در طول تاریخچهی حدود ۲۵ ساله، نام پاگانی با سوپرکارهای بسیار کمیاب و پیشرانه وسط گره خورده است.
طراحی پیشرانه وسط و دیفرانسیل عقب راهی است که برخی از سوپرکارها و هایپرکارها انتخاب کردهاند و به نظر نمیرسد این رویه در آیندهی نزدیک تغییر کند. با این وجود در پیش گرفتن رویهی یاد شده به این معنی نیست که هنرمندان خوشذوق دنیای خودرو نتوانند محصولات متفاوتی از پاگانی را تصور کنند.
یک طراح روسی با نام ایگور کراسانف این تصمیم مهم را گرفته و چالش او طراحی یک سوپرکار پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب برای پاگانی بوده است. طبیعتاً نتیجهی به دست آمده ابعاد و تناسبات طراحی کاملاً متفاوتی داشته و این رندرها هم گفتههای ما را تأیید میکنند. در جایی که هوایرا از کاپوت جلوی کوتاه و بخش عقب طویل در پشت کابین سود میبرد، این رندر فرضی کاملاً در جهت عکس حرکت کرده است.
این کوپهی بینام پاگانی کاپوت بسیار طویل و فضای کافی برای جای دادن پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی در دل خود دارد. قلب تپندهی یاد شده در هوایرا کوپهی استاندارد قدرت ۷۳۰ اسب بخاری دارد.
اما طراحی کوتاه بخش عقب و خط سقف خاص این خودرو باعث شده محصولی شبیه استون مارتین ایجاد شود تا پاگانی. با این وجود هم رندرها ثابت میکنند زبان طراحی کنونی پاگانی حتی در صورت تجسم روی یک گرند تورر هم جواب میدهد.
اگر پاگانی تصمیم به ساخت یک گرند تورر بسیار انحصاری با طراحی پیشرانه وسط بکند احتمالاً با خودرویی شبیه طرح کراسانف روبرو خواهیم شد.
NAVID۰۰۹۸
۲۷ آذر ۱۳۹۷مطمئناً این خودرو جایی برای طرفداران پاگانی نخواهد داشت .
پاگانی یعنی زوندا و هوآیرا ، که تمام دنیارو میخکوب خودش کرده .
Mohammad
۲۷ آذر ۱۳۹۷این طرح جدی نیست این طراحی مخلوطی از لوتوس استون مارتین و فراری هستش با کابین پاگانی
Danial
۲۸ آذر ۱۳۹۷داداش خدایش طراحی پاگانی رو زیر سوال نبر نگو این حرفو
مزدا
۲۷ آذر ۱۳۹۷تو خوب بودن پاگانی حرفی نیست ولی کابین محصولات پاگانی شلوغ هست ولی محو کابین این شدم!!
Danial
۲۸ آذر ۱۳۹۷اتفاقا خاص بودن پاگانی یکی از عواملش همین داخل کابین هست که دیگه شما دکمه های لمسی و این چیزا مثل کابین فراری و لامبو نداری دکمه ها طرح هواپیماس و کلید ها رو تو هیچ ماشین دیگه ای نمیبینی بعدشم دنده رو ببین خدایش دندش رو تو کدوم ماشین دیگه دیدی حالا درسته شاید از دید شما شلوغ باشه اما این خاص هست از نظر من عالیه
Mohammad
۲۷ آذر ۱۳۹۷این اقای روسی مثل اینکه علاقه به استون مارتین داشته
چون از لحاظ اندام شبیه به محصولات استون مارتین هست
و در این طراحی چراغ های جلو به نظرم کوچیک هستن
و نقطه اخر اینکه اون چهار تا اگزوز به نظرم یکی سه تا میشد به صورت مثلثی خوب بود
F22RAPTOR
۲۷ آذر ۱۳۹۷خیلی خوشکله
hossein
۲۷ آذر ۱۳۹۷خیلی زشته
ahmad
۲۷ آذر ۱۳۹۷بیشتر تو مایه هایه اسپایکره مدل c8 البته عقبش.