شرکت اینیوس اطلاعات جدیدی در مورد گرنادیر اعلام کرده است. به گفتهٔ این شرکت، تحویل این آفرودر الهام گرفته از لندروور دیفندر در جولای ۲۰۲۲ در انگلستان آغاز میشود. انگلستان اولین بازاری است که گرنادیر در آن عرضه میشود اما اینیوس قصد دارد آفرودر خود را در بازارهای دیگری مثل اروپا، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکای شمالی هم عرضه کند.
قیمت گرنادیر در انگلستان از حدود ۴۸ هزار پوند آغاز میشود اما اینیوس فعلاً قیمت این خودرو در بازارهای خارج از انگلستان را اعلام نکرده ولی از عرضهٔ آن در تابستان ۲۰۲۳ در آمریکای شمالی خبر داده است. اینیوس بهمنظور ارائهٔ خدمات برای گرنادیر در بازارهای سراسر جهان با شرکت آلمانی بوش همکاری خواهد کرد تا خریداران گرنادیر برای سرویس و تعمیر خودروی خود به بیش از ۱۰ هزار مرکز خدمات خودروی بوش در ۱۵۰ کشور جهان دسترسی داشته باشند. البته اینیوس قصد دارد تا پیش از عرضهٔ این خودرو به بازار، ۲۳ نمایندگی فروش و خدمات را هم تأسیس کند.
به گفتهٔ اینیوس، تاکنون ۷۵ هزار نفر برای خرید گرنادیر ابراز تمایل کردهاند. این افراد از ۳۰ سپتامبر به مدت دو هفته بهصورت اختصاصی امکان رزرو خواهند داشت و سپس از ۱۴ اکتبر رزرو گرنادیر برای همه آزاد خواهد شد.
R@m!n
۸ مهر ۱۴۰۰خب چرا نری یه دیفندر 2012 نگیری و تیونش نکنی ؟؟؟؟
چرا باید برای یه کپی از دیفندر پول داد وقتی اورجینالش هست ؟؟
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۸ مهر ۱۴۰۰دقیقا میخواستم همینو بگم ، کاملا موافقم ، مخصوصا وقتی که قسمت ۴۵ هزار پوندیشو دیدم که اصلا نمیارزه
ehsan fa
۸ مهر ۱۴۰۰چون آقای راتکلیف اونقدری پول داره که نمیدونست چجوری خرجش بکنه تو صنایع شیمیایی هم دید ازش اسمی باقی نمیمونه اومد ماشین ساخت تا اسمش ابدی بشه. اسم آقای سر جیم راتکلیف به اندازه کافی بزرگ هست که بشه به این ماشین اعتماد کرد مخصوصا که پشتیبانی بی ام و و آلمانی ها رو داره. دلیل ساخت این ماشین شاید هم بشه به تفریح مولتی میلیادرها ربط داشته باشه اینطوری که آقای راتکلیف یه روز گفته دیگه پیر شدم چیکار بود دوست داشتم انجام بدم که ندادم آها میخواستم ماشین بسازم پس برم بسازم
" Swedish Arrogant Tiger "
۸ مهر ۱۴۰۰در صورتی خوب بود که نهایتا حدود 30 هزار تا باشه.
با این پول یه دیفندر 110 جدید میگیری یا نه نسل قبل رو با قیمت پایین تر، اصلا رنگلر روبیکان هم هست!
Amir Machine
۸ مهر ۱۴۰۰این همه دنگ و فنگ و توسعه و تاسیس نمایندگی و همکاری با بوش برای خدمات و کلی هزینه و… آخرش شد 48 هزار پوند؟ این مگه قرار نبود بعنوان یک آفرودر ساده و ارزون جایگزینی برای نسل قبلی دیفندر باشه؟ دیفندر قبلی کجا اینقدر گرون بود؟ این که دقیقاً هم قیمت دیفندر جدیده!
از طرف دیگه، برانکو با قیمتی به مراتب ارزونتر دقیقاً همین کارو انجام میده، یعنی میتونه جایگزینی باشه برای نسل قبلی دیفندر، ساده، ارزون، توانمند
اروپا رو نمیدونم اما گرنادیر تو آمریکا با وجود رانگلر و برانکو قطعاً محکوم به شکست خواهد بود
R@m!n
۸ مهر ۱۴۰۰تو همون اروپاشم جیپ و دیفندر جدید و قدیم و در آینده برانکو و حتی جمینی جایی برای این کپی نمیزارن. واقعا حرکته احمقانه ای بود تولید این ماشین
Amir Machine
۸ مهر ۱۴۰۰دقیقاً
یه ماشین بی نام و نشون و بدون خدمات مطمئن و قیمت گرون در برابر رقبایی شناخته شده و قدرتمند، عملاً بنظر نمیاد شانسی داشته باشه
پویا
۸ مهر ۱۴۰۰آواتارت خیلی قشنگه ❤️
R@m!n
۸ مهر ۱۴۰۰سر کل کل با یکی از بچه های دینفدرباز که کدوم ماشین جذاب تر میشه تو سایت فورد بیلدآپ کردم. اونم یه دیفندر بیلدآپ کرد. نمی دونم چرا تصمیم گرفت بحثو ادامه نده 😂😂 برانکو BADLANDS که 60k آب خورد واسم 😄
امیر
۸ مهر ۱۴۰۰با پول این میشه دیفندر نسل جدید گرفت. رانگلر هم همینطور
خب پس این دو گزینه وجود دارن چرا باید برم پول ماشینی بدم که کیفیت ، امنیت ،
مشخصی نداره معلوم نیست توانایی های خوبی داره یا نه.
ابتدای مطلب گفتم بد نیست خوبه ولی وقتی به قیمت رسیدم دیدم نه باید دورش رو
فعلا خط کشید. اگر 20000 بود آره ولی تازه شروع از 48000 پوند نه.
Reza Waffen SS
۸ مهر ۱۴۰۰یکمی گرون نیست؟؟؟
HamiD
۸ مهر ۱۴۰۰نباید زود قضاوت کرد …
باید ببینیم چه میکنه …
Mf1
۸ مهر ۱۴۰۰خوب رزرو شده تا الان بنظر من همون دیفندر در لباس گوسفند
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ مهر ۱۴۰۰اصلا نمی ارزه….
Roham
۹ مهر ۱۴۰۰فقط اونایی که واسه خریدش ابراز علاقه کردن!!!
مهرداد
۱۵ مهر ۱۴۰۰شمایی که میگید فلان و بی سار شاید چهار تا آپشن داره که اونا ندارن در کل هرچه پول بدی آش میخوری به هر حال فرق یوف با چرم طبیعی یا پلاستیک خشن با فیبر کربن چیزی هست که باید واسش پول بیشتر بدی .
MC20
۱۷ آبان ۱۴۰۰به نظرم با بودن دیفندر اصلا نمی ارزه …