خب به سلامتی هایپرکار خیالانگیز خود را تحویل گرفته و در یک دورهمی دوستانه شرکت میکنید. شاید هم یک سفر آخر هفته را در نظر داشته باشید اما شما واقعاً نمیتوانید از حداکثر پرفورمنس خودروی خود استفاده کنید. پکیجهای حضور در پیست هم بیش از حد ترسناک هستند و برخی آموزشهای رانندگی پرفورمنس نیز خیلی چنگی به دل نمیزنند.
ریماک برای حل این مشکل روشی شگفتانگیز پیشنهاد میکند که مشتریان میتوانند با خودروهای خود ارتباط برقرار کنند. نه ما درباره دستورات صوتی یا دستیارهای دیجیتالی صحبت نمیکنیم بلکه به بازخورد واقعی اشاره داریم. “مربی راننده” یک هوش مصنوعی پیشرفته است که دادههای بسیاری از تحلیل کرده و به شما بهترین روش برای استفاده حداکثری از پرفورمنس خود در پیست را ارائه میکند. بهترین بخش این تکنولوژی امکان رانندگی توسط خود هوش مصنوعی است.
هایپرکار جدید ریماک C-Two برخی آمار هولناک را ارائه میکند: قدرت ۱۸۸۷ اسب بخاری و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۲ ثانیه جزو این موارد هستند. قدرت زیادی وجود دارد که شاید برای برخی رانندگان مشکلساز باشد اما پتانسیل زیادی هم برای لذت بردن از این هایپرکار وجود دارد. تاپ گیر با مدیر تیم خودران ریماک درباره این ایده جالب مصاحبه کرده است. او گفته است:
چیزی که ما در حال ساخت آن هستیم سیستمی است که هوش مصنوعی نقشی مهم در آموزش استفاده از خودرو به راننده ایفا میکند. همهی مشتریان ما رانندگان حرفهای نیستند اما ما میخواهیم آنها هم از خودروی خود لذت ببرند.
این سیستم از یک ابررایانه برای تحلیل و ذخیره ۶ ترابایت داده در هر ساعت استفاده میکند. این دادهها از دوربینها، لیدار، رادار و ۱۲ حسگر اولتراسونیک جمعآوری میشوند. این سیستم حتی میتواند تشخیص دهد که آیا راننده پس از رانندگی بسیار سریع ترسیده است یا خیر و با توجه به این مورد روش جدیدی را پیشنهاد کند تا از میزان پریشانحالی راننده کاسته شود. حتی سیستم میتواند هدایت خودرو را به دست گرفته و به راننده نشان دهد که چگونه باید از یک پیچ عبور کرد.
تکنولوژی موردبحث همچنین میتواند با دیگر خودروها و اشیا ارتباط برقرار کند. مدیر ریماک میگوید:
ما از رانندگان حرفهای در پیست استفاده کردیم تا یک لپ ایده آل را درک کنیم اما هوش مصنوعی هم میتواند لپ فوقالعادهای را محاسبه کند. سپس ما راننده حرفهای و سیستم خود را به پیست فرستادیم و تفاوت را مشاهده کردیم.
این تکنولوژی بهصورت استاندارد در ریماک C-Two وجود خواهد داشت.
[دانلود ویدئو]
محمد
۲۳ تیر ۱۳۹۹برای تازه کارها خیلی خوبه
مهدی موتورز
۲۳ تیر ۱۳۹۹یه چیز جالب بگم که به ذهنم اومد
سریع ترین سرعت تو اعصاب ۴۰۲ کیلومتر بر ساعته
یعنی اگه خدا قسمت کرد سوار این هایپر کار ها شدیم
تو سرعت ۵۰۰ ۶۰۰ دیگه مغز مون ارور ۴۰۴ میده ?
اونوقت همچین تکنولوژی ی میتونه کمکتون کنه
NAVID۰۰۹۸
۲۳ تیر ۱۳۹۹مهدی موتورز عزیز
این میانگین ارور مغز در چنین سرعتی را باید در ایران نصف حساب کنیم ، مثلاً ۲۰۰km/s تا با قوانین ارور مغزی همخوانی پیدا کنه ? .
از دوستان ، چند نفرتون تا به حال به سرعتهای بالای ۲۰۰ km رسیدهاید ، میدونید که تمام وجود آدم را استرس فرا میگیره ، نه برای تصادف و صانحه ، بلکه برای پلیس و گیر افتادن به دست پلیس و خواباندن خودرو در پارکینگ? ، ولی لذتبخشه اما حماقت .
پیشنهاد میکنم رفاقتاً ، تحت هیچ شرایطی در این روزهای کشور سرعت بالا نروید یا اگر میروید ، بیمه بدنه داشته باشید و اینکه فکر این هم باشید که نزنید یه خانواده دیگر را در این روزهای سخت بیپدر بیمادر و بیسرپرست کنید ، دلار رفته بالای ۲۳ هزار و این یعنی stop در اقتصاد و این یعنی فقر بیشتر و این یعنی اعصابهای خُردتر و زندگیهای روز به روز سختتر? .
فقط خدا میتونه به داد اعصاب نداشته این مردم برسه ، یعنی همه از هم ارث پدرشان را طلبکارند .
داراب
۲۵ تیر ۱۳۹۹۱۵۰ تا. هنوز میلرزم. اسفالتی که داریم نمیزاره اصلا به سرعت بالاتر برسیم. مگه اینکه اتوبان و جلو چشم پلیس باشه.
اما یه مسیر میشناسم تازه درست شده. پشت یه شهرک صنعتیه. چون ماشین سنگین میره میاد خوب ساختنش. طولشم مناسبه حداقل ۳ کیلومتری میشه. اما نمیگم کجاس. خیلیا میان اونجا
Hadi
۲۳ تیر ۱۳۹۹این دیگه آخر تکنولوژیه…
Mahdi
۲۳ تیر ۱۳۹۹200تابالا رفتن با ماشین معمولی دیوانگی می خواد ما با زانتیا 230 می رفتیم ماشین داشت از هم می پاشید ولی خیلی آدم حال می کنه
Roozbeh
۲۴ تیر ۱۳۹۹کیلومتر زانتیا ۲۲۰ نوشته که تو سرعت واقعی ۲۰ تا کمتره اونوقت چطور ۲۳۰ تا میرفتی
Mahdi
۲۴ تیر ۱۳۹۹کیلومتر زانتیا های معمولی ۲۲۰ تاست ، اونی که من می گم از نوع ۶ سیلندر بود که تو ایران چند تایی وارد شد
Mahdi
۲۳ تیر ۱۳۹۹ریماک واقعا شرکت محشری شده با محصولات عالی .