پاگانیسایر خودروهای اروپایی

گردهمایی پاگانی ها [ویدئو]

این روزها در هر کجای دنیاهم که زندگی کنید، باید فرد خیلی خوش شانسی باشید که روزی یکی از مدل های تولید محدود پاگانی را در خیابان ببینید؛ حالا تصور کنید که دیدن کلوب پاگانی چه فرصت بزرگی است . . . !

[jwplayer mediaid=”۷۸۴۸۳″]

اینجا، گردهمایی ۲۰۱۴ مالکان پاگانی است که هرساله در اطراف ساختمان مرکزی کمپانی در مودنای ایتالیا برگزار می شود. امسال که کلوب پاگانی دهمین سال تولدش را جشن می گرفت، چشم های بیشتری متوجه این گردهمایی بود چرا که خاص ترین های پاگانی نیز حضور داشتند مانند:

  • ۲ دستگاه هوآیرا.
  • زوندا Tricolore که با قیمت ۱.۷ میلیون دلاری اش تنها ۳ دستگاه از آن ساخته شده.
  • زوندا Cinque که تنها ۵ دستگاه از آن با قیمت حدودی ۲ میلیون دلار فروخته شده.
  • یک دستگاه زوندا 760LM مشکی؛ سری ۷۶۰ سریع ترین نسخه خیابانی خانواده زونداست.
  • یک دستگاه 760X که آخرین سری زوندا روولوسیون است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    گردهمایی خوبان! همین!

  2. رضا

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    صدای زوندا یه استثنائ بین تمام سوپراسپرت هاست و واقعا نمیدونم مهندسین پاگانی چطور تونستن یه همچین صدایی رو از موتور وی12 مرسدس استخراج کنن چون موتورهای مرسدس معمولا صدایی شبیه ماسل کارهای امریکایی دارن باتوجه به حجم و گشتاور بالای موتور و معمولا دور مجاز پایین تر اونها
    البته در هوایرا این صدای آسمانی از بین رفت!

  3. Ehsan

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    کلا این زوندا ها روی هم 50 تا میشوند یا نه ؟

  4. شاهین

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    دوستان اینم بخونین خوبه!

    “چینی ها کار دست جنرال موتورز دادند
    جنرال موتورز اعلام کرد که سوئیچ‌های احتراق مرتبط با فراخوان 3.4 میلیون خودروی این شرکت، ساخت چین بوده‌اند.

    بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا در اظهارنامه‌ای به رگولاتورهای ایمنی این کشور اعلام کرد سوئیچ احتراق به کار رفته در خودروهای شورولت ایمپالا و مونت کارلو، بوئیک لاکروس و لوسرن و کادیلاک دوویل و دی تی اس که 16 ژوئن مشمول فراخوان شدند، ساخت شرکت چینی دالیان آلپس الکترونیکس بوده‌اند.

    دالیان آلپس که 90 درصد آن متعلق به شرکت ژاپنی آلپس الکتریک است، اذعان کرده که سوئیچ‌های احتراق را برای جنرال موتورز تامین کرده اما این شرکت آمریکایی در مورد مشکل مذکور با این شرکت هیچ تماس نگرفته است.

    مشکل سوئیچ مشابه ایرادی است که تاکنون منجر به فراخوان 2.6 میلیون دستگاه مدل شورولت کبالتس، ساتورن آیون و خودروهای دیگری شده که 35 میلیون دلار جریمه برای جنرال موتورز به دنبال داشته و این شرکت را با تحقیقات ایالتی و فدرال متعددی در آمریکا روبرو کرده است.

    جنرال موتورز اوایل ماه جاری با فراخوان برای خودروهای ایمپالا و مدل‌های دیگر به دلیل مشکل سوئیچ احتراق اعلام کرد که از هشت مورد تصادف و شش مورد صدمه دیدگی مرتبط با این مشکل آگاه بوده ولی تاکنون تلفات جانی است.

    جنرال موتورز در اظهارنامه‌ای به سازمان ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراه آمریکا اعلام کرد که اطلاعات بیشتری را در مورد این فراخوان‌ها فراهم خواهد کرد. برخلاف فراخوان قبلی که تاکنون 13 مورد مرگ در ارتباط با آن تایید شده است، جنرال موتورز اعلام کرد که سوئیچ‌های احتراق مربوط به این فراخوان در بیشتر موارد نیاز به تعویض ندارند.

    آلپس اعلام کرده سوئیچ‌های احتراقی که برای جنرال موتورز فراهم کرده بر مبنای طراحی‌های خود این شرکت آمریکایی بوده است.

    با این همه خودروساز انگلیسی آستون مارتین در فوریه پس ازاین که پی برد شرکت چینی تامین کننده قطعاتش، از ماده پلاستیکی قلابی در قطعات فروخته شده به این شرکت استفاده کرده برای بیشتر خودروهای اسپورتی که از اواخر سال 2007 ساخته بود فراخوان داد.

    جنرال موتورز اوایل ماه جاری ری دو جورجیو، مهندس طراح سوئیچ‌های معیوب مدل کبالت و همچنین سوئیچ‌های جدیدترین خودروهای فراخوان شده را اخراج کرد.

    دو جورجیو یکی از 15 مقام این شرکت بود که به دلیل نقش خود در فراخوان جنجالی اخیر مجبور به ترک این شرکت شدند.

    بر اساس گزارش رویترز جنرال موتورز همچنین برای بیش از نیم میلیون چری کامورا در 13 ژوئن به دلیل مشکل سوئیچ احتراق فراخوان داد.”

  5. احسان آرسنالی

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1953 ديدگاه)

    یادمه تو برنامه تخت گاز جرمی میگفت حاضره جفت کلیه هاش و با کبدش و یه چشمش و روزی 5 بار یه چیزی که نمیشه اسمش رو تو سایت آورد رو بفروشه(آخه تو انگلیس اون رو 15 پوند میخرن) بفروشه تا یه پاگانی بخره

  6. توفیقی

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    فراری از همشون بهتره.
    پاگانی یه ماشین فضایی بی ریخت

    1. ahmad

      ۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      در اینکه فراری بهترینه شکی نیست.ولی خداییش نامردیه به پاگانی مخصوصاً هوایرا بگی بی ریخت.

  7. ahmad

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    درسته زوندا معرکست ولی هوایرا هم معرکه تره هم 500 هزار دلار ارزون تره و هم زیباتر پس سر اونایی که قبلا زوندا خریدن کلاه رفته

  8. خودروي ملي انحصار ملي

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یکی محاسبه کنه ببینه موتور این همه زوندا روی هم رفته جند اسب بخاره!!

  9. امید

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    اینجام هر روز شاهد گردهمایی گاریهای مونتاژی 400 سال پیش هستیم
    صاحبینش چه کیفی میکنن

  10. moein

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (913 ديدگاه)

    سوپر اسپرت به معنای واقعی
    وقتی خودروهای پاگانی رو نگاه میکنی فکر میکنی وزنش به 2 تن میرسه اما وقتی میفهمی از یه پراید هم سبکتره اون موقعست که دود از کله آدم بلند میشه

  11. NASSY

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    ماشین خوبیه اما طراحیش یکم مشکل داره ( نسبت به لامبو و فراری و …)

    توو 10 سال شاخ شده واسه شرکت هایی که یه عمره سوپر اسپورت ساز هستن(باریکلا)

    خواســـــــــــــــــــــــــتن توانستن است(قابل توجه کسانی که میگن نمیشه رقابت کرد با شرکت های صاحب سبک و …)

    صدای اگزوزش ادم رو سرحال میاره :P

  12. hero

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    پاگانی رو دوست دارم
    تو برنامه تاپگیر ریچارد چه حالی باهاش کرد( اگه کسی غیر از ریچارد هموند پشت فرمونش مینشست حتما سکته رو زده بود!!!!)

  13. فرید

    ۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    اگه این ماشین بیاد تو شهر ما سر سرعت گیرا گیر میکنه 4 چرخش تو هوا میمونه یکی باید بشینه رو کاپوتش تا جلوش بخوره زمین حرکت کنه در نتیجه همون سمند واسه ما بهتره این ماشینا رو فقط باید تو خواب ببینیم که داریم باهاش دوردور میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا