پس از معرفی نسخههای فیس لیفت شدهی ساندرو و لوگان در سال ۲۰۱۶، داچیا بهروزرسانیهای مشابهی را برای دو خودروی دیگر خود یعنی Dokker و Lodgy در نظر گرفته است.
این دو خودرو هماکنون بازنگریهایی را در بخشهای ظاهری و کابین داشتهاند که از آن جمله میتوان به جلوپنجرهی جدید، لبهی صندوق اصلاح شده در مدل Lodgy و رینگهای ۱۶ اینچی با طراحی جدید اشاره کرد. البته نباید غربیلک فرمان جدید، ورودیهای هوای متفاوت و تریم های بهروز شده را از یاد برد.
علاوه بر این داچیا استراحتگاه دست مخصوص مدل استپ وی را در این دو خودرو نصب کرده است. از دیگر تجهیزات هم میتوان به عملکرد one-touch پنجرهی راننده، میزهای تاشونده برای سرنشینان عقب و محفظهی جدید برای قرار دادن اشیا در بخش جلویی اشاره داشت.
افرادی که میخواهند خودروی مجهزتری داشته باشند با پرداخت ۲۰۰ یورو میتوانند دوربین پشتی را سفارش دهند. تصاویر دوربین در صفحهنمایش اصلی داشبورد به نمایش درمیآید.
داچیا به پیشرانههای دو خودرو دست نزده و اگرچه لوگان و ساندروی فیس لیفت با پیشرانهی ۳ سیلندر ۱ لیتری ۷۴ اسبی هم در دسترس هستند اما Dokker و Lodgy فیس لیفت شده با همان پیشرانههای SCe 100، TCe 115 و dCi 90 عرضه میشوند. البته Dokker را میتوان با پیشرانهی dCi 110 و Lodgy را با پیشرانهی dCi 75 دیزلی هم سفارش داد.
داچیا پیش از این سفارشها برای مدلهای یاد شده را در فرانسه قبول میکند و ثبت سفارشها در سایر بازارها هم بهزودی انجام خواهد شد. بهای Dokker و Lodgy به ترتیب از ۱۰۱۵۰ و ۹۶۵۰ یورو شروع شده و اولین نسخهها در ماه آوریل در نمایندگیها حاضر خواهند شد.
سیاوش
۳ بهمن ۱۳۹۵با این قیمت عالین.
فرشاد سجادیان
۳ بهمن ۱۳۹۵به نظر شما چرا اکثر خودروسازها داشبورد محصولاتشون رو با پلاستیک کاملا خشک میسازن؟ به نظرم بحث قیمت تمام شده همه چیز نیست، وگرنه امثال سمند و مدلهای قدیمی 405 و پارس، داشبورد نرم نداشتن. حس خیلی بدی میده پلاستیک خشک؛ چه دلایلی میتونه داشته باشه که از پلاستیک نرم استفاده نمیکنن؟؟؟ ساخت سخت؟!! مواد اولیه کم؟!! صرفا هزینه کمتر؟!! دقیقا چرا؟! کیفیتشون هم خوب نیست که بگیم بحث کیفیته
حسين
۳ بهمن ۱۳۹۵به نظرم یکی از دلایلش قالب ریزی راحت تر و یک تکه شدن داشبورد میتونه باشه ، با این کار تا حدود زیادی توی هزینه ها صرفه جویی میکنن ،