سایر خودروهای اروپایی

معرفی زنوو TSR-S سفارشی، سرشار از فیبر کربن!

زنوو از هایپرکار ۱۱۷۷ اسب بخاری TSR-S سفارشی رونمایی کرد. این هیولای توئین سوپرشارژردار از فیبر کربن زیاد و دیگر ویژگی‌های خاص سود می‌برد.

این اولین باری است که TSR-S از رینگ‌های فیبر کربنی ساخت خود زنوو سود می‌برد. همچنین برخی بخش‌های بدنه از فیبر کربن آشکار سود برده است.

الگوی ژئومتریک فیبر کربن مشهودی که با نوار آبی مرکزی دیده می‌شود نشان دهنده‌ی تکامل تکنولوژی فیبر کربنی زنوو و آپشن های شخصی‌سازی این شرکت همچون گرافیک‌های خاص می‌باشد.

این تکنیک همچنین در بخش پروفایل جانبی بکار رفته و لوگوی زنوو با الگوی خاصی در پروفایل جانبی جایگذاری شده است.

رینگ‌ها نیز ۱۵ کیلوگرم سبک‌تر از نمونه‌های آلومینیومی بوده و ساخت هر رینگ حدود یک هفته زمان می‌برد. این برند دانمارکی همچنین امکان رنگ‌آمیزی قطعات فیبر کربنی از جمله رینگ‌ها را در اختیار مشتریان گذاشته و بنابراین هر خریدار می‌تواند خودروی خود را با ظاهر متمایزی سفارش دهد.

اما زنوو هم‌زمان با رونمایی از این خودروی سفارشی جدیدترین نوآوری خود که نسخه هیبرید گیربکس ۷ سرعته سکونشئال می‌باشد را معرفی کرد. این گیربکس جدید دو حالت رانندگی در جاده و مسابقه داشته و با استفاده از سوئیچ آلومینیومی روی فرمان می‌توان آن را کنترل کرد.

تعویض دنده‌های گیربکس در حالت جاده‌ای به‌صورت نرم‌تری انجام خواهد شد درحالی‌که در حالت مسابقه شما تعویض‌های دنده‌ی سریع‌تر و مکانیکی مشابه خودروهای کاملاً مسابقه‌ای را شاهد خواهید بود. این گیربکس جدید همچنین ماژولی هیبریدی دارد که افزایش قدرت را ارائه می‌کند. این ماژول حتی انتخاب هشتمین دنده را نیز میسر می‌سازد.

به لطف استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر توئین سوپرشارژردار ۱۱۷۷ اسب بخاری، زنوو TSR-S شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۸ ثانیه‌ای را دارد.

قیمت این خودرو از ۱.۴۵ میلیون یورو شروع شده و هر سال تنها ۵ دستگاه از آن تولید خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. آریا ماشین

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    زنوو تغییرات زیادی تو ماشین هاش دیده نمیشه واقعا
    ۵ تا مدل داده تا الان : st1 که ۱۱۰۴ اسب داره ، ts1 هم همینطور
    tsr هم ۱۱۴۰ اسب داره ، TS1-GT با ۱۱۶۳ اسب و این tsr-s هم ۱۱۷۷ اسب بخار
    اما بین این مدل ها من واقعا از TS1-GT خوشم اومد که به مناسبت صدمین خودروی تولیدی زنوو تولید شد و واقعا حیرت برانگیز بود

  2. Sina Barca

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    یادم میاد وقتی که تاپ گیر این رو تست کرد آتیش گرفت البته ST1 بود.ولی واقعا فقط اسب بخار زیاد کردن بدرد نمی خوره. داخل این جدیده با تغییرات در بدنه فکر کنم مشکلش حل بشه ولی انقدر هایپرکار های جور واجور هست که احتمال اینکه مثل اون زمان معروف بشه کمتر هست.

    1. GERMANY

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (947 ديدگاه)

      آقا به نظرتون ارزش 1.45 میلیون(!) یورو(!)رو داره???

  3. OPEL

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    اقای سردبیر خواهش میکنم ازتون توی این وضع ک خبر خاصی نیست لطفا درباره اوپل هم مطلب بنویسید
    حداقل از تیون ها و ماشین برقی ها بهتره ک
    با تشکر از شما

    1. Sina Barca

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      به نظرم دوباره مثل قبلا تاریخچه ماشین های مختلف رو بررسی کنن خیلی خوبه
      مثلا تاریخچه کامارو ، چلنجر، بی‌ام‌و m3 و m5 ، بنز s کلاس و………

  4. mehdi

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (256 ديدگاه)

    هایپر کار جذابیه
    وینگ(باله عقب) با جک های هیدرولیکی جالبه

  5. محمد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    اگه ایرادای قبلیشو برطرف کنه خیلی خوبه

  6. MHMD

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    دلم میسوزه برای زنوو خوشگله ؛ باحال هم هست , چرا کسی تحویلش نمیگیره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا