با توجه به دستپختی که کمپانی ریماک در تولید کانسپت وان ارائه کرده بود حدس میزدیم که دومین هایپرکار این شرکت قدرتی در حدود ۱۵۰۰ اسب بخار داشته باشد اما به نظر میرسد بمب ریماک پر صداتر از این حرفها میباشد!
در حقیقت ما پیش از این هم دیدهایم که بوگاتی ویرون چگونه قربانی عملکرد بیرحمانه کانسپت وان در درگی هیجانانگیز شده است. این هایپرکار اهل کرواسی زودتر از ویرون مسافت ۴۰۰ متر را طی کرده است.
اما فعلاً مشخص نیست ریماک کانسپت Two در بحث شتابگیری چهکارهایی را انجام خواهد داد. البته اطلاعات رسمی منتشر شده نشان میدهند خروجی کل این خودرو برابر با ۱۹۱۴ اسب بخار خواهد بود. با توجه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اولین هایپرکار ریماک حدس میزنیم کانسپت Two شتاب زیر ۲.۵ ثانیهای داشته باشد.
شاید این خودرو با قدرت حدود ۲ هزار اسب بخاری خود حتی بتواند تسلا رودستر جدید را نیز به دردسر بیندازد.
بنا به اخبار منتشر شده هایپرکار جدید و الکتریکی این خودروساز همچنین دارای تکنولوژی خودران سطح ۴ خواهد بود. بدین ترتیب این خودرو اساساً قادر خواهد بود عملکردهای ترمز، فرمان و شتاب را خودش انجام دهد اما هنوز هم راننده باید پشت فرمان حاضر باشد. تنها ۱۰۰ دستگاه از ریماک کانسپت Two تولید خواهد شد.
به زودی خبر رونمایی این خودرو در نمایشگاه ژنو را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.
Mohammad
۱۵ اسفند ۱۳۹۶الان که بریزن بگن در مقابل بوگاتی هیچی نیست
به نظرم بوگاتی الان باید فعلا قایم شه دعا کنه نیاد بیرون
کوروش
۱۵ اسفند ۱۳۹۶???
اره الان باید همه قایم بشوند بخصوص اینکه این جوجه سوپر اسپرت اینقدر هندلینگ بالایی داره که داشت ریچارد هموند رو به دیار باقی می فرستاد اسب بخارش هم ایندفعه یه ۱۰۰۰۰ اسبی کم زده شما هم بپا یوقت نویگیتور رو نمالی چون بخاطر کیفیت بالای رنگش همه شاکی هستند?
Sajjad
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ریچارد هموند بخاطر جو گیر شدن خودش رفت ته دره
وگرنه هندلینگ ماشین خوبه
کوروش
۱۵ اسفند ۱۳۹۶بایدم خوب باشه خیر سرش سوپر اسپرته!!!
ولی این دوستمان دور موتورش خیلی بالاست جالبه بعد ناراحت می شود وقتی به امریکایی ها کوچک ترین حرفی بزنند!
Sina
۱۵ اسفند ۱۳۹۶این جور حرفها همیشه از دهن آدمهای کم اطلاع جوگیر بیرون میاد
بوگاتی زیر مجموعه فولکس واگن ماشینی نیست که بره قایم بشه
کلا ماشینهای الکتریکی واسه رادیاتور نداشتشون نیاز به جریان هوا واسه خنک شدن ندارن بنابرین آیرودینامیکترن و شتابشونم بهتره
در کل همونجور که بوگاتی با معرفی مدل ویرون هزار اسبی توی دنیای خودرو انقلابی به پا کرد مطمئن باش توی الکتریکی هاشم چیزی داره که دهن همه باز بمونه
علی
۱۵ اسفند ۱۳۹۶باطری هم نیاز ب خنک کاری داره
همچنین موتور برقی
ولی بخاطر اصطکاک کمتر . هوای کمتری هم نیاز داره
در ضمن هوای مصرفی برای سوختن و تولید نیرو هم باید در نظر گرفت
(موتور ۸ لیتری شیرون تو دور ۶۰۰۰ حدود ۱۲۰۰۰ لیتر در دقیقه هوا برای سوختن نیاز داره!!!!!!)
Amirferrari
۱۵ اسفند ۱۳۹۶این ماشین برقیا فقط جَو میدن،ریچارد هموند هم جَو گرفت رفت قاطی باقالیا? ریماک به جا اینکارا بره غرامت ریچارد هموند رو پرداخت کنه تا آخر سر کمپانی ریماک رو تعطیل نکرده،سر پیچی که ریچارد با ریماک تصادف کرد و ماشین آتیش گرفت اگه با پراید بود کمتر براش مشکل پیش می آمد، فکر کنم مهندسی ریماک رو نابغه های سایپا انجام دادن!؟ اینجوری پیش میره از فردا باید منتظر مقایسه بوگاتی شیرون با سورن توربو و ساینا اتوماتیک باشیم به لطف دوستان کونیگ باز???
سورنا
۱۵ اسفند ۱۳۹۶بوگاتی ؟ :)
سامان اذری
۱۵ اسفند ۱۳۹۶چرا همه یه خودرو برقی رو میان با یه ماشین با موتور درونسوز مقایسه میکنند ؟؟؟
???
Sajjad
۱۵ اسفند ۱۳۹۶چون ما ایرانیا میخوایم به هر قیمتی جلب توجه کنیم
Infinite
۱۵ اسفند ۱۳۹۶.
به نوعی یک مقایسه محسوب میشه برای پی بردن به برتری تکنولوژی خودروها
Saeed Boroomand
۱۶ اسفند ۱۳۹۶چطور مگه؟
محمد حسین
۱۵ اسفند ۱۳۹۶جالبه که کسی به موضوع خودران بودن اشاره نکرد !
قبول که ساخت خودرو برقی نسبت به سوخت فسیلی راحت تر هست
ولی چطوری یه خودروساز تازه کار ، به تکنولوژی خودران سطح 4 دسترسی داره ؟
مدت زمانی که شرکت های بزرگ دارن روی این تکنولوژی کار میکنن از قدمت این شرکت کروات بیشتره !
هنوز اونها خودران سطح 4 ندادن بیرون !
Saeed Boroomand
۱۶ اسفند ۱۳۹۶الان بیشتر شرکت ها جوینت میزنن و تنهایی از پس پول خودران کردن بر نمیان.
الزاما راحت تر نیست این طوری نگاه نکنید که فقط یه موتور الکتریکی باشه.
power active
۱۵ اسفند ۱۳۹۶این قدر بوگاتی بوگاتی نکنید. رقیباش روز به روز داره زیاد میشن خیلی خوبم هستن
Saeed Boroomand
۱۶ اسفند ۱۳۹۶شتابش ۱.۸۵ هست
گشتاورشم دو هزار تا دو هزار و پونصد نیوتن متر.