این اولین تصاویر از خودروی اَسپید جی تی ۲۱ است که در واقع دومین خودروی ساخت این خودروساز اسپانیایی است. این خودرو این قرار است که ۰ تا صد کیلومتر را در کمتر از ۳ ثانیه زیر پا بگذارد و سرعت خود را حداکثر به بیش از ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت برساند.
اسپید ادعا می کند که این خودرو فقط ۹۹۰ کیلوگرم وزن دارد که در نوع خود بی نظیر است،طراحی شاسی نیز بر عهده خود اسپید بوده است و وزن این پلت فرم به ۸۰ کیلوگرم می رسد.برای همین است که به آن لقب شکست ناپذیر داده اند. موتور V8 ب ام و با حجم ۴.۴ لیتر قادر است قدرت ۴۴۴ اسب بخار و گشتاور ۴۴۰ نیوتن متر را تولید نماید. این نیرو توسط گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته با کلاچ دوگانه به چرخها منتقل می شود.
اسپید Aspid GT-21 Invictus یک سوپر اسپرت خارق العاده است و مدل جی تی آن از چرخ های نیمه باز برخوردار است. کابین نیز به گونه ای جادار تر شده است و صندلی های آن بصورت ۲+۲ است. این خودرو از آلومینیم مخصوص هوا فضا و کامپوزت ساخته شده است. سیستم ترمز های آن دیسک دوقلو است که در مقایسه با سایر سوپر اسپرت ها که ترمز های کربن با سرامیک دارند عملکرد بهتری دارند و اصلا داغ نمی شوند.
اگر همه چیز خوب پیش برود، تا دو سال آینده شاهد فروش این محصول با قیمتی در محدوده ۱۰۰ هزار دلار خواهیم بود. برنامه تولید این خودرو تنها ۲۵۰ عدد در سال است که در ۲۰ نمایندگی در سراسر اوپا به فروش می رسد. اَسپید امیدوار است با تولید این محصول بیش از ۲۰۰ شغل برای مردم ایجاد کند.
سید علیرضا سیادتی
Matin
۲۷ تیر ۱۳۹۱به نظر من این ماشین از چلو و از نظر جلو پنجره و چراغ به بی ام و شبیه و از لحاظ بدنه به اس ال مکلارن شبیه. موتورشم که بی ام و هست .این ماشین در نوع خودش بی نظیره…
رهام
۲ مهر ۱۳۹۱به نظر من یه جورایی شبیه مزدا RX-8 هستش
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴شبیه هیچکدوم از اینایی که گفتی نیس
آرش
۲۷ تیر ۱۳۹۱خیلی حال کردم با صدای غرش موتورش در تانیه های اولیه شتاب گرفتنش.
amir hossein
۲۸ تیر ۱۳۹۱این وزن کم رو به کمک جریان باد رو زمین نگه میدارن به این صورت که توی سرعتای بالا جریان باد به نحوی هدایت میشه که ماشین رو بیشتر به زمین بچسبونه از شکل سپرشم میشه اینو دید
قیافش خیلی خشنه واسه خیابونای تهران جون میده
محمدرضا اصفهان
۲۸ تیر ۱۳۹۱محشره 100هزارتا واسه این ماشین مفته
محمدحسین
۱۸ مرداد ۱۳۹۱آقا 100 هزار دلار با قیمت هر دلار 2000 تومان میشه 200 میلیون اون طرف آب…بعد با احتساب گمرک و عدم نظارت بر فروش این خودرو که دلالها قیمت خودرو رو بالا میبرند و سود وارد کننده میشه بالای 500 میلیون…اونم با 444 اسب بخار…مفت مفت هم نیست…در مقایسه با هم رده های خودش هم موتورش ضعیفتره…به جای دادن این پول به ماشین اسپانیایی آشغال…100 هزار دلار به پورشه 911 توربو یا 96 هزار دلار به نیسان جی تی آر یا 68 هزار دلار به شلبی جی تی یا 80 هزار دلار به کوروت ZR 1 میدم…
که قدرت موتورشون به ترتیب 500 545 750 638 اسب بخاره
احمد
۲۲ مرداد ۱۳۹۱دوست عزیز هرچه تولید کم تر باشه ارزش ماشین بیشتره 100هزار تا برای ماشینی که در سال فقط 250دستگاه تولید میشه خیلی ارزونه
160
۱۰ اسفند ۱۳۹۲همون ماشینایی که حیسن آقا گفت خیلی بهتره
این جور ماشینا که خیلی کم هستند درد سرشونم بیشتره یک جاش بخوره میخوای قطعات شو از کجا بیاری
یک نیسان جی تی بجای این میگیری حالشو میبری