دقیقاً یک سال پس از معرفی زنوو TS1 GT در نمایشگاه ژنو، این خودروساز دانمارکی در حال معرفی محصول جدید دیگری در خاک سوئیس میباشد. شما را با TSR-S، نسخه جادهای از خودروی مسابقهای TSR آشنا میکنیم. این سومین محصول از خانواده TS بوده و دو محصول دیگر نیز شامل سوپرکارهایی بای توربو هستند. TSR-S که تواناییهای فوقالعاده جادهای را با نهایت منحصربهفرد بودن ترکیب کرده تنها به تعداد ۵ دستگاه تولید خواهد شد.
صادقانه باید گفت این خودرو از نظر طراحی تفاوت خیلی زیادی با محصولات قبلی این کمپانی نداشته اما تمامی خطوط بدنه وظیفه آئرودینامیکی مهمی را بر عهده دارند. دانمارکیها با افتخار بال دراماتیکی را معرفی کردهاند که هم به عنوان ترمز هوایی عمل کرده و هم پایدار کننده خودرو در پیچها میباشد. این خودرو در زمان عبور از پیچ داون فورس بیشتری را لطف چرخش طولی بال به دست میآورد.
یکی از کارشناسان ارشد کمپانی میگوید:
ایده بال TSR-S برای ایجاد داون فورس بالا و نیروی داخلی بیشتری میباشد. زمانی که بال خودرو کج میشود داون فورس تنها ۳ درصد کاهش مییابد اما با کارکرد اصلی بال ۳۰ درصد داون فورس بیشتری تولید میشود.
قلب تپنده این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری با دو سوپرشارژر است که قدرت ۱۱۷۷ اسب بخاری تولید میکند. این پیشرانه به گیربکس ۷ سرعته پدال شیفتر برگرفته از موتور اسپورت متصل است. زنوو میگوید گیربکس یاد شده یکی از سریعترین تعویضها را داشته و به ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیهای کمک میکند. موضوع مهمتر اینکه TSR-S تنها در ۶.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
Troels Vollertsen مؤسس کمپانی میگوید:
“هدف ما در زمان ساخت این خودرو دست به سطح بسیار بالایی از تواناییهای مهندسی آئرودینامیک در یک خودروی جادهای بوده است. با ترکیب مشخصات پرفورمنس فوقالعاده TS1 GT و البته جانور وحشی TSR ما حد نهایی زنوو را به همگان نشان دادهایم.
Ali Keyhani
۱۶ اسفند ۱۳۹۶انتظار بیشتری ازش داشتم چه از نظر فنی و بخصوص طراحی که زیاد با مدل قبلی تفاوت نداره،کاش یه طرح جدیدتر میساختن ازش ولی بازم ترکیب رنگ قرمز و مشکی زیباش کرده.
Saeed Boroomand
۱۶ اسفند ۱۳۹۶چیه فیبر کربن میگذارن داخل کابین، پلاستیک و زغال چون گرونه دلیل نمیشه زیبا هم باشه…
فرزاد
۱۶ اسفند ۱۳۹۶چون سبکه…..کم وزنه ….مقاومت بالایی داره
Mohammad
۱۶ اسفند ۱۳۹۶اوه اوه قاتلان شیرون یکی یکی دارن میان
شده عین فیلم جان ویک ?????
Just bentley continental
۱۶ اسفند ۱۳۹۶هه اره ولی اخرش جان ویک همه رو می کشه.
شیرون❤❤
Amirferrari
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ببین بوگاتی چی ساخته که تا راجب سوپرکارا و هایپرکارا بحث میشه اسم شیرون اول از همه میاد،اگه بوگاتی نبود این آشغال سازا که هرکدوم ادعا بهترین بودن رو دارن چه جوری میخواستن اسم در بیارن،همین ماشین رو shme150 تست کرد (نسخه خیابونیش رو) کلی از گیربکسش انتقاد کرد و گفت در حد گیربکس نیسان gtr عملکردش نیست چه برسه بخوای با بوگاتی و فراری مقایسش کنی،از ورود زیاد صدا به کابین و خشکی بیش از اندازه سیستم تعلیق و خیلی از چیزای دیگش،بعد یه سری دل خوش میکنن به چهار تا عکس و فکر میکنن هر ماشینی طراحیش عجیب غریب و فضایی بود حتما بهتره! مهندسی یعنی با دو تن وزن ماشینای نصف وزن خودت رو نفله کنی،مهندسی یعنی موتور پلمپ شده با گارانتی مادام العمر،مهندسی یعنی چاشنی لوکس و سریع بودن رو تو یه ماشین جا دادن،سایپا هم از فردا بزنه تو کار تولید پراید با دیزاین فیبرکربن هستن کسایی تو این سایت بیان واسش سر و دست بشکونن
Mohamad ali
۱۶ اسفند ۱۳۹۶البته ایراد هایی که شما گرفتید خیلی منطقی نیست چون عزیز شیرون با حمایت شرکت معظمی مثل فولکس واگن ساخته شده که چه از نظر توان مهندسی چه تکنولوژی قابل قیاس با کمتر خودرو سازان جهانه حتی تویوتا شاید توان مدیریت این تعداد برند تاپ را ندارد پس ساخته ای چون شیرون باید هم ملاک و معیار مقایسه باشد
Just bentley continental
۱۶ اسفند ۱۳۹۶این وسط فقط منتظر کوربلاتیم.
Anarsh
۱۶ اسفند ۱۳۹۶یکی از نکته هایی که متمایز میکنه هایپر یا سوپر کارهای با اصالت رو طراحی فضای داخلی یا داشبرد متناسب با فضاست. در صورتی که در سازنده ها یا مونتاژکارهای نوپا مثل زنوو ، یا رضوانی و…اوج خلاقیت فیبر کربن به مقدار لازم هست. که طرحی بس خز می باشد.