مورگان از خودروی جدید و اسپورت پلاس فور رونمایی کرد. ما از واژهی جدید با منظور خاص استفاده کردیم زیرا این خودرو تنها ۳ درصد وجه اشتراک با مدل قبلی داشته و نام از آن پلاس ۴ به پلاس فور تغییر کرده تا این تفاوت بنیادین را نشان دهد.
این خودروی دو نفره از معماری آلومینیومی جدیدی استفاده کرده و اولین محصول مورگان است که به پیشرانه ۴ سیلندر توربو مجهز شده است. این پیشرانه ۲ لیتری ساخت ب ام و بوده و قدرت ۲۵۵ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد.
پیشرانه یاد شده باعث ایجاد همان پرفورمنس مورگان رودستر قبلی شده و بنابراین شاهد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت هستیم.
مورگان میگوید برنامهریزی پیشرانه دستخوش تغییر شده تا حداکثر توانایی و پاسخ را شاهد باشیم. همچنین یک دکمه روی کنسول مرکزی وجود دارد که حالت اسپورت پلاس را فعال میکند. این حالت باعث تیزتر شدن پاسخ پدال گاز شده و کاراکتر دینامیکی کاملاً جدیدی را پدیدار میسازد. از نظر اعداد خام، مورگان میگوید قدرت پیشرانه با مورگان رودستر قبلی قابلمقایسه بوده اما پرفورمنس و دینامیک واقعی آن به سطح کاملاً جدیدی رسیده است.
نسل جدید این خودرو اسپورت برای اولین بار با دو گیربکس متفاوت از کارخانه عرضه میشود. پیشرانه ۲ لیتری توربوی ب ام و میتواند با گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا ۸ سرعته اتوماتیک سفارشی همراه شود. این برند همچنین قول داده مصرف سوخت ترکیبی پلاس فور در هر صد کیلومتر حدود ۷ لیتر باشد.
موضوع جالب اینکه مورگان در حال برنامهریزی برای برگزاری رویدادی بجای نمایشگاه ژنو است. این مراسم در کارخانه مورگان در بریتانیا برگزار خواهد شد. بد نیست بدانید با لغو نمایشگاه ژنو مورگان مجبور شد خودرو را از ژنو به سمت کارخانه براند زیرا شرکتهای حملونقل اجازهی رانندگی در روز یکشنبه در اروپا را نداشتهاند.
پیشفروش این محصول اسپورت شروع شده و قیمت پایهی خودرو در بریتانیا نیز ۶۲۹۹۶ پوند میباشد.
Real
۱۴ اسفند ۱۳۹۸برای اونایی که چشم و دلشون از ماشین های بروز سیره میتونه ظاهر خیلی جذاب و نوستالژیکی داشته باشه ولی بعیده برا اکثر ما خیلی دل نشین باشه البته فقط ظاهرش باطنش که حتما عالیه!
Country boy
۱۴ اسفند ۱۳۹۸برای لذت بردن از رانندگی خوبه.طراحی اصیل.موتور درون سوز.نداشتن سیستم های سردرگم کننده.دنده دستی.فقط باید این ماشینو برداشت و باهاش یه سفر عاشقانه رفت
Moein
۱۴ اسفند ۱۳۹۸تلفیقی از سنت و مدرنیته
چقدر جذاب و دلنشینه
خیابون های دهه ۴۰ و ۵۰ اروپا?
محمد
۱۴ اسفند ۱۳۹۸داداش اون موقع جنگ بودا???????????
فقط انگلستان
۱۴ اسفند ۱۳۹۸این ماشینا خواهان خودشون رو دارن
به نظرم اگه آدم این رو هم کنار خودروهایی مثل لامبورگینی اوروس و آستون مارتین ونکوئیش و بنتلی فلایینگ اسپور و مکلارن 765LT در گاراژ منزلش داشته باشه خیلی حس بهتری ایجاد میکنه و بعضی از روزها رو به روندنش اختصاص بدی
البته من فقط دوست دارم فقط یک ماشین توی پارکینگ منزلم باشه نه اینکه همزمان چند تا ماشین داشته باشم اونم ماشینی نیست جز آستون مارتین DBS سوپر لگرا
دنده عقب پارکش بکنی و هر وقت خواستی بری دور بزنی ریموت در گاراژ رو بزنی و با دیدنش قند تو دلت آب بشه و هیجان در سراسر بدنت جاری بشه
وقتی هم بر می گردی خانه نزدیکای عصر با حالت کج جلوی در خانه پارکش کنی و بری یکم استراحت بکنی بعد از پنج دقیقه میبینی دلت واسه ماشین عزیزت تنگ شده و از پنجره بهش نگاه میکنی و نزدیکه دلت در بیاد که دوباره بری روشنش بکنی و با یه تیک آف جانانه بری پیش دوستات و همین کار رو هم میکنی.
Hadi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸?