اوایل سال جاری بود که شرکت گوردون مورای اتوموتیو از خودروی T.50 رونمایی کرد. این خودروساز قبلاً خبر از تولید محصولات جدیدی در آینده داده بود.
موسس این شرکت در مصاحبه با تاپ گیر گفته است:
من دوست دارم خودروی بعدی ما از نظر ساختاری کمی مرسومتر و حتی قابلاستفادهتر باشد.
مورای اظهار میدارد این خودرو هیجانانگیز بوده اما خشونت آن به اندازه T.50 نخواهد بود. آنگونه که مورای میگوید خودروی بعدی این شرکت محصولی الهامبخش بوده و خودروهای آتی نیز از آن الگو خواهند گرفت.
اگرچه مورای وارد جزئیات نشده اما به برخی نکات اشاره کرده است. او گفته محصولات گوردون مورای اتوموتیو سریعترین و مهندسی شده ترین خودروهای کلاس خود بوده و بهترین سواری را دارند.
البته این خودروها ضرورتاً سریعترین یا قویترین محصول کلاس نیستند. مورای از جنگهای اسب بخار با عنوان “دیوانگی” نام برده و گفته که مشکل این است که چنین رکوردهایی در نهایت شکسته خواهند شد. او اظهار میدارد بسیاری از افراد خودروهای فوقالعادهای همچون مک لارن F1 را با اسب بخارش نمیشناسند.
اگرچه برخی افراد احتمالاً از دیدن اینکه محصولات این شرکت به دنبال شکستن رکوردهای اسب بخار نخواهند بود ناامید میشوند اما مورای گفته خودروهای جدید قیمت ارزانتری نسبت به T.50 خواهند داشت. این موضوع خوبی است زیرا T.50 قیمت ۲.۳۶ میلیون پوندی داشته و قیمت مدل T.50s هم به ۳.۱ میلیون پوند میرسد.
هنوز مشخص نیست محصول جدید این خودروساز چه زمانی معرفی خواهد شد اما T.50 تا سال ۲۰۲۲ روی خط تولید را نخواهد دید. مدل T.50s هم اندکی بعد و در اوایل سال ۲۰۲۳ تولید خواهد شد.
SF90 STRADALE
۲۰ شهریور ۱۳۹۹جنگ اسب بخار و گشتاور برای هایپر کارها و سوپر اسپرت ها تا حدی ضروری هست ولی قبول دارم که همه چی اسب بخار و گشتاور نیست
به نظرم باید در کنار این دو عامل ، تمرکز خودروسازان بزرگ بیشتر روی کیفیت سواری (هندلینگ) ، طراحی های زیبا ، کیفیت مواد به کار رفته در کابین و قابلیت اطمینان بالا باشه
کاری که پورشه و فراری به خوبی انجامش میدن
پارسا عشق ماشین
۲۰ شهریور ۱۳۹۹پورشه که سوپر اسپورت نداره یه ماشین کوپه ی خوب داره که اونو باید با سوپرایی و یا بالا تر مقایسه شاید قدرتش به اینا برسه ولی کلاس 918 یه کوپه ی سریع است که پورشه هم که از اول زندگیش میدونسته که ماشین های ریع و تند تیز با داخل عالی اگر محصولات قدیمیه پورشه رو ببینی ماشین های خفن با داخله کرمی و یا اگر کرمی نبود ادم می فهمه که این خیلی داخله بهتری از ماشین های دیگه داره اصلا پورشه به همین اگه مارک پورشه رو بزنی تو اینترنت نشانه ی اسپرت لوکس تخصصی رو داره اگه بزنی تو اینترنت ممنون دوست عزیز از حرف تون خوشم اومد
Hamidreza
۲۰ شهریور ۱۳۹۹متاسفانه اصلا متوجه نشدم چی گفتید!
حالا کاری با فراری و پورشه ندارم که اینکه بقیه شرکتا چیکارن و …
اما این کامنت شما واقعا خنده دار بود!
واقعا!؟ من فکر میکردم 918 یه سدان پرفورمنسه!
خیلی از شرکتا هنوز دارن تلاش میکنن که یه رقیب خوب برای این ماشین در مسیر درگ بسازن کجای کاری شما!
akrh78
۲۱ شهریور ۱۳۹۹فراری رو خوب اومدی با اون طراحی که برا sf90 کرده
پارسا عشق ماشین
۲۰ شهریور ۱۳۹۹می خواد یه ماشین ارزون تر و رقابتی تر و با موتور ضعیف تر و ظاهر کوچک بیاد رقیب تویوتا سوپرایی نمی خواد سرعت و قدرت رو خیلی خوب کنه فقط می خواد یه ماشین کوچک اما سریع رو بسازه ولی داخلش کوپه مکلارن هست و واقعا شبیه مکلارن هست
AMG///
۲۰ شهریور ۱۳۹۹گردون موری دوباره میخواد یه چیز دیگه بسازه
اون قبلی که جا برا چنتا بکس پپسی نداشت
امیدوارم این یکی داشته باشه??
Mad.z.Max
۲۰ شهریور ۱۳۹۹بعدی؟؟؟
بابا بذار همین تی ۵۰ بیاد، هضم بشه، بعد برو واسه بعدی!
چه خوشش اومده :))
امین
۲۰ شهریور ۱۳۹۹اینا زیادی خودشونو تحویل میگیرن که چی که اسب بخار مهم نیس گشتاور مهم نیس ??ما مهندسی شده ایم یعنی چی مثلا؟!! ?! آره راس میگی تو خوبی☺️☺️☺️ بقیه مهندسی شده نیستن شما معرکه این ???
امین
۲۰ شهریور ۱۳۹۹مگه طراحی شیرون جسکو رگرا سنتودیچی سنا ۹۱۸ p1 لافراری چشه ؟! فقط شما مهندسی شده این ?? اسب بخار و گشتاور مهم نیس??گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بده
Mf1
۲۱ شهریور ۱۳۹۹خودروهای زیادی تولید شدن که اسب بخار و گشتاور بالایی داشتن ولی در پیست بسیار کند بودن بعضی هاشونم که فقط برای نمایش میساختن