خودروی زیبایی که می بینید حاصل دسترنج کمپانی Arrinera است، شرکتی لهستانی که Hussarya را به عنوان اولین جنگندهاش در کلاس GT برگزیده. در زیر پوسته پرنقش و نگار هوساریا، یک مورد موتور ۶٫۳ لیتری V8 مابین محورهای جلو و عقب جا خوش کرده که با اشارهای روی پدال نیروی ۴۳۰ اسب تنومند را از طریق جعبه دندهای شش سرعتِ و ترتیبی به چرخهای عقب میفرستد. گفتنی است که آرینرا فرزندش را از داشتن پدل شیفتر محروم نکرده است.
Arrinera Hussarya GT Racer برای نگه داشتن این ماشین لهستانی تبار که در کلاس GT4 جای میگیرد سازندگان دست به دامن سیستم ترمز آلکان (Alcon) بردهاند تا با کالیپر ترمز شش پیستونی و دیسکهای ترمزی با ۳۸۰ میلیمتر قطر، شتاب این غول بی شاخ و دم را مغلوب سازد. اما بر و بچههای آرینرا به این هم راضی نشده و برای کنترل حتی بیشتر از این روی ترمزها، کیت ABS بوش موتور اسپرت را نیز به خدمت گرفتهاند. Arrinera Hussarya GT Racer آرینرا هوساریا از یک شاسی space-frame ساخته شده از لولههای فولادی بهره میبرد که نشان استاندارد فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی را بر سینه دارد. به لطف مواد با کیفیتی همچون فیبرکربن و کولار که در ساختمان آن استفاده شده، هوساریا تنها ۱٬۲۵۰ کیلوگرم وزن دارد. همانگونه که از یک خودروی مسابقهای انتظار میرود، این خودرو نیز مجهز به سیستم تعلیق دو جناغی با کمک فنر و دامپر های Ohlins است که تنها به همین منظور ساخته شده اند. Arrinera Hussarya GT Racer آنگونه که خودرو ساز میگوید طراحی ساختهشان از اصول آئرودینامیکی تأثیر پذیرفته و تعدادی از مشخصههای آن همچون دریچه ورودی هوای روی سقف، اسپویلر بزرگ عقب و دیفیوزر عظیمالجثه نیز از صنعت هوانوردی الهام گرفته شده اند. Arrinera Hussarya GT Racer درون آن اما مجهز به صفحه رنگی هوشمند کازورث شده تا آمار حیاتی خودرو را به صورت زنده به نمایش در آورد و از آنجا که تنها رسالت ماشین لهستانی مسابقه دادن است، به جز این در کابین ساخته آرینرا چیزی جز صندلیهای ساخته Corbeau و ” تنها سویچهای مورد نیاز ” نمییابید.
تا پایان سال تنها دو یا سه مورد از این مسابقهای کلاس GT4 ساخته خواهد شد اما انتظار میرود که نسخهای جادهای از آن که “بسیار شبیه” به نسخه مسابقهای است، راهش را به نمایشگاه های خودروی آنور آب ها باز کند. اما هنوز تمام نشده؛ آنگونه که از شواهد امر پیداست کمپانی مادر در صدد است تا نسخهای ویژه از آن را با نام هوساریا ۳۳ عرضه کند.
اما داشتن همچین خودروی چقدر برای رانندگان بی باک آب می خورد؟ خدمتتان عارضیم که آرینرا هوساریا جی تی در بازه قیمتی ۱۸۶-۲۰۰ هزار دلار قرار میگیرد و دیری نخواهد پایید که عملیات تست آن در بریتانیا آغازشود.
Carbonado Aventador
۲۸ دی ۱۳۹۴چرا انقدر از نمای جلو و عقب شبیه هوراکان GT3 هست!!!!
عکس پست رو که دیدیم اولش فکر کردم هوراکانه!!!!
king 918
۲۸ دی ۱۳۹۴هم شبیه هوراکانه هم مکلارن mp4 c12
احسان آرسنالی
۲۸ دی ۱۳۹۴اولش فکر کردم یه تیونر گم نامه که هوراکان رو تیون کرده.
moein
۲۸ دی ۱۳۹۴از نمای پشت و قوص عقب شبیه بوگاتیه
GT500
۲۸ دی ۱۳۹۴خوب نمی شود باهاش ارتباط برقرار کرد. ازش خوشم نیومد.
11A11
۲۸ دی ۱۳۹۴خیلی زیباست این ماشین مخصوصأ نسخه خیابانی اش پارسال این ماشینو شناختم
احمد باقری
۲۹ دی ۱۳۹۴به قول دوستان، از چند مدل الگوبرداری شده و ظاهر و استایل خاصی نداره.
sajad
۲۹ دی ۱۳۹۴کلا شبیه فِراری 488 GTB شده
http://www.pedal.ir/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C/ferrari-488-alpha-n-performance/