چهار شرکت بریتانیایی با یکدیگر همکاری کردهاند تا کانسپتی را که مشاهده میکنید توسعه دهند. این خودرو آئورا نام داشته و فعلاً در مرحله پیشتولیدی قرار دارد هرچند که کاملاً کاربردی بوده و میتواند بهصورت قانونی در جادهها تردد کند. این خودرو برای پیشنمایش خودروهای آینده طراحی شده و از متریال پایدار در تولید آن استفاده شده است. آئورا همچنین دارای زبان طراحی ساده و مینی مالیستی است.
آئورا از طراحی ناب، ساده و نمادین سود برده و از ضریب درگ کمی برخوردار است. در تولید این خودرو از تکنولوژیهای دینامیک سیالات محاسباتی CFD برای تستها استفاده شده است. اگرچه ضریب درگ این خودرو فعلاً اعلام نشده اما گفته میشود آئورا با یکبار شارژ میتواند مسافت ۶۴۴ کیلومتری را با استفاده از دو باتری ۴۴ کیلووات ساعتی طی کند. یکی از این باتریها در بخش جلو نصب شده درحالیکه باتری دوم زیر شاسی قرار گرفته تا توزیع وزن بهینهای صورت گیرد.
آئورا رودستری دونفره و کوچک است که خبری از سقف برای آن نیست. در بخش جلو این خودرو شبیه نسخه روباز فولکسواگن XL1 بوده هرچند بخش عقبی از ظاهر گیراتری سود میبرد. شباهتهای بیشتر با خودروی پلاگین هیبریدی و دیزلی فولکس را میتوان در اطراف چرخ های عقب دید که با برای بهبود ضریب درگ پوشانده شدهاند. در هر چهار گوشه آئورا نیز از رینگ و لاستیکهای بزرگ با مقاومت چرخشی کم استفاده شده است.
مأموریت اصلی سیستم اطلاعات سرگرمی آئورا نمایش این موضوع است که خودروهای الکتریکی در دسترس تر از آن چیزی هستند که کاربران فکر میکنند. یک نمایشگر در مرکز غربیلک فرمان نصب شده و برجستهترین ویژگی کابین است. همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از حواسپرتی راننده اتخاذ شده است.
فعلاً برنامهای برای تولید انبوه آئورا وجود ندارد.
AMG GT R
۲ مهر ۱۴۰۰دیگه به سلامتی هر ننه قمری داره سوپرکار یا هایپرکار میزنه
ARAZ
۲ مهر ۱۴۰۰چقدر خوشگل و تمیز
مک وال
۲ مهر ۱۴۰۰پنج شش سال آینده، اکثر خودروها با همین طراحی مینیمالیستی عرضه میشوند.
چقدر زود آینده شد!
Nima RST
۲ مهر ۱۴۰۰دقیقا، با این اوضاع مینیمال رو رد میکنن و وارد دوران طراحی مینیمال رادیکال میشن