بعد از عرضه آریل اتم ۵۰۰ در سال ۲۰۰۸ میلادی که آخرین نسخه سری اتم این کمپانی تا به امروز محسوب می شد، حال شرکت DDMWorks دست به کار شده تا بعد از مدت ها کمپانی بریتانیایی را از خواب زمستانی خود بیدار کند؛ محصول جدید DDMWorks با نام اتم ۷۰۰ شناخته می شود . . .
اتم۷۰۰ مجهز به پیشرانه ۲.۰ لیتری اکوتک چهارسیلندر بوده که می تواند تا مرز ۷۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد! البته اگر مهار این میزان قدرت برای شما غیر ممکن است می توانید قدرت موتور را در دو مرحله پایین تر نیز انتخاب کنید: یکی ۵۷۵ اسب بخار و دیگری ۴۵۰ اسب بخار.
تولید این قدرت کهکشانی به لطف نصب توربوشارژر و سوپرشارژر بر روی پیشرانه کم حجم هوندا حاصل شده که البته تغییر سیستم اگزوز نیز در آن بی تاثیر نبوده است. رینگ های ۱۷ اینچی با پهنای ۹.۰ اینچ و تایرهای ۲۷۵ میلیمتری از دیگر جزییات این خودروی ۶۵۷ کیلوگرمی است.
javad
۱۳ مرداد ۱۳۹۱مثل این میمونه که به اسکیتتون موتور جت وصل کنید ولی با پولی که برای این ماشین میدید از نظر امکانات و سیستمهای کمکی چندان فرقی با اسکیت نداره و درسته که میشه باهاش بوگاتی و فراری رو سوسک کرد ولی هیچ کس پشت این ماشین به شما حسودیش نمیشه و بیشتر بدرد این میخوره که آخر هفته ببریدش پیست
هادی
۵ خرداد ۱۳۹۲آخه چه ربطی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
این ماشین ریسه اونا شهرین !! چی میگی تو اخه ؟!!!!
مگه کسی با ماشین فرمل 1 تو خیابون رانندگی میکنه ک بهش حسودی کنن یا نکنن ؟؟؟؟
مسعود
۱۳ مرداد ۱۳۹۱حرف نداره همین
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۱اخرشه….قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟
نوید
۱۳ مرداد ۱۳۹۱اتم 500 وقتی اومد دنیا رو شتاب 0 تا 100 دش مونده بود اتم 700 باید حداقل در حد بوگاتی باشه اما بدیش اینه که سقف نداره وقتی با سرعت 320 تا باحاش میری صورتت داغون میشه مدل قبلیش هم همین مشکل رو داشت
آرش
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰خب تو همچین ماشینی باید کلاه ایمنی سرت بذاری