شاید کی تی ام در ابتدا دست کم گرفته میشد اما زمانی که اقدام به ساخت خودروی مسابقهای x-Bow کرد نظرات افراد بسیاری تغییر کرد.
همکار موتور اسپورت لامبورگینی که رابطه طولانیمدتی با این خودروساز ایتالیایی داشت سه سال پیش با کی تی ام برای تبدیل خودروی X-Bow به مدل مسابقه ای کلاس GT4 همکاری کرد. از آن زمان تاکنون تعداد زیادی از این خودرو تولید شده اما خب خودروسازان دیگری نیز طی این مدت وارد کلاس GT4 شده و این پاسخ Reiter به آنهاست.
خودروی مورد بحث که برای فصل ۲۰۱۸ مسابقات کاملاً ارتقا یافته به منظور کاهش هزینههای تیمهای شخصی ساخته و پرداخته شده است. مدیر موسسه Reiter میگوید:
اگرچه ما قبلاً خودروی GT4 که بهترین ارزش در برابر مبلغ پرداختی را داشت تولید کردیم اما تلاش داشتیم بیش از اینها هزینههای تیمها و رانندگان را با این بهروزرسانیها کاهش دهیم.
گیربکس ارتقا یافته هولینگر گشتاور ۶۷۸ نیوتون متری را تحویل چرخها میدهد و بدون هیچ مشکلی تا حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر کار میکند. سیستم تعلیق خودرو دو برابر این میزان نیز را بدون مشکل طی خواهد کرد. واحد کنترل پیشرانه، سیستم الکتریکی، کابلها، پانل کنترل، سیستم کشش و… به منظور کارکرد بیشتر که برای مسابقات استقامتی حیاتی هستند ارتقا یافتهاند.
میخواهید خودتان در مسابقات جهانی پیرلی، سری اروپایی GT4 و یا سری VLN شرکت کنید؟ خب Reiter از شما مبلغ ۱۵۲۳۶۰ یورو میخواهد اما اولین نمونههای ساخته شده قبلاً فروخته شدهاند.
F۲۲RAPTOR
۸ دی ۱۳۹۶جالبه
از نمایه بغل کوچیک معلوم میشه فک کنم ابعادش در اندازه لوتوس الیز باشه
مهران
۸ دی ۱۳۹۶چقد دماغه و چراغ های جلوش شبیه لامبورگینی گالاردو هست