سایر خودروهای اروپایی

یک دستگاه کونیگ­زگ CCX به فروش می رسد!

فروشنده رسمی Koenigsegg در آلمان در حال حاضر از فروش یک دستگاه CCX خبر می دهد. آن ها برای این سوپرکار سوئدی قیمت ۸۹۹.۰۰۰ یورو را در نظر گرفته اند.

Koenigsegg CCX Edition
Koenigsegg CCX Edition

این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه ژنو سال ۲۰۰۸ رونمایی شد، کونیگ­زگ تنها ۱۴ دستگاه از این خودروی استثنایی را ساخته است و این نسخه که برای فروش گذاشته شده است تنها ۴۵۰۰ کیلومتر کارکرد دارد. مدل این خودرو ۲۰۰۸ بوده و درایور سمت چپ است و دارای بدنه و رینگ های فیبرکربنی می باشد. داخل این خودرو نیز کمی فرا تر از سایر نسخه های است. کابین تمام چرم این خودرو دارای تریم های سفارشی  آلومینیوم آنودایز شده می باشد.

Koenigsegg CCX Edition
Koenigsegg CCX Edition

اگر تا الان نظر شما جلب نشده است بگذارید ویژگی های زیر کاپوت این خودرو را برای شما بازگو کنیم: این سوپرکار دارای یک موتور ۴.۸ لیتری V8 توئین سوپرشارژ است که می تواند ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۹۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. کونیگ­زگ CCX می تواند با فشردن پدال گاز شما را ظرف مدت ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند اما اگر پای خود را از روی گاز بر ندارید این خودرو شما را تا مرز ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا با این قیمت خودروی دیگری را انتخاب می کنید؟ این خودرو برای آن هایی که می خواهند به تمام معنا خاص باشند بسیار مناسب است و شاهزاده های عرب هم چنین ویژکی هایی دارند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. محسن.د

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    سوپرکار فقط کوئینگزگ!

    1. hitler

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (499 ديدگاه)

      یورو چنده؟899000یورو به دلار چن میشه؟فرض کنیم 899میلیون.من کارمند باید 90سال پول جمع کنم.پدال هربار که از این مطالب میزاری 2روز نمی تونم بخوابم.ولی بازم دمت گرم

      1. carbonado aventador

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        به پول ایران:4500000000 تازه بدون گمرک و پلاک کردن و دلال ها!!!!!!!

        1. سینا

          ۲۸ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من تا میدونم این ماشین قدری گرونه که به 14 میلیارد میرسه?

    2. Salar

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      تا چند وقت پیش ترفداری پورشه رو میگرفتی . چقدر زود نظرها عوض میشه ……..

      1. محسن.د

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        اهیانا معنی “سوپر کار” رو میدونی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          دروووود.

          فقط بوگاتی ویرون.

          ((( ایران و المان )))

        2. SALAR

          ۱۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (377 ديدگاه)

          تو بهمون یاد بده؟

        3. زیگما

          ۱۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          محسن از نظر من 911 توربو و توربو اس در کلاس سوپر اسپورت قرار میگیرند.

      2. OMID

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        طرفدار درسته برادر نه ترفدار. یه سرچ راجع به سوپر ماشینم بکنی بد نیس

    3. علی

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      محسن جان از تو بعیده!
      کونیخ زگ محشره توش حرفی نیست
      اما پورشه 918 و بوگاتی ویرون سوپراسپرت و لافراری رو نمیشه نادیده گرفت

      1. محسن.د

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        من کی اینهارو نادیده گرفتم؟؟!! 918 و لافراری و p1 قضیه شون یکم متفاوته(این3تا خودشون یه دسته خاص هستند و بهتره فقط تو همین دسته مقایسه بشن) چراکه هر3شون هیبریدی هستند و هدف نهایی ساختشون رسیدن به حداکثر تاپ اسپید نبوده!و هیچکدوم هم از لحاظ حداکثر سرعت نمیتونن با کوئینگزگ و بوگاتی رقابت کنن! بهتره کوئینگزگ با بوگاتی مقایسه بشه که بین این دوتا، من به شدت طرفدار کوئینگزگ هستم به چندین دلیل!…
        درجواب نظر زیگما:حرفت اشتباه نیست،به خودی خود شاید بشه به911توربو گفت سوپراسپرت اما وقتی درکنار کوئینگزگ و بوگاتی قراربگیره دیگه نمیشه بگیم همه شون تو یک دسته اند!

        1. علی

          ۱۵ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (513 ديدگاه)

          کاملا دلایلت قابل قبوله
          اما به شخصه اگه پرستیژ رو در نظر نگیری من 911 توربو اس رو بیشتر از هر اسپرت کار دیگه ای دوست دارم چون عاشق مهندسی پورشه ام و میدونم که از 911 میشه استفاده روزانه کرد و به موقع هم پا ب پای بهترین سوپراسپرت ها حرکت کنی و اکثرشون رو مغلوب کنی

        2. محسن.د

          ۱۵ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          واقعا فکر میکردی من چیز دیگه ای رو دوست دارم؟؟؟!!! اتفاقا حرفی که گفتی دقیقا حرف مهندس پورشه س: 911 تنها خودرویی در جهان است که با آن قادر خواهید بود در بیابانهای افریقا و قطب جنوب!، در ترافیک نیویورک و مسابقات لمانز! رانندگی کنید!

        3. Sajjad mirhoseini

          ۱۲ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من فوق العاده طرفدار لامبورگینی اونتادور و بوگاتی و کوئینگزگ هستم…قیمت کوئینزگ به پول ایران چقدر میشه محسن جان

  2. hosein

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    از سال 2008 تا الان 4500 تا راه رفته!!!!

  3. زیگما

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    اسمشو نمیتونم تلفظ کنم!
    :|

    1. carbonado aventador

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      این ماشین ccxr هستش . شماره فروشندش رو می نوشتین باهاش تماس می گرفتم ازش می خریدم!!!!!!!

    2. sahand

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      عیب نداره دلبندم!

  4. مصطفی

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    حیف تو پارکینگ جا نداریم و گرنه فرصت خوبی بود :)

  5. ahmad

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    پول دو تا آوانتادورو بدی به ماشین مدل2008 کویینگ زگ.مگه تو این خاص بودن چی هست که اینقدر قیمتو میبره بالا.

    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      سریعترین ماشین تولید انبوه دنیا!!!!!!!

  6. محسن

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (194 ديدگاه)

    قیمتش خوبه… پرایدم رو می دم دو تا از اینا برام بفرستید. دومیش رنگ دیگه باشه لطفا… با بقیه پولش هم می خوام اون بوگاتی نقره ایه رو بگیرم… خیلی ممنونم

  7. mojtaba..designer

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    بچه ها همون طور که گفته بودم آلان تو ایتالیا هستم چند ماهیه واسه تحصیلات طراحی صنعتی اومدم..چند هفته قبل از تعطیلات ژانویه به مودنا رفتم به مارانللو به موزه فراری رفتمو اونجا یه مدل از لافراری رو از نزدیک دیدم حالا صرف هزینه ای که خرج کردم تا برم مودنا…
    ولی رویایی ترین روزی بود که داشتم خیلی از فراری ها رو از نزدیک میدیدم.
    مخصوصا لافراری .. ولی حیف که نمیذارن از 2 متری بش نزدیک بشی دست بزنی!!!!

    نکته از حرفام این بود اگه من تو اون حدود بیشتر پول داشتم پولمو اصلا حروم نمیکردم یه لافراری میخریدم.این کوئنیگ زگ چیه دیگه.!!!
    ولی بازم نمیشد باید قبلش اوجوری که شنیدم 3-5نا فراری قبلا خریده باشم که بتونم لافراری بخرم.

    ولی اگه به آرزوم برس0

  8. آرمین 66

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    چین چه خودرو سازیه که کیفیت تیبا بهتر از ایکس 33 یه تیبا که 22 ملیون پولشه کیفیتش بهتر از ماشین 60 ملیونیه متاسفم برای بعضی از ماشین های چینی ……………………./

  9. حامد MASERATI GT

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    دلیل تولیدش چیه وقتی سوددهی نداره

  10. amin

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اسمه این ماشین کُنیخزگ تلفظ میشه

    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      اینو بخون koenigsegg . کجای این خ تلفظ می شه!!!!!!!!!

  11. amin

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بعدشم یعنی شاهزادگان عرب خاص هستن که میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. توفیقی

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    پدال جان کونیخ زگ بالایی آگرا R هست
    کونیخ زگ پایینی CCXR هست
    رنگ کونیخ زگ بالایی سیاه مات
    رنگ پایینی کربن
    کونیخ زگ بالایی رنگ رینگش مشکی هست
    پایینی آلومینیوم پولیش داده شده
    کونیخ زگ بالایی تو پارکینگه
    کونیخ زگ پایینی تو نمایشگاه خودرو
    کونیخ زگ آگرا 1044 اسب بخار قدرت داره
    پایینی 888 نیست 994 اسب بخاره چون کربن ادیشن هست
    کونیخ زگ سی سی ایکس استوک 888 اسب بخار هست.
    بعد کونیخ زگ آگرا یعنی عکس بالا 2.4 میلیون دلاره
    پایینی 1.2 میلیون دلار
    از پایینی 14 تا زدن
    از بالایی 4 تازدن

    خلاصه سرتونو درد نیارم عکس بالایی پایینی نیست.
    لطفا تصحیح کنید.

