در دنیای خودرو شاهد دو دستهی خودروسازان و تیونرها هستیم. برخی از تیونرها به حدی خودروهای اصلی را اصلاح میکنند که آنها را میتوان به عنوان خودرویی کاملاً متفاوت در نظر گرفت؛ اما اکثر تیونرها به ایجاد تغییراتی متوسط اکتفا میکنند. تعداد معدودی از تیونرها هم وجود دارند که خودروهایی کاملاً متفاوت و اصیل میسازند و این خودروها حتی از نظر اسمی نیز بر پایهی محصولات خودروسازان ساخته نشدهاند.
سالین از جملهی این تیونرها است که با مدل S7 خود را اثبات نمود. هنسی نیز تا حدی با مدل ونوم GT پا در این راه گذاشت. هماکنون راف در حال آماده شدن برای پیوستن به این نوع تیونرها است. این تیونر افسانهای که تاریخچهای پرافتخار از اصلاح خودروهای گوناگون پورشه دارد در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ از خودروی اسپورت کاملاً جدیدی که بر پایهی شاسی خودش ساخته شده رونمایی خواهد کرد.
راف تا به حال جزئیات بسیار کمی از خودروی یاد شده را منتشر کرده اما میدانیم که مدل مذکور بر پایهی شاسی کربن مونوکوکی که مشابه تنظیمات استفاده شده توسط تیمهای فرمول ۱ و سازندههای تاپ سوپرکارها است ساخته خواهد شد.
از دیدن پیشرانهی شش سیلندر تخت سرچشمه گرفته از پورشه در خودروی RUF شگفت شده نخواهیم شد. این تیونر مشهور ثابت کرده که استاد خارج کردن عصارهی خالص پیشرانههای گروه فولکسواگن و پورشه است به گونهای که شاهد پیشرانهی ۷۷۰ اسبی در لایکن هایپراسپورت و نیروگاه ۹۰۰ اسب بخاری در فنیر سوپراسپورت هستیم.
تا این لحظه چیزی بیشتر از جزئیات یاد شده را نمیدانیم اما ما به شما میگوییم که این خودرو احیا کنندهی روح پرندهی زرد ۱۹۸۷ خواهد بود. پرندهی زرد نسخهی بسیار ارتقا یافتهی نسل اول ۹۱۱ بود که توانست در آن زمان به سقف سرعت ۳۴۳ کیلومتر دست یافته و عنوان سریعترین خودروی دوران خود را به دست آورد.
الف.ی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵خیلی از این شرکت راف خوشم میاد.مخصوصا اینکه تو بعضی از بازی ها عوض پورشه ماشین های راف رو میذارن تو بازی.
Ferrari Huayra SV
۱۷ اسفند ۱۳۹۵راف یکی از شرکت های محبوب منه.
تنها به یه دلیل:تنها مشکل پورشه قیافه اش هست که راف خیلی قشنگ برطرفش میکنه این مشکل رو.
عکس اول رو نگاه چه هیولاییه
Madjid
۱۷ اسفند ۱۳۹۵.
قیافه ی پورشه از نظر شما و دوستمون ، احمد باقری مشکل حساب میشه.
.
به نظر من قیافه ی ۹۱۱ یکی از نقاط قوتشه. به هزار و یک دلیل که یکیش جلب توجه کمتر تو خیابون و عدم وحود نگرانی از پارک کردن ماشین در محیط های عمومی هست.
روی هزار دلیل دیگه هم خودت فکر کن.
dice
۱۷ اسفند ۱۳۹۵طراحی پورشه تو باکستر و ماکان خیلی خوبه..چون تو سبک ها طراحی پورشه که اصولا یک نوع هستند خوبه.. ولی تو کلاس 911 ماشین باید خشونت دتشته باشه مثل اف تایپ ای ام جی جی تی..و تو سطح کاین هم ماشین ها باید یکم مردونه تر باشند.. مثل لندکروز یا gls… طراحی کاین تو این سطح کمی بچه گانه و لوسه…(شخصی(
Madjid
۱۷ اسفند ۱۳۹۵لوس ماشین های فراری ان با اون رنگ قرمز دخـترونه. (نظر شخصی)
Delport
۱۸ اسفند ۱۳۹۵به نظر من اگر 911 تا 30 سال اینده فیس لیفت هم نده.فقط فیس لیفتش تو جاهای اجباری واسه دینامیک باشه و تغیرات تو موتورو..بده بااازم تا اون موقع تو بورسو زیبا باقی میمونه.
حامد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵از دیدن Yellow Bird سیر نمیشم. اسطوره ای هست برا خودش.
Omid622
۱۸ اسفند ۱۳۹۵این دیگه چه غولیه واسه خودش هلاک این قسمت از متن شدم که :عصارهی خالص پیشرانههای گروه فولکسواگن و پورشه است به گونهای که شاهد پیشرانهی 770 اسبی در لایکن هایپراسپورت و نیروگاه 900 اسب بخاری در فنیر سوپراسپورت هستیم
به به !