شرکت سازنده خودروی پرنده Pal-V از اولین مدل تولیدی خود در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ پردهبرداری خواهد کرد. این وسیله جدید که لیبرتی خوانده میشود بنا به گفته شرکت هلندی-انگلیسی سازنده انقلابی تاریخی در زمینه خودروهای پرنده محسوب میشود.
اگر فکر میکنید که چنین خودرویی یک محصول آیندهنگرانه و متعلق به فیلمهای علمی تخیلی است شاید کمی ناامید شوید. به منظور تبدیل این خودروی سه چرخ به نمونهای پرنده باید با دست به زحمت بیفتید! البته زحمت زیادی لازم نیست زیرا دگرگونی آن تنها ۵ تا ۱۰ دقیقه طول میکشد اما انتظار نداشته باشید که با فشردن یک دکمه خودروی شما پرواز کند!
این خودرو (برای سادهسازی آن را خودرو مینامیم) از یک جفت پیشرانه هواپیمایی روتاکس استفاده کرده و به منظور هماهنگی با قوانین جادهای و هوایی اروپا و آمریکا طراحی شده است. جدای از اینها هنوز جزئیات دیگری منتشر نشده اما از آنجایی که چند هفته به آغاز نمایشگاه ژنو باقی مانده بنابراین به زودی اطلاعات جدید را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.
مدل تولیدی لحظه تبدیل رویا به واقعیت است. تمامی تأییدیههای لازم برای تجاریسازی این وسیله اخذ شده است. در این لحظه است که پیشروها از خیالبافان جدا میشوند.
نسخه پایه Pal-V لیبرتی بهایی حدود ۲۸۰ هزار پوندی خواهد داشت و قیمت نسخه سفارشی آن فراتر از ۴۲۰ هزار پوند خواهد بود. برای پیشخرید این خودرو کمتر از ۲ هزار پوند لازم است.
mehran911
۱۳ بهمن ۱۳۹۶((( مدل تولیدی لحظه تبدیل رویا به واقعیت است. تمامی تأییدیههای لازم برای تجاریسازی این وسیله اخذ شده است. در این لحظه است که پیشروها از خیالبافان جدا میشوند. )))
جالب ولی من نمی تونم باشون ارتباط برقرار کنم و هیچی ازشون نمیدونم سوالی که همیشه برای من پیش میاد اینه که اگر مثلا در یک جاده ۲۰ نفر از این خودرو ها داشته باشن و همه با هم تصمیم به پرواز بگیرن چه خواهد شد …
فکر کن در جاده داری حرکت میکنی ی دفعه دو تا از اینها بالای سرت با هم تصادف کنن و از اون بالا بیوفتن روت …
فرامرز
۱۳ بهمن ۱۳۹۶کسی که بتونه پرواز کنه بالای جاده پرواز نمیکنه و مسیر مستقیم رو میره. بعد تو فضای به اون بزرگی و وسعت هم بخوایم با تصادف کنیم خیلی شاهکاره. البته من مسیرهای بیرون شهری رو در نظر گرفتم چون تو شهر اگه هر کسی یه دونه از اینا داشته باشه بهتره با همون ماشین معمولی تردد کرد
mehran911
۱۳ بهمن ۱۳۹۶لایک درست میگی فرزاد عزیز
هنوز برای من خیلی فضایی هستن
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۳ بهمن ۱۳۹۶البته کمپانیش هلندیه نه آلمانی.
فکر کنم اشتباهی Dutch رو Deutsch دیدید.
حمیدرضا
۱۳ بهمن ۱۳۹۶خیلی جالبه چون معمولا به پرواز در اوردن یک وسیله نیاز به کسب اجازه از مرکز کنترل هوایی داره و اینکه یه ماشین اینجوری باشه خیلی پیچیده میکنه کار رو ولی اگر روند تجاری سازی صورت گرفته باشه پس قطعا این مشکل رو حل کردن البته باید منتظر خبرهای تکمیلی موند
فقط آمریکا فقط ماسل
۱۳ بهمن ۱۳۹۶جای CNGنداره به درد مسافرکشی نمی خوره پس آشقاله
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه بابا شوخی کردم ولی اگه بشه با یه دکمه تبدیل بشه به هلیکوپتر عالیه
امیر رضا
۱۳ بهمن ۱۳۹۶همه گیر شدن و رایج شدن این گونه وسایل حمل و نقل،خیلی طول میکشه و برنامه ریزی بسیار فشرده و سنگین و دقیقی هم میخواد…
تو ایران که نوه ی منم نمیتونه شاهد این قضیه باشه!!!!(البته اگه با همین فرمون پیش بریم…)
سورنا
۱۴ بهمن ۱۳۹۶مطمعنا تا چند سال دیگه که بخواد بیاد بیرون مدل ها و شرکت های دیگه هم میان که خیلی با اینی که میبینیم متفاوت خواهد بود
محمد
۱۴ بهمن ۱۳۹۶دارم تصور میکنم سایپا تو گام بعدی، پس از حذف پراید، دوباره با این ترکیب احیاش کنه
در این صورت…. اگه در تصادفات هوایی اگر کسی جون سالم به در ببره…. از سقوطش حتما خواهد مرد!!!! ?