اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: کمپانی ایتالیایی Ermini Automobili با همکاری Osella به سراغ احیای یک طرح قدیمی رفته اند . . .
[jwplayer mediaid=”۶۴۸۷۷″]منظورمان از عبارت “طرح قدیمی” همان بارچتاهای (Barchetta) معروف است؛ نامی که ایتالیایی ها در سالهای نه چندان دور به خودروهای روبازی که در مسابقات اتوموبیلرانی شرکت می کردند، می گفتند. حالا کمپانی ارمینی با تکنولوژی روز دست به احیای این طراحی سنتی زده که نتیجه آن شده خودرویی نه چندان زیبا با نام Seiottosei .
این خودرو شاسی فولادی دارد اما در بدنه آن از قطعات فیبرکربنی به همراه آلومینیوم استفاده شده. درون کابین آن هم چیز خاصی وجود ندارد به جز پوشش چرمی آلکانترا برای فرمان مسابقه ای و صندلی ها، دریچه های دایروی شکل تهویه و نهایتا صفحه کیلومتر دیجیتالی. روکش درب ها کربنی بوده و در کفی خودرو نیز می توان صفحات آلومینیومی را از نزدیک دید!
پیشرانه این رودستر ایتالیایی، انجین ۲.۰ لیتری توربوشارژ رنوست که خروجی ۳۲۰ اسبی دارد. به لطف گیربکس ۶ سرعته سکوئنشال Sadev این خودروی ۶۸۶ کیلوگرمی در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ می رسد. همچنین حداکثر سرعت آن هم حدود ۲۷۰ کیلومتربرساعت اعلام شده؛ کیت ترمزهای برمبو که درون رینگ های OZ قرار گرفته اند تنها ویژگی ایمنی این خودروست!
رضا
۱۶ اسفند ۱۳۹۲از لحاظ زیبایی که بویی از ایتالیایی بودن نبرده
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۶ اسفند ۱۳۹۲پدال عزیز زبونمون مو دراورد که بین این خودرو ها مقایسه بزاری
لندکروز 5.7 لیتر با پاترول
لکسوس LS با BMW 750
لکسوس GS با بنز E
تویوتا کراون با جنسیس
GT 86 یا لکسوس RC با جنسیس کوپه
Zonda R
۱۶ اسفند ۱۳۹۲F.A
خاصه
همین
خاوری مزراتی
۱۶ اسفند ۱۳۹۲این دوست کاترهام و شلبی و این خودروای دست سازه… باید سواری جالبی داشته باشه
امید
۱۶ اسفند ۱۳۹۲چیز خاصی نداشت مگر قیمتش پایین باشه که بشه بهش فکر کرد
Zonda R
۱۶ اسفند ۱۳۹۲F.A
هدفش از تولید این ماشین چی بوده؟