پاگانی در حال توسعهٔ جانشین مدل هوآیرا است و تأیید کرده است که این ماشین با پیشرانهٔ V12 ساخت AMG و همینطور در یک نسخهٔ تمام الکتریکی ارائه خواهد شد. جانشین هوآیرا که با کد C10 شناخته میشود، تا سال ۲۰۲۱ به بازار نمیآید اما به گفتهٔ هوراچیو پاگانی، این خودرو طبق خواستهٔ خریداران ساخته خواهد شد. وی به روداندترک گفته است که ۷۰ درصد خریداران پاگانی خواستار گیربکس دستی هستند. به همین دلیل، جانشین هوآیرا با دو گیربکس دستی و اتوماتیک پَدِل شیفت ارائه خواهد شد تا خواستهٔ خریداران را برآورده کند.
همانند هوآیرا، مدل جدید C10 نیز همچنان از همان پیشرانهٔ ۶ لیتری V12 توئین توربو استفاده خواهد کرد که از AMG گرفته شده است. این هایپرکار جدید اما بهمنظور مطابقت با قوانین آلایندگی در مناطقی مثل کالیفرنیا نیازی به استفاده از سیستمهای هیبریدی ندارد. بااینحال، جانشین هوآیرا صرفاً به پیشرانهٔ V12 تولید نخواهد شد و به گفتهٔ پاگانی، نسخهٔ تمام الکتریکی آنهم در حال توسعه است که البته این موضوع هیچ ارتباطی با بحث قوانین آلایندگی ندارد.
هوراچیو پاگانی دراینباره گفته است:
«خریداران فعلی و آیندهٔ ما خواهان خودرویی تمام الکتریکی نیستند و هیچ نمایشگاهداری هم علاقهای به آن ندارد ولی ما به چنین خودرویی اعتقاد داریم. ما معتقدیم این موضوع برای ما یک چالش بزرگ است. این کار به ما کمک میکند تا بسیار خلاق و فعال باشیم و از فانتزی استفاده کنیم. این پروژهٔ بسیار گرانقیمتی خواهد بود ولی ما معتقدیم که این کار درست است».
پیش از معرفی هایپرکار جدید، پاگانی در ابتدا باید تولید هوآیرا رودستر را تکمیل کند درحالیکه اواخر امسال نسخهٔ تولید محدود هوآیرا BC رودستر هم معرفی خواهد شد.
Amir Machine
۲۳ اسفند ۱۳۹۷هوآیرا ماشین نیست، یه اثر هنریه، باید بذاریش یه گوشه، ساعتها بهش نگاه کنی و لذت ببری
احمدرضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۷فاز اونایی که منفی دادن رو درک نمی کنم
s.h
۲۳ اسفند ۱۳۹۷یکی از بهترین خبرایی که این روزا از صنعت خودرو خورد به گوشم رو شنیدم
و واقعا ابروی صنعت خودرو سازیه و حرف من و شمام نیست همه دنیا میدونند
و تو امریکا و کانادا خیلی پولدارا این ماشینو تو نماشیگاه و کلکسیون نمیزارند مثل یه اثر پیکاسو میزاند یه گوشه رو جای مخصوص انقدر که خوبه همه فن حریف واقعا برازندشه سرعت نسبتا بالا (400 تا چون هنوز رو دستش هست ) شتاب نسبتا خوب( چون هنوز رو دستش هست) و البته خیلی ها از مجلات سواری بی نظیری که شبیه هیچ سوپر کاری نیست رو واسش گفتند اما تو دوتا چیز ک سلیقه ای هست و اتفاقا به سلیقه من حرف اولم میزنه
یکی صدا ( زوندا ها با موتورای 7.5 لیتری فقط یه خرده fxx های فراری شبیه اش هست ) و دیگری هم ظاهر این ماشین(هویرا) یابه عبارتی رخش تقریبا منتقد نداره
soroush
۲۴ اسفند ۱۳۹۷یکی از ثروتمند های مشهور اینستاگرامی که صاحب پاگانی هوایرای بی سی به اسم «ماشینا ولانته» ست تو سوال و جواب هایی که بعضا میگذاره ازش راجع به هندلینگ ضعیف پاگانی زوندا (که لوییس همیلتون گفته بود) پرسیدن اونم جواب داد من چند بار رقمی برابر دو یا سه برابر بازار بهش پیشنهاد دادم ولی اون تمایلی به فروش ماشینش نداشت…
تقریبا تمامی صاحبای معروف پاگانی که من تو اینستا دنبال میکنم معتقدا که پاگانی ماشینیه که برای لذت رانندگی ساخته شده و اعتقادی به «گذاشتن یه گوشه و خاک خوردنش» ندارن و همشون ازش نهایت لذت رو میبرن به همین خاطره که ۷۰ درصد مشتریاش تقاضای گیربکس دستی دارن…
در اخر بگم که شرکتایی مثل پاگانی و کوئنیگزگ جواهرات دنیای خودرو هستن وبا نظرات علمی تخیلی ما هیچوقت ارزش کارشون زیر سوال نمیره .
Seyed.AMG
۲۳ اسفند ۱۳۹۷باعث افتخار که پاگانی از موتور های ساخت AMG استفاده میکنه , طراحی ناب در کنار موتور ناب با پرفورمنس بی نظیر
Khosrow
۲۳ اسفند ۱۳۹۷زوندا یه چیزدیگس ..
Amirferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۷اگه قرار باشه بین دو هایپرساز نظیر پاگانی و کونیگ زگ یکی رو انتخاب کنم قطعا اون پاگانی هست که به دور از حاشیه و اعداد و ارقام نمایشی روی کاغذ داره یه اثر مهندسی و در عین حال زیبا خلق میکنه که نظیر نداره…
OMID
۲۳ اسفند ۱۳۹۷کلا فاز پاگانی با همه خودرو ساز ها فرق داره
صرفا برای لذت ماشین میسازه ، هم بصری هم پرفورمنس هم کابین هم هندلینگ وحشیانش هم گیربکس دستی کلا همه چیش برای لذته
OMID
۲۳ اسفند ۱۳۹۷واقعا نمیتونم جانشینش رو تصور کنم
حسین
۲۴ اسفند ۱۳۹۷مگه میشه کسی از پاگانی لذت نبره؟ مثل یه قالی ابریشمی میمونه که هر گره ش با دستان هنرمند گره خورده