عاشقان خودرو برای دیدن ” تیتانیوم” به “پابل بیچ” میروند. فستیوال باشکوه پابل بیچ هفته آینده رسماً آغاز میشود تا یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی جهان شکل بگیرد. در کمتر جایی امکان دارد تا مردم و توریستها اینهمه خودروی رنگارنگ، لوکس و گرانقیمت را یکجا ببینند. البته این رویداد هنری صنعتی که امسال با پسوند “Concours d’Elegance” یا “رقابتی از جنس ظرافت” همراه شده علاوه بر اینکه علاقهمندان بسیاری دارد هرساله محمل معرفی گونههای خاص، تولیدمحدود، سفارشی و جدیدی است که از سوی کمپانیهای مختلف معرفی میگردند و در این بین شرکتهایی در حوزه ساخت محصولات اسپرت تبحر دارند از این فستیوال استقبال ویژهای مینمایند.
پسازاینکه اخباری درباره مدل جدید لامبورگینی درز کرد و گفته شد که این محصول تولید محدود احتمالاً در پابل بیچ معرفی میشود خبرهای دیگری از سایر برندها در باب معرفی گونههای خاصشان درز نموده و علاوه بر مکلارن، گویا وولکانو ایکونا سفارشیساز کمترشناخته شده نیز قصد دارد از یک مدل جدید که نام جالب “تیتانیوم” را بر آن نهاده در این جشنواره رونمایی کند. بر طبق اخبار اعلام شده این سوپر اسپرت در ساخت بدنه از فیبرکربن و تیتانیوم بهره بسیاری برده و وولکانو قصد دارد با استفاده از قلب تپنده و قدرتمند شورولت کوروت رقیبان خود را به چالشی بزرگ دعوت نماید. این اسپرت ساز که در بین عامه مردم کمتر شناخته شده، با سرمایهگذاری گروههای ایتالیایی و چینی ساخته شده و قبلاً در نمایشگاه ۲۰۱۳ خودرو پکن یک چشمه از هنرش را در قالب کانسپتی قدرتمند ارائه کرده است. سوپراسپرت مفهومی و جدید این برند که در کنارهها شباهت آشکاری به محصولات فراری دارد قرار است در صورت تولید از یک موتور V12 هیبرید استفاده کند که با تولید ۹۵۰ اسببخار قدرت به شکار رقیبان بپردازد. البته شرکت اعلام کرده است که در فستیوال پابل بیچ از این موتور خبری نیست و قلب تپنده کانسپت وولکانو را یک موتور V8 که از شورولت کوروت ZR1 به عاریت گرفته شده تشکیل میدهد. این موتور قدرتی معادل ۶۷۰ اسببخار و ۸۴۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. درباره تولید این کانسپت زیبا نمیتوان خبر قطعی داد. گرچه بدون شک در پابل بیچ میتوان اخبار دقیقتری از آینده و ماهیت “تیتانیوم” به دست آورد. این مفهومی نخستین خودروی جهان است که در ساخت بدنه آن از فلز تیتانیوم استفاده شده است. گفته شده برای قالبگیری و ساخت بدنه دستساز “تیتانیوم” ۱۰۰۰ ساعت زمان صرف شده است و در این روند از دانش کلودیو لومباردی مهندس پرآوازه بخش فنی و مدیر بخش اسکودریای شرکت فراری و نیز ماریو کاواگنرو مرد همهکاره تیم مسابقه لانچیا استفاده شده است.
منبع: roadandtrack – autoblog
آرش
۲۱ مرداد ۱۳۹۴یک کلام عالیه از هر نظر
Mostafa&S
۲۱ مرداد ۱۳۹۴جلوش شبیه کروکودیل می مونه…
سامورایی
۲۱ مرداد ۱۳۹۴چراغ جلوش یه نمه شبیه lfa
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴اره منم همین نظرو دارم.
Jon Snow
۲۱ مرداد ۱۳۹۴اسمش تو حلقم :D
saeed.shariati
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ولی به نظرم پشتش جذاب نیست مخصوصا چرافاش
پی نوشت:گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف (-:
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴خیلی هم چراغاش قشنگه. شاید از استایل وحشیانه ی چراغای عقبش توی ماشین بت من استفاده کنن.
لکسوس
۲۱ مرداد ۱۳۹۴کپی از لکسوس LFA
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴لکسوز از این خوشگل تره. ولی اینم خیلی خوبه!
وحید
۲۱ مرداد ۱۳۹۴هم طراحی جلوش خوبه هم عقبش داشبوردشم فانتزی و کلاسیکه
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴فقط داشبوردش کلاسیک نیست.
Archi KHAN
۲۱ مرداد ۱۳۹۴رنگ و بوی فراری داره
اما خدایش خوشگله…
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴به چیزی که شبیه نیست فراریه. فراری خیلی از این محشر تره!
فواد
۲۱ مرداد ۱۳۹۴جلوش شبیه این خنگول هاست
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ممنون! نظره لطفته!
AHMADREZA
۲۱ مرداد ۱۳۹۴از عقب و داخلش بیشتر خوشم اومد تا از جلوش
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴جلوشم خوبه.ادمو یاد LFA میندازه.
محسن
۲۱ مرداد ۱۳۹۴وای خدا یاد قسمتی از تاپ گیر افتادم که خبر تولید این ماشین رو میدادن. ترکیدم از خنده اون موقع! توصیه میکنم برید حتما ببینید!
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴مگه این هیولا خنده داره؟ خیلی هم با کلاسه.
احمد باقری
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ماشین باحالیه. اگه از همون اول می گفتن اینو یک برند شناخته شده معرفی کرده، همه می گفتن به به. حالا که میگه مال کدوم شرکت هست، همه میگن کورکودیل، زشت، ناجور.
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ما ایرانیا اکثرمون همین طوریم! از چیزای بی نام و نشون بدمون میاد و عاشق چیزای با اصالتیم!
Infinite
۲۲ مرداد ۱۳۹۴به شخصه اصلا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم. اصلا…
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴وقتی از صد متری دیدیش و مسه چی دنبالش دویدی تا ازش فیلم بگیری اون موقس که مس کنه باهاش ارطبات برقرار میکنه ! یه ظره کمتر کلاس بزارین لطفا .