پیرو تیزر منتشر شده در ماههای پیش، شرکت برابم اتوموتیو سرانجام از سوپر اسپورت جدید خود با نام BT62 رونمایی کرد.
این خودرو که بهصورت مخصوص برای حضور در پیست طراحی شده، بیشک خودرویی خشن بوده زیرا دارای بدنهای فیبر کربنی با ورودیهای روی گلگیر جلو و رکابهای جانبی آئرودینامیک میباشد. این خودرو همچنین به یک اسپلیتر جلوی بزرگ، بال عقب چشمگیر و سیستم اگزوز با دو خروجی در وسط مجهز شده است. BT62 از رینگهای ۱۸ اینچی با قفل مرکزی و لاستیکهای مسابقهای میشلین سود میبرد.
این استایل خشن و گیرا تنها برای تماشا نیست زیرا شرکت میگوید BT62 میتواند بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم داون فورس تولید کند. استفاده وسیع از فیبر کربن و کولار کربن به معنی وزن خشک تنها ۹۷۲ کیلوگرمی است.
طراحی متمرکز روی پیست برابم در کابین نیز مشهود است زیرا رانندگان در صندلیهای مسابقهای فیبر کربنی که مورد تأیید فیا بوده مینشینند. این صندلیها ۶ نقطه اتصال دارند. در جلوی آنها نیز غربیلک فرمان فیبر کربنی نصب شده که میتوان آن را جدا کرد. همچنین پدالها نیز قابل تنظیم بوده و صفحهنمایش BT62 از نوع ۱۲ اینچی دیجیتالی است.
نگاهی دقیقتر نشان میدهد که سوپرکار جدید این خودروساز دارای دربهای فیبر کربنی، رول کیج و پوشش آلکانترا میباشد. این خودرو همچنین از آتشخاموشکن و پانل کنترلی با دکمههای بزرگ برای عملکردهایی همچون چراغهای جلو، برفپاککنها و راهنماهای جانبی بهره میبرد.
اما قلب تپنده برابم BT62 یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۴ لیتری است که در وسط خودرو قرار گرفته و بهصورت طبیعی نفس میکشد. این پیشرانه ساخت خود برابم بوده و قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۶۶ نیوتون متری دارد. نیروی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال به چرخها میرسد اما هنوز خبری درباره شتاب و سرعت آن منتشر نشده است.
با توجه به اینکه BT62 تنها مخصوص پیست است بنابراین استفاده از سیستم تعلیق دوبل جناغی با میلههای ضد لغزش تنظیمپذیر و دامپرهای تطبیقی جای تعجبی ندارد. مهندسان شرکت همچنین از ترمزهای کارای سرامیک کربنی برمبو با کالیپرهای ۶ پیستونی استفاده کردهاند.
mans
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷خروجی موتور اونم تنفس طبیعی عالیه
SFXSuperFast
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷وقتی
کویینیگزک و لامبورگینی باهم چیز کنن(ازدواج کنن)
بچه شون میشه این
s.h
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷970 کیلو!!!!!!!!!!!!! اگر مثلا یه موتور 1500 اسبی وگشتاورمثلا 1200نیوتون داشت تو پیست ماشینهای دیگه رو پرپر میکرد با 1200 کیلو داونفورس میشه با 1000 تا پیچید دمشون گرم
ماتئوس
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷فوق العادس … اما حیف که فقط مخصوص پیسته و ما پیست نداریم که بخایم باش رانندگی کنیم !
ماتئوس
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷و این که احتمالا طراحش علاقه مند طراحی لامبو و پروجکت وان مرسدس بوده
Long Live PetrolHeads
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷دماغه ی جلوش منو یاد کونیگزک رگرا انداخت
s.h
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷اره مخصوصا عکس اول
الف.ی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷احساس میکنم طراحی خارجیش یه کپی از رگراست
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷دوست عزیز میتونم بپرسم بجز چراغ جلو کجاش شبیه رگرا هس؟ از شما بعبد بود اینجوری نظر بدی!
Ali Keyhani
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷یکم از جلو شبیه فراری 488 پیستا شده
ساسان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷جلو فراری و پشت وننو
ولی کابینش خیلی زیبا شده
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷دوست عزیز این کجا شبیه فراری و وننوو هس؟ تنها شباهتش ب بقیه،فقط چراغ جلوی شبیه رگرا هس ،چراغ عقبش هم شبیه وننو نیس، این مشکل شماس ک Tرو شبیه Yمیبینی
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷دوست عزیز این کجا شبیه فراری هس؟ من ک شباهتی نمیبینم، در ضمن میشه بگی فراری 488 پیستا کی معرفی شده؟! ب نظرت در این زمان کم امکان کپی هس؟!! چن سال طراحی و ساخت این خودرو طول کشیده
Ali Keyhani
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷دوست محترم چرا داستان درست میکنی واسه خودت،من کجای کامنتم گفتم کپی؟؟؟
مگه من گفتم از فراری پیستا کپی کردن؟
فقط یه شباهت کوچولو وقتی عکس اولشو دیدم به فراری پیستا حس کردم.
ashkan
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷پروجکت وان ؟
داداش اون که خودش کپیه
جلوش که کپی پی وانه (p1)