زنوو از هایپرکار ۱۱۷۷ اسب بخاری TSR-S سفارشی رونمایی کرد. این هیولای توئین سوپرشارژردار از فیبر کربن زیاد و دیگر ویژگیهای خاص سود میبرد.
این اولین باری است که TSR-S از رینگهای فیبر کربنی ساخت خود زنوو سود میبرد. همچنین برخی بخشهای بدنه از فیبر کربن آشکار سود برده است.
الگوی ژئومتریک فیبر کربن مشهودی که با نوار آبی مرکزی دیده میشود نشان دهندهی تکامل تکنولوژی فیبر کربنی زنوو و آپشن های شخصیسازی این شرکت همچون گرافیکهای خاص میباشد.
این تکنیک همچنین در بخش پروفایل جانبی بکار رفته و لوگوی زنوو با الگوی خاصی در پروفایل جانبی جایگذاری شده است.
رینگها نیز ۱۵ کیلوگرم سبکتر از نمونههای آلومینیومی بوده و ساخت هر رینگ حدود یک هفته زمان میبرد. این برند دانمارکی همچنین امکان رنگآمیزی قطعات فیبر کربنی از جمله رینگها را در اختیار مشتریان گذاشته و بنابراین هر خریدار میتواند خودروی خود را با ظاهر متمایزی سفارش دهد.
اما زنوو همزمان با رونمایی از این خودروی سفارشی جدیدترین نوآوری خود که نسخه هیبرید گیربکس ۷ سرعته سکونشئال میباشد را معرفی کرد. این گیربکس جدید دو حالت رانندگی در جاده و مسابقه داشته و با استفاده از سوئیچ آلومینیومی روی فرمان میتوان آن را کنترل کرد.
تعویض دندههای گیربکس در حالت جادهای بهصورت نرمتری انجام خواهد شد درحالیکه در حالت مسابقه شما تعویضهای دندهی سریعتر و مکانیکی مشابه خودروهای کاملاً مسابقهای را شاهد خواهید بود. این گیربکس جدید همچنین ماژولی هیبریدی دارد که افزایش قدرت را ارائه میکند. این ماژول حتی انتخاب هشتمین دنده را نیز میسر میسازد.
به لطف استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر توئین سوپرشارژردار ۱۱۷۷ اسب بخاری، زنوو TSR-S شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیهای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۸ ثانیهای را دارد.
قیمت این خودرو از ۱.۴۵ میلیون یورو شروع شده و هر سال تنها ۵ دستگاه از آن تولید خواهد شد.
[دانلود ویدئو]
آریا ماشین
۲۳ اسفند ۱۳۹۸زنوو تغییرات زیادی تو ماشین هاش دیده نمیشه واقعا
۵ تا مدل داده تا الان : st1 که ۱۱۰۴ اسب داره ، ts1 هم همینطور
tsr هم ۱۱۴۰ اسب داره ، TS1-GT با ۱۱۶۳ اسب و این tsr-s هم ۱۱۷۷ اسب بخار
اما بین این مدل ها من واقعا از TS1-GT خوشم اومد که به مناسبت صدمین خودروی تولیدی زنوو تولید شد و واقعا حیرت برانگیز بود
Sina Barca
۲۳ اسفند ۱۳۹۸یادم میاد وقتی که تاپ گیر این رو تست کرد آتیش گرفت البته ST1 بود.ولی واقعا فقط اسب بخار زیاد کردن بدرد نمی خوره. داخل این جدیده با تغییرات در بدنه فکر کنم مشکلش حل بشه ولی انقدر هایپرکار های جور واجور هست که احتمال اینکه مثل اون زمان معروف بشه کمتر هست.
GERMANY
۲۳ اسفند ۱۳۹۸آقا به نظرتون ارزش 1.45 میلیون(!) یورو(!)رو داره???
OPEL
۲۳ اسفند ۱۳۹۸اقای سردبیر خواهش میکنم ازتون توی این وضع ک خبر خاصی نیست لطفا درباره اوپل هم مطلب بنویسید
حداقل از تیون ها و ماشین برقی ها بهتره ک
با تشکر از شما
Sina Barca
۲۷ اسفند ۱۳۹۸به نظرم دوباره مثل قبلا تاریخچه ماشین های مختلف رو بررسی کنن خیلی خوبه
مثلا تاریخچه کامارو ، چلنجر، بیامو m3 و m5 ، بنز s کلاس و………
mehdi
۲۳ اسفند ۱۳۹۸هایپر کار جذابیه
وینگ(باله عقب) با جک های هیدرولیکی جالبه
محمد
۲۳ اسفند ۱۳۹۸اگه ایرادای قبلیشو برطرف کنه خیلی خوبه
MHMD
۲۴ اسفند ۱۳۹۸دلم میسوزه برای زنوو خوشگله ؛ باحال هم هست , چرا کسی تحویلش نمیگیره ؟