم میارن
امین
۲۱ آبان ۱۳۹۹سریعترین خودروی جهان توی پیست رو مشاهده میکنید رکورد هاش حتی بر تر از بلک سریز هست و تو بعضی پیست ها سریعتر از حتی سنا سریعترین خودروی پیست
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹جدا؟
لینک میدی؟
سورنا
۲۱ آبان ۱۳۹۹چیزی که از دست یه مهندس ارشد لامبورگینی بیاد معلومه چیه ?
MASIHA
۲۲ آبان ۱۳۹۹مهندسی لامبورگینی
طراحی ایتالیایی
موتور از المان اونم amg
ارشیاsvj
۲۱ آبان ۱۳۹۹بین ماشینای فوق تولید محدود انتخاب اصلیمه(سنتناریو رو در نظر نگیریم!!???)
و یکی از ارزو های من موتور تنفس طبیعی روی این ماشین بود.
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹*چنتناریو
واقعا سخته بین این کمپانی های ایتالیایی انتخاب کرد
behnam1012
۲۱ آبان ۱۳۹۹سنتناریو درسته
اینم تیتر یکی از مطالب پدال خودمون
“تحویل اولین لامبورگینی سنتناریو در ایالاتمتحده”
OMID
۲۱ آبان ۱۳۹۹سادش اینه که به زبون فارسی میگن سنتاناریو در صورتی که توی ایتالیایی چنتاناریو خونده میشه
همون طور که در ایتالیایی مورچیه لاگو میگن و در فارسی مورسیه لاگو
behnam1012
۲۱ آبان ۱۳۹۹بله اقا امید
حرف شما کاملا درسته
مثل مرسدس که خود المانی ها میگن مِرسیدیس
Reza
۲۲ آبان ۱۳۹۹تلفظ درست و ایتالیاییش ( چینتیناریو ) هستش ، البته آ رو باید کشیده بگین
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹داستان علاقه این رفیقمون به پاگانی شنیدنی بود اما بشنوید داستان منو
«لوییس یه دونه خرید و منم دلم رفت»
#عشق_در_یک_نگاه
خواستنی ترین برند دنیا♥️