    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      توفیقی راست می گی . منم اولش شک کردم ولی اطلاعاتت درست نیست . آگرا R قدرتش 1180 اسب بخاره و CCXR قدرتش 1018 اسب بخاره!!!!!!!!!

    2. علیرضا 21

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دوستان این خودرو ccx پایه هست.اطلاعاتش درسته فقط عکسا همخونی نداره. اون عکس ها که تو نمایشگاهه تزیینیه!

  13. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    آونتادور این کنیخ زگ هر بار یه ادیشنی میده بیرون آدم نمیدونه چند اسب بخاره ولی تو سایت خود کونیخ زگ نوشته در واقع کونیخ زگ 994 اسب بخاره.نه 1018
    همونطور که آونتادور 691 اسب بخاره روندش میکنن میگن 700 اسب بخار
    یا SL65 621 اسب بخاره که میگن 630
    یا پورشه 911 توربو اس 552 اسب بخاره که تو سایتش زده 560
    به احتمال زیاد اعداد رو گرد می کنن ولی شاید حق با تو باشه
    من اشتباه کردم.معذرت میخوام.

  14. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    من ماشین دست دوم سوار نمیشم!

  15. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    عصر خوابیده بودم خواب دیدم رفتم جگرکی بعداومدم بیرون سوار 599 GTO شدم از خواب وقتی بلند شدم.با دو دست زدم تو سرم گفتم خاک بر سرت خوابهات تاریخ گذشته هست من این خواب رو باید تو سال 2010 میدیدم نه 2014
    وقتی خط تولید قطع میشه ماشین میشه مال ما.
    ای خدا آدم با آدم 1 تومن 2 تومن 3 تومن فرق می کنه.
    نه 300 میلیارد تومن.
    اون ماشینهایی که واسه ما رویاست واسه بعضی ها خاطرست.

    ای کاش پسر امیر قطر میشدم.
    اسمم میشد شیخ محمد آل توفیق ثانی

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.

      اقای توفیقی؟؟؟!!!

      شما خیلی عوض شدی….

      قبلا ها خیلی به سایت احترام میگذاشتی و ارزش قائل میشدی…

      داداشم خاطره تعریف میکنی؟؟؟

      پست نیسان ماکسیمارم که کردی دفتر خاطرات و بقیه هم بدون در نظر گفتن

      حق و حقوق نویسنده پشت سر شما امدن.

      از شما بعیده.من کوچیکتم هستم ولی چون قبلا از شما درس هایی گرفتم عرض

      کردم.

      اون نویسنده باالاخره زحمت میکشه اون مطلب و تهیه میکنه و روی سایت

      قرار میده.شما بزرگ ما هستی برادر.

      نکن این کارو نکن.ببخشیدا.من چون با شما راحت تر بودم به شما گفتم.

      ((( ایران و المان )))

  16. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    بچه ها یادتون میاد پدال وقتی سایت رو گردگیری کرده بود و نو ونوارش کرده بود همش اعتراض میکردید که چرا پدال اینجوری کردی؟
    چی شد کجاست اون هم اعتراض ها.
    این نشون میده آدم به هر جایی عادت می کنه حتی به پایین ترین طبقه جهنم(درک)

  17. zondar

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    Wooooow!
    من همیشه عاشق کونیخزگ بودم

  18. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    نباش چون عشقت به حسرت تبدیل میشه.
    عشقت به خدا باشه که از رگ گردن بهت نزدیکتره

    1. zondar

      ۱۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      توفیقی
      عشق به خدا چه ربطی به عشق به ماشین داره
      پسر ادم هر حرفیرو هر جایی نمیزنه

  19. masoud v12

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    من آونتادور رو انتخاب میکردم چون اولا طراحی آونتادور یک چیز دیگست دوما از این ارزونتره یعنی با پول این میشه دو تا آونتادور خرید یا یک آونتادور با یک فراری 458 ایتالیا احتمالا با بقیه پولش هم میشه یک پورشه خرید در ثانی شتاب اولیه اش هم با آونتادور یکی هستش فقط در حداکثر سرعت 60 تا این سوپر اتومبیل بیشتر از آونتادور میره اونم فکر نکنم کسی بتونه آونتادور رو با حداکثر سرعتش یعنی 340 کیلومتر در ساعت برونه و کمبود سرعتش رو نسبت به کونیخزک احساس کنه و بالاخره لگوش مثل لامبورگینی و فراری معروف نیست شاید شماها بگین کسی که این سوپر ماشین رو داره حتما قبل این لامبو و فراری خریده اون احتمال هم هستش ولی بنده نظرم رو بابت کسی که همچین پولی بابت خرید این ماشین رو میده رو عرض کردم.

