ساب سوئد دوباره زنده شده است! بعد از اینکه جنرال موتورز ساب را به ورشکستگی کشاند، حالا در آستانه سال ۲۰۱۴ دوباره شاهد معرفی مدل ۳-۹ سدان از طرف این شرکت هستیم. به گفته مدیر جدید ساب سال آینده شاهد خودروهای الکتریکی ساب خواهیم بود.
به نظر نمی رسد که چیزی تغییر کرده باشد. بجز لوگوی ساب که دیگر نشانی از شیر در آن نیست! طراحی ساب ۳-۹ همانند گذشته است. یک سدان کلاسیک سوئدی که از یک موتور ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۲۰ اسب بخار سود می جوید. البته هنوز از توانایی ها و مشخصات این خودرو مطلبی منتشر نشده است.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
آرمین 66
۱۸ آذر ۱۳۹۲فنی خوبی داره قیافشم بدک نیست موتور 2.0 لیتری توربو با قدرت 220 اسب بخار
زیگما
۱۸ آذر ۱۳۹۲اول از همه پلتفورم و موتور جنرال موتورز رو پس بده بعد بیاد شاخ بشه.
قیمتش هم که ماشالله.
ولی ظاهرش خوبه. :)
فرامرز
۱۸ آذر ۱۳۹۲درسته قدرت بیشتری نسبت به بی ام و سری ۳ که تو همین بازه قیمتی هست داره اما قدرت رقابت با اون و امثال آئودی آ۴ رو نداره. به نظرم اگه میخواد تو بازار اروپا جایی داشته باشه یا باید از نظر فنی و کیفی به این دو تا برسه که بعیده یا باید انقدر ارزون بشه که بتونه با اسکودا اکتاویا مقایسه بشه. ولوو هم به خاطر قیمت بالاش دیگه موقعیت قبلیش رو حداقل تو بازار آلمان نداره.
SAEED
۱۸ آذر ۱۳۹۲سلام.
220 اسب بخار برا ی موتور 2000سی سی ک روی ی ماشین خانوادگی باشه جالبه!!
از ظاهر ماشینای ساب خوشم میاد،مخصوصاً کلاس استیشنش!!امیدوارم باز بتونه جای خودشو تو دنیای جذاب خودرو پیدا کنه!!
مرسی پدال
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۸ آذر ۱۳۹۲درود.
وااااااای.دمت گرم پدال.چه خبر خوشحال کننده ای گذاشتی.
من عاشق این برند بودم.البته هنوز هم هستم.
ماشین های کملا ایمن.طوری که میشه گفت در بحث ایمنی بیش از حساسیت به خرج
میدادند.
یکبار تو یکی از برنامه های تلویزیون دیدم که یک ساب رو با یک بی ام و
از نظر ایمنی مقایسه میکرد.هردوی ماشین هارو برعکس از ارتفاع بالا به
زمین انداختند.ستون های ((( A ))) بی ام و خم شدند و سقف تغییر حالت
داد.در صورتی که برای ساب هیچ تغییری نداشت.البته همین وسواس ها و بیش
از حد ها و هزینه های بالا بود که ساب رو به ورشکستگی انداخت.البته دلایل
دیگری هم دخیل بودند.
این 4 مدل واقعا شاهکار بودند.
http://www.pedal.ir/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-saab-9-5/
http://www.netcarshow.com/saab/2012-9-5_sportwagon/
http://www.netcarshow.com/saab/2012-9-4x/
http://www.netcarshow.com/saab/2011-phoenix_concept/
((( ایران و المان )))
محسن.د
۱۸ آذر ۱۳۹۲محصولات SAAB از لحاظ کیفیت و ایمنی حرف ندارن. خداکنه دوباره جون بگیره و با یه قیمت مناسب وارد بشه.
sorena330
۱۸ آذر ۱۳۹۲احتمالا یکی از مدیران سابق ایکو یا سایپا رو بردن تجاتشون داده…
alireza
۱۸ آذر ۱۳۹۲خوشحال شدم شنیدم دوباره ساب زنده شده. درسته رقیب آلمانیها نمیشه ولی آلمانیا تو ایمنی باید شاگردیشو بکنن. به امید زنده شدن فرغون سازای خودمون.
فرید
۱۸ آذر ۱۳۹۲سلام توی تصاویر خودروهای قدیمی ساب ،یکیش خیلی شبیه سمند حودمون بود نمیدونم خودروی ملی ما همون ساب بود یا یه مدل قدیمی فولکس؟
حمادی
۱۸ آذر ۱۳۹۲بدک نیست برندش را همه جا میبینی ولی ماشینش ….
salar
۱۸ آذر ۱۳۹۲gheymat kheyli balast.
جلال
۱۹ آذر ۱۳۹۲سلام
ساب بردن دوست داشتنیه
از نظر ایمنی هم حرف نداره
من این برند رو دوست داشتم خصوصا مدل 9_2X
از همون قدیمها من از قیافه تو دل بروش خوشم می اومد
خوشحالم که دو باره زنده شده
امیدوارم پر فروش هم باشه
جلال
۱۹ آذر ۱۳۹۲سلام
اصلاح میکنم :2_9
شهاب
۲۰ آذر ۱۳۹۲کسی میدونه این تبلیغه ک تو تلویزیون میکنه چه ماشینیه؟
آخرشم میگه تحت لیسانس ساب سوئد!!!!
علی
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ساب یکی از برندهای خوشنام تو کشورهای اروپای شمالی و امریکا بود ولی سیاستهای کاهش هزینه که شرکتهای امریکایی طی این ده سال در پیش گرفتن باعث شد که شرکت ساب به این روز دچار بشه . علت اصلی گرفتاری ساب رو در این منجلاب سیاستهای عدم سرمایه گذاری بر روی این برند توسط شرکت جنرال موتورز بود.
اونی که گفته موتور رو به جنرال موتور پس بده بهتره بدونید موتورهای پنج سیلندری و چهار سیلندری جنرال موتورز نمونه ی توسعه یافته ی موتورهای ساب هست .پس از خریده شدن ساب توسط جنرال موتورز خودروهای ساب پلتفرمی برای موتورهای جنرال موتورز شدند
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲این که خودش مرده چه جوری برگشته؟؟؟