اسیووی آفرودی جدید اینیوس گرنادیر برای اولین بار در کنکورس الگانس لندن به نمایش عمومی درآمده است. در این رویداد، اینیوس یک پروتوتایپ از گرنادیر را در کنار آفرودرهای کهنهکار و تاریخی به نمایش درآورده است که شامل اولین لندروور سری I تولیدی، یک تویوتا FJ40 مدل ۱۹۸۰ کاملاً بازسازیشده، یک ویلیز جیپ ۱۹۴۴ و یک مرسدس بنز G کلاس مدل ۱۹۸۸ میشود. این خودروها بهمنظور نمایش الهامات طراحی گرنادیر در این مراسم حضور یافتهاند.
رئیس طراحی شرکت اینیوس اتوموتیو «توبی اکوایر» دراینباره میگوید:
ما تعدادی از خودروهای ۴×۴ بزرگ گذشته را به استودیو آوردیم تا از نزدیک ببینیم چه چیزی باعث ماندگاری آنها شده است و اکنون دیدن گرنادیر در کنار این افسانهها بسیار خارقالعاده است. شما میتوانید ویژگیها و تناسبات طراحی مشترک و هدف یکسان آنها را مشاهده کنید. من فکر میکنم گرنادیر بین این نمادهای ۴×۴ بسیار طبیعی به نظر میرسد و اگر دیگران موافق باشند، ما به هدف طراحی خود رسیدهایم
مدیرعامل اینیوس اتوموتیو «دیرک هِیلمن» نیز میگوید:
این خیلی خوب است که این خودرو در کنار مجموعهای از نمادهای آفرود به نمایش درآمده است. آنها الهامبخش پروژهٔ گرنادیر بودهاند
اینیوس گرنادیر از ابتدا بهعنوان یک آفرودر خشن و سرسخت مهندسی شده تا جای خالی نسل قبلی دیفندر که از تولید کنار رفته را پُر کند. این خودرو روی یک شاسی نردبانی و سیستم تعلیقی قرار گرفته که توسط مگنا اشتایر در اتریش مهندسی شده است. هردو اکسل جلو و عقب گرنادیر هم از نوع صلب خواهند بود. قرار است زیر کاپوت این آفرودر جدید پیشرانههای ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ بامو در دو نوع بنزینی و دیزلی قرار گیرد که به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل میشوند. سامانهٔ چهارچرخ محرک گرنادیر هم به یک گیربکس کمکی دو سرعته و قفل دیفرانسیل مرکزی مکانیکی مجهز خواهد بود.
به گفتهٔ اینیوس، آزمایش پروتوتایپهای گرنادیر هماکنون در حال انجام است و پیمودن ۱.۸ میلیون کیلومتر مسیر آنرود و آفرود طی سال آینده برنامهریزی شده است. فروش رسمی گرنادیر در پایان سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان آغاز خواهد شد. طبق گزارشها، اینیوس در حال مذاکره با دایملر برای خرید کارخانهٔ اسمارت در فرانسه بهمنظور تولید آفرودر خود است.
Sina
۱۷ شهریور ۱۳۹۹دمش گرم
این شرکت معنی واقعی شاسی بلند رو به درستی درک کرده،،،،
رمز ماندگاری یعنی موتور ساده بدون مسایل الکتریکی و هیبریدی
ارتفاع زیاد
بدنه روی شاسی
و سیستم تعلیق فولادی
اینها یعنی اصتحلاک کمتر و سگ جونی ماشین و قدرت بی نهایت در آفرود
همین چیزهایی که تویوتا رعایت میکنه
حسن
۱۷ شهریور ۱۳۹۹استهلاک نه اصتحلاک
blackburn
۱۷ شهریور ۱۳۹۹واسه جاده های ایران خوبن که پره از چاله و سرعتگیر
Sina
۱۷ شهریور ۱۳۹۹فقط کیفیت ساختش ممکنه یکم نگران کننده باشه
اگر یادتون باشه موسو هم موتور و بعضی از قطعات بنز روش بود ولب مثل قارقارک صدا میداد و زود هم از هم پاشید
ای کاش این شرکت میرفت سراغ شرکت هایی مثل میتسوبیشی که تجربه شون خیلی بالاست ولی خب در وضع خوبی نیستن که بخوان همکاری نکنن یا تقاضای هزینه هنگفت کنن
blackburn
۱۷ شهریور ۱۳۹۹موسو که سالار بود نگید اینجوری خیلی هیولا بود ولی دیگه منسوخ شد مثل دوو سی الو و اسپرو
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۷ شهریور ۱۳۹۹هنوزم اگه یه روزی شرایطش رو داشته باشم جز انتخاب های اولمه.
blackburn
۱۷ شهریور ۱۳۹۹خوراکن واسه جاده های ایران
MehdiTurbo
۱۷ شهریور ۱۳۹۹شرکت سازنده اش کودوم کشور ؟؟؟
دانیال_Surrey،England
۱۷ شهریور ۱۳۹۹کشور شتر گاو پلنگ.