سایر خودروهای اروپایی

نانوفلوسل کوانتینو به تولید نزدیک می‌شود

پس از گذشت یک سال از رونمایی از کانسپت خلاقانه ولتاژ پایین نانوفلوسل کوانتینو، این خودرو تکامل یافته و به استانداردهای خودروهای تولیدی نزدیک‌تر شده است.

NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
به گفته نانوفلوسل، طراحی این خودرو به طور کامل تجدیدنظر شده است. این کوپه ۲+۲ نفره الکتریکی، مجهز به چهار موتور مجزای الکتریکی با قدرت ۱۰۹ اسب بخار می‌باشد. هرچند نانوفلوسل کلمه‌ای در مورد عملکرد نسخه نهایی نمی‌گوید اما اگر سلف کانسپت آن را درنظر بگیریم، خودرویی با سرعت نهایی بیش از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و برد مسافت بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را شاهد خواهیم بود که این موارد می‌توانند انقلابی در بین خودروهای الکتریکی محسوب شوند.
nanoFlowcell QUANTiNO
nanoFlowcell QUANTiNO
NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
دو مخزن مایع یونی، به جای باتری‌های متداول در این خودرو استفاده می‌شوند. نیروی موتورها روی هر چهار چرخ اعمال می‌شود.
NanoFlowcell Quantino
NanoFlowcell Quantino
نسخه تجدیدنظر شده کوانتینو قرار است ماه آینده در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شود. سپس یک سری از آزمایشات پیش از تولید در نیمه اول سال روی آن صورت خواهد گرفت. بعد از آن تعداد محدودی از این خودرو به مشتریان سری اول تحویل داده می‌شود. هرچند هنوز قیمتی هم برای این خودرو پیش‌بینی نشده است.
nanoFlowcell QUANT F
nanoFlowcell QUANT F
nanoFlowcell QUANT F
nanoFlowcell QUANT F
nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show
nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show
nanoFlowcell QUANT F
nanoFlowcell QUANT F
همچنین در نمایشگاه ژنو شاهد نسخه تکامل‌یافته کوانت F نیز خواهیم بود. این خودرو نیز به تولید نزدیک می‌شود اما باید دید که توانایی این شرکت کوچک اما خلاق در تحقق این ایده‌ها تا چه حد واقعی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    نمیگم خوبه یا بده ولی ظاهرش باید یه نیم ساعت نگاه کنی بفهمی چی به چیه
    به قول معروف شیر تو شیره …..
    ولی داخش خیلی جالب بود ……………

  2. moein

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    یه جوری هم دوس داشتنیه هم بد فرم یه جورایی تضاد داره

  3. رامکال

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    آخییییییی.
    چقدر من به پدال التماس کردم که در مورد این خودرو تحقیق بکنه.
    چقدر من در مورد این خودرو به پدال التماس کردم.
    و چقدر من در مورد این خودرو حرف زدم .آخرش زبون من مو درآورد ولی کو گوش شنوا مگر پدال محلی به من میگذاشت.
    اوائلش که چند سال پیش خبرش پخش شده بود میرفتم توی سایتشون و در موردش تحقیق میکردم ولی خوب چیز زیادی دستگیرم نمیشد چون که زبان انگلیسی حالیم نبود.
    فقط یک چیزهایی در مورد آلمانی سوئیسی بودنش دستگیرم شد.
    ولی بعدا که این کارخانه به صورت جدی از آخرین نمونش رونمایی کرد حتی روزنامه های ایرانی هم به صورت جزئی ازش نام بردند و در اون خبر ها بعنوان خودروی آلمانی ازش یاد کردند.

  4. حميد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    عالی هزار کیلومتر در هر بار شارژ
    کم کم برق جای بنزین رو میگیره شهر های پاک خوش بحال ایندگان

  5. احمد باقری

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    قبلا هم در مورد دو سه مدل از این ماشینها در پدال گفته شده بود، مسافت طی شده توسط این ماشینها خیلی عالیه، البته در مورد شتاب و بقیه موارد چیز خاصی گفته نشد، مزیت اینا اینه که دامنه مسافت بالاتری نسبت به خودروهای الکتریکی دارن، ولی عیبشون این هست که نسبت به خودروهای الکتریکی که حتی با برق خونه هم شارژ میشن، اینا رو باید به جایگاههای سوخت یونی برد تا دوباره کار کنن. چون قبلا گفته شد که باید تعویض شوند، حالا نمیدونم درسته یا اشتباهه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا