اولین تصاویر از داخل آفرودر اینیوس گرنادیر منتشر شده است. این خودرو محصول ایدهٔ «سر جیم راتکلیف» میلیاردر و صاحب شرکت عظیم موارد شیمیایی اینیوس است. گرنادیر چند سال است که در دست توسعه بوده و حالا برای اولین بار میتوانیم داخل آنرا ببینیم. قسمت عمدهای از کابین این ماشین با متریال بادوام و مقاوم در برابر لکه پوشیده شده تا برای استفادههای سخت و خشن مناسب باشد. علاوه بر این، در کف خودرو هم توپیهایی برای تخلیهٔ آب تعبیه شده است.
داشبورد گرنادیر تحت سلطهٔ کنسول میانی برجستهای با دکمهها و کنترلهای بزرگی برای ویژگیهایی مثل سیستم تهویه، گرمکن صندلیها، گرمکن پنجرهها و سیستم صوتی است. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، ساعت آنالوگ و انبوهی از دکمهها روی سقف هم از دیگر ویژگیهای داخل این خودرو هستند. بهطورکلی، کابین گرنادیر خشن اما با تکنولوژیهای مدرن به نظر میرسد.
یکی از قطعاتی که در کابین گرنادیر جلبتوجه میکند، انتخابگر دندهٔ بامو است. دلیل این موضوع، استفاده از پیشرانههای شش سیلندر بنزینی و دیزلی بامو در این خودرو است که در کنار گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF قرار میگیرند که آنهم از محصولات کنونی بامو گرفته شدهاند. در گرنادیر اما در کنار این انتخابگر دنده، یک دستهدندهٔ دستی هم برای گیربکس کمکی ضریب سنگین وجود دارد.
رئیس طراحی اینیوس گرنادیر «توبی اکوایر» در مورد کابین این خودرو میگوید:
وقتی شروع به طراحی داخل گرنادیر کردیم، با دقت به هواپیماهای مدرن، قایقها و حتی تراکتورها برای الهام گیری نگاه کردیم یعنی جایی که سوئیچها در مکانی قرار گرفتهاند که کارایی مطلوبی داشته باشند، کنترلهای معمول نزدیک به دست راننده هستند و کنترلهای کمکی در جای دورتری قرار گرفتهاند. شما میتوانید همین روش را در گرنادیر مشاهده کنید
تولید این آفرودر از اواسط سال آینده آغاز میشود.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ تیر ۱۴۰۰این همه خرج میکنند که چه چیزه بهتری از غول آفرود هامر H1 بسازند !
هامر H1 اونقدر پتانسیل داره که میشه هر کاری به رویش انجام داد و ارتقاء داد و جواب خودش هم پس داده !
اینکه الهام بگیره از هواپیما کشتی و… لوس بازیای بیش نیست !
امیر
۱۸ تیر ۱۴۰۰موتور ب ام و ، گیربکس ب ام و ، دریچه کولر و فرمون مینی ، شکل و فرم بدنه هم لندرور ،
من نمی خوام توهین کنم به سازنده ماشین ولی فکر این رو کرده که آفرودر های بهتری
هم وجود داره توی بازار ، و مردم می رن سراغ اون شرکت ها ؟
من نمی فهمم چرا باید آدم از شرکتی که تاحالا آدم اسمش رو نشنیده باید ماشین بخره ؟
آخه هر کدوم قسمت های این ماشین از ماشین های دیگه گرفته شده.
هزار جور آفرودر رنگ و با رنگ توی بازار هست آدم می تونه بخره.
احمدرضا
۱۸ تیر ۱۴۰۰اگه اینطوری بود که هیچ شرکتی وجود نداشت
هر شرکتی آغازی داره و مشتری اول خودش رو
من به شخصه عاشق اینم که ماشین هایی رو امتحان کنم که زیاد مشهور نباشن
برای خرید خب صد در صد گزینه های بهتری هست قبول دارم
ولی خوبی این ماشین اینه که قابل اعتماد هستش چون بیشتر از بی ام و کمک گرفته برای ساختش خب خریدار خیالت راحته که موتور و گیربکس برای بی ام و هستش
Taha Malek
۱۸ تیر ۱۴۰۰اونطوری بود هیچ کس نباید پاگانی میخرید هیچ کس نباید شلبی کبری میخرید
مسعود
۱۸ تیر ۱۴۰۰با اینکه خودروی جذابی به نظر میاد ولی با حرف دوست بالایی موافقم
کلی برند معتبر و با تجربه با تنوع زیاد موجود هست تو بازار کمتر کسی میره سمت این خودرو…
مگر اینکه قیمتش خیلی رقابتی باشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ تیر ۱۴۰۰حاصل کار یه طراح بعد خوردن یه ۴لیتر دو سیب!😐
یه همچین شرکتایی رو بزاری ورشکست شن بهتره،این شتر چیه آخه….
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۱۸ تیر ۱۴۰۰یه جوری زمخته
Nima+RST
۱۸ تیر ۱۴۰۰شبیه ایرنتریور های چهل پنجاه سال پیش buick
یوسف
۱۸ تیر ۱۴۰۰همین G کلاس یه روزی از لندرور و رنجرور اسکی رفته…. الان شده G کلاش
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۱۸ تیر ۱۴۰۰شما درست میفرمایید .
بهنام
۱۸ تیر ۱۴۰۰نمیدونم چطوری به این نتیجه رسید برای این ماشین از موتور و گیربکس بی ام و استفاده کنه
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۸ تیر ۱۴۰۰باهاش مخالفن، ولی بنظرم اگه قیمت معقولی داشته باشه با توجه به ظاهرا کلاسیک و امکانات نسبتا مدرن میتونه آفرودر خوبی باشه.
احتمالا موتور گیربکس ب ام و هم به خاطر اعتبار برند انتخاب شده تا خیال خریدار ها از فنی راحت باشه.
مهردادکمال
۱۹ تیر ۱۴۰۰من که دوست داشتم