الکساندر ساشا سلیپانوف طراح اسبق شرکت کونیگ زگ از برند هایپرکار جدید خود با نام نیلو ۲۷ رونمایی کرد.
این طراح با سابقه که طراحی کونیگ زگ جمرا را بر عهده داشته اگرچه به تأسیس برند جدید نیلو ۲۷ اشاره کرده اما جزئیات بیشتری را در اختیار رسانهها قرار نداده است. البته کمپین رسانهای سلیپانوف که با تیزری کوتاه به راه افتاده برخی اطلاعات از این برند را در دسترس قرار میدهد. در این تیزر آمده است:
ما تحت تأثیر دیجیتالی سازی، برقی سازی و دیگر موضوعات حاشیهای قرار نمیگیریم و روی تجربه خودرویی نهایی با ترکیبی ایده آل از اقدامات هیجانانگیز تمرکز داریم.
در همین ارتباط: مصاحبه جذاب و خواندنی با ساشا سلیپانوف طراح کونیگزگ
بر این اساس انتظار میرود اولین محصول برند نیلو ۲۷ خودرویی مخصوص راننده با پیشرانه درونسوز و صدای اگزوز هیجانانگیز باشد. در این تیزر همچنین نمای عقب اولین هایپرکار نیلو ۲۷ هم دیده میشود. در این خودرو سه خروجی اگزوز در مرکز قرار گرفتهاند و ارتفاع بالایی دارند. ظاهراً خروجیهای اگزوز بین بال عقب خاص خودرو نصب شدهاند و یک دیفیوزر بزرگ با چراغ سوم قرمز هم ما را به یاد خودروهای فرمول یک میاندازد. از دیگر جزئیات ابر خودروی نیلو ۲۷ میتوان به درهای گالوینگ، فضای شیشهای بالای کابین و… اشاره کرد.
با این تفاسیر میتوان انتظار داشت محصول جدید سلیپانوف بسیار دیوانهوارتر از طراحی کونیگ زگ باشد اما تا زمان معرفی رسمی باید منتظر ماند. این برند تازهنفس میگوید اولین محصولش را بهصورت رسمی در گردهمایی پبل بیچ در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ رونمایی خواهد کرد. باید دانست سلیپانوف برای تأسیس نیلو ۲۷ زحمات زیادی را متحمل شده است. این طراح زبر دست حدود سه سال برای کونیگ زگ کار کرده و قبل از جدایی در سال ۲۰۲۲ مسئول طراحی بدنه و کابین جمرا و CC850 بوده است.
سلیپانوف قبلاً به عنوان مدیر طراحی بدنه بوگاتی و طراح ارشد جنسیس نیز انجام وظیفه کرده است. او در سال ۲۰۲۳ شرکت هاردلاین ۲۷ را به عنوان شرکت مشاوره طراحی خودرویی تأسیس نمود و با برندهای گوناگونی از جمله آنپلاگد پرفورمنس همکاری کرد. با توجه به تیزری که از اولین خودروی این برند منتشر شده، انتظارات از نیلو ۲۷ بالا خواهد بود. نظر شما چیست؟
در همین ارتباط: کوچ طراح شرکت بوگاتی به جنسیس
AMANTE
۱ خرداد ۱۴۰۳طراحی جذابی داره ولی کمی تا قسمتی منو یاد محصولات پاگانی مثل هوایرا می اندازه.
۱ خرداد ۱۴۰۳فقط اون مرده تو عکس اول میگه واسه هرکی لاتی واس ما کوشولاتی😂😂
BlackWing
۱ خرداد ۱۴۰۳صنعت ماشین سازی این روزا رو میبینم یاد کافهها و آرایشگاههای تو کوچه پس کوچه میوفتم ، هرکی یه مدت شاگردی میکنه بعدش میره مغازه خودشو میزنه
aradkhodaverdi
۱ خرداد ۱۴۰۳درسته اصالت خیلی مهمه ولی برتری هندلینگ و پرفورمنس مهم تره خودرو ساز جدیدی مثل SSC Tuatara یا Devel Sixteen که آینده درخشانی میتونن داشته باشن
Mr. gt c
۱ خرداد ۱۴۰۳این حرف شما به اونایی میرسه که تا دیدین میشه با چارتا الکترو موتور ماشین ساخت، اومدن با تهیه این سیستم ی سوپرکار به قول خودشون ساختن که جز صفر تا صد گرفتن یه هیچ درد دیگ نمیخورند
GMA
۱ خرداد ۱۴۰۳همین شاگرد ها شدن بیزارینی و پاگانی و آپولو😉
BlackWing
۱ خرداد ۱۴۰۳GMA
کسی اونا رو انکار نکرد ، پاگانی که خداست ، منظورم این چند سال اخیر بود ، گفتم این روزا 🤷🏻♂️
𝐀𝐥𝐢
۱ خرداد ۱۴۰۳فعلا که از پشتشه، ببینیم ظاهر کلی ماشین چی میشه
Alireza
۱ خرداد ۱۴۰۳طرف طراح کونیگ زگ و بوگاتی و جنسیس بوده
الان اومده ماشین خودشو بسازه با اسم نیلو ۲۸ که با کونیگ زگ رقابت کنه که فقط از یه نظر میشه بهتر باشه کی قیمت خیلی پایین تر باشه
yaghoub
۱ خرداد ۱۴۰۳حس میکنم قراره رادیکال باشه.
علیرضا
۱ خرداد ۱۴۰۳ظاهر جلوش و عقبش تقریباً شبیه cc850 هست