    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      این 0-300 از آونتادور خیلی کمتره . شما مگه درگ آگراR رو با بوگاتی ندیدی!!!!!یعنی آونتادور خیلی شاختر از بوگاتی به حساب میاد!!!!!!!

  20. احمد

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    این ماشین خیلی خیلی خاصه.
    ولی با این پول میشه 918 هم خرید و از تکنولوژیش لذت برد!

  21. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    پورشه تو باید 918 رو دوست داشته باشی

    1. محسن.د

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      قضیه 918 با این فرق میکنه،اون هیبریدیه و هدف نهایی ساختش، تاپ اسپید نبوده.

  22. jalal

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    من اگر پول داشتم این ماشینو نمی خریدم به جاش پروشه 918 یا لامبورگینی آوانتادور یا لا فراری می خریدم .

  23. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    میلاد بی خیال.هر چی باشه جایی واسه درد دل کردن نیست.
    شاید به این خاطره که تنها زندگی می کنم.
    هر روزمون شده عین روز قبل.
    ببخش یکم آدم شوخی هستم.یکم که چه عرض کنم.یه بار با من بیای دانشگاه ودانشکده پیراپزشکی تو تبریز بگی توفیقی کیه اول یه می خندن بعد منو بهت نشون میدم.میلاد جون متاسفم ولی واقعا نمی تونم شوخ بودن و رک و راحت بودن رو ترک کنم.این قسمتی از ذات منه.
    درباره مطلب هم نظر میدم همین پست رو بخونی میبینی همش دفتر خاطرات نیست.
    ولی بازم سعی می کنم کمتر شوخی کنم.
    W 100 50000cc unlimited horse power

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.

      توفیقی دقیقا میتونم حالتو درک کنم.باشه هر جور راحتی.

      منم خیلی مسخره بازی در میارم تو محل و پیش برو بچس.استادم.

      پس حداقل واسه هر پست یک خاطره یا خواب بذار.چون پست ها زیادند.

      اومدم تبریز بهت سر میزنم.مخصوصا که بخوام برم ارومیه. ( سرو ) برای

      خرید.

      ((( ایران و المان )))

  24. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    با من راحت باشید.من اینطوری بیشتر می پسندم.
    بهم از ته دل فحش بدید بیشتر خوشحال میشم تا الکی تعریف و تمجید کنید.
    میلاد ممنونم که راحت حرفتو زدی

  25. علی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (375 ديدگاه)

    آره خیلی ماشین باحالیه
    منم دوسش دارم ولی یه مشکل اساسی داره
    تجربه شخصیم اینه : وقتی با سرعت پایین باهاش دریفت میکنی ته ماشین در میره انگار وزن سر و تهش بالانس نیست
    البته من مثل همه هموطنای عشق ماشین فقط توی grid 2 سوارش شدم شاید بازیای دیگه این مشکلو نداشته باشن D:

  26. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ساعت 5:30 دقیقه و من همچنان بیدار.
    ای کاش یکی از نویسنده های پدال بودم.تو یه روز به اندازه 100 سال مطلب می زاشتم.
    خواب نداریم که عین جغد شبا بیدار روزا خواب.

    علی بازی چرت و پرته و با واقعیت فرق می کنه.
    یه بار خودم با خودم دریفت زدم دیفرانسیلم قفل کرد هنوز دارم عوارضشو میکشم.
    نکنین این کارها رو.پدر ماشین رو با دریفت درنیارید.
    یک سوار شما شه با سرعت 200 باهاتون دریفت بزنه خوشتون میاد.

  27. km

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    این ماشین خیلی وحشیه، یکی از سوپرکارهای شاهکاره. به ما که نمیرسه ولی به کلسیون های ماشین شیخ های قطری و اماراتی اضافه میشه…

  28. km

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    یادمه یه بار جرمی کلارکسن داشت تستش میکرد مونده بود چی بگه واقعا روندن این ماشین کار هر کسی نیست. حتی استیگ هم باهاش از پیست خارج شد و ماشینو داغون کرد

    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      مشکلش این بود که اسپویلر نداشت . وقتی روش نصب کردن و دوباره تستش کردن خیلی بهتر شده بود!!!!!!!!

  29. 50

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    من برم از بابک زنجانی قرض بگیرم فردا صبح میام میخرم —- الان 12500 تومن دارم بیانه میدم نگه دارید…

  30. توفیقی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    اسپویلر یا باد عقب چون نیروی داون فورس ماشین رو بیشتر میکنه و مقدار چسبندگی رو افزایش میده اینطوریه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا