هایپرکار مخصوص پیست زنوو TSR-S با رنگ جدید آبی Grotta Azzura روانهی نمایشگاه ژنو شده است. نام این رنگ بدنه از غار دریایی مشهور در خلیج کاپری گرفته شده است. جدای از رنگ آبی چشمنواز، این خودروی نمایشی دارای عناصر سفید مسابقهای نیز میباشد.
حالا به قدرت پیشرانه میرسیم که میزان زیادی از آن در زنوو وجود دارد! پیشرانهی ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری سوپرشارژردار TSR-S قدرت ۱۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور بیش از ۱۱۰۰ نیوتون متری دارد.
با کمک گیربکس ۷ سرعته پدال شیفت، این هایپرکار دانمارکی در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز تنها ۶.۸ ثانیه است. حداکثر سرعت این هایپرکار بهصورت الکترونیکی به ۳۲۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
از دیگر ویژگیهای برجستهی این خودرو میتوان به بال فعال Zentripetal اشاره کرد که دارای دو محور چرخشی بوده و میتواند به عنوان ترمز هوایی و پایدارکننده در سر پیچها عمل کند.
همانند تمامی محصولات ما، زنوو TSR-S کاملاً در دانمارک طراحی شده و بهصورت دستساز و به تعداد بسیار محدودی تولید میشود. هر خودرو کاملاً شخصیسازی شده و با مشخصات دقیق مشتریان تطبیق داده میشود. برای مثال خودروی حاضر در ژنو دارای کیسه هوای راننده و سرنشین است چیزی که در خودروی سال پیش دیده نمیشد چراکه هدف ما کاهش حداکثری وزن بود.
همچنین ما ویژگیهای رفاهی دیگری را به خودرو اضافه کردهایم که بدون هزینه در دسترس بوده و از جملهی آنها میتوان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم مولتیمدیا و تنظیم ارتفاع هیدرولیکی اشاره کرد. همچنین یک برنامهی موبایلی هوشمندی وجود دارد که عملکرد راننده را در پیست ثبت کرده و پیشنهادی آنی برای بهبود عملکرد رانندگان در دورهای بعدی را ارائه میکند.
علیx76
۱۶ اسفند ۱۳۹۷زنوو ۱۰ سال پیش یه ST1 طراحی کرد
تو این ۱۰ سال نه قدرت گشتاورش تغییر انچنانی کرده نه ظاهرش
فقط هرسال یه اسم جدید میزارن
علی"m.f"
۱۶ اسفند ۱۳۹۷پدال از تیون های منصوری امسال هم یه مطلب بزار مرسی
NAVID۰۰۹۸
۱۶ اسفند ۱۳۹۷این شرکت ، همیشه طرحهای به شدت حجومی و تندی داره که بسیار چشم گیره ، اما هیچگاه نتونست با رقیبهای خودش رقابت بکنه و زیاد بهش به سبب مسائل فنی و اون اتفاقی که در تخت گاز و رانندگی جرمی کلارکسون براش افتاد ، توجه نمیشه .
اما جون میده برای پوستر شدن روی دیوار محل کار و اتاق خواب