مدل کلاسیک گاز ۶۹، یک پکیج اصلاحات کامل از تیونر روسی، «تراک گاراژ» دریافت کرده است. تراک گاراژ نامی است که کمتر در دنیای افتر مارکت شناخته شده است، ولی شاید این پروژه تیونینگ گاز ۶۹ بتواند نگاهها را به سمت این کمپانی جلب کند. مهندسان تراک گاراژ در سنت پترزبورگ روسیه برنامه دارند تا تعداد ۱۲ نمونه از این «بزهای کوهی» را به هیولاهای V8 با ظاهری متفاوت تبدیل کنند.
در حال حاضر تنها یک نمونه از آنها به پایان رسیده و از یک موتور ۶/۴ لیتری V8 همی بهرهمند شده که قدرتی به میزان ۴۶۵ اسببخار برایش به همراه دارد. این قدرت از طریق یک سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک و یگ گیربکس اتوماتیک به چهار چرخ خودرو منتقل میشود. از دیگر بهینهسازیهای تکنیکی خودرو میتوان به مواردی چون کویلاورهای تنظیمشونده، دیفرانسیل عقب ARB، دیسکهای ترمز «ترا فلکس» برای تمام چهار چرخ و چرخهای آلیاژی ۱۷ اینچی با تایرهای ۳۵ اینچی آفرود اشاره کرد. در داخل کابین این مدل تیونینگ گاز ۶۹ با فضایی قدیمی مواجه میشوید که برخی تجهیزات جذاب مانند صندلیهای تنظیمشونده الکتریکی پوشیده از چرم و یک سیستم صوتی مدرن با رابط بلوتوث و آیفون در آن به چشم میخورند. برای دیگر نمونههای باقی مانده، تراک گاراژ استفاده از موتورهای ۵/۷ یا ۶/۱ لیتری و آپگریدهای فنی مشابه را پیشنهاد میکند. برخی از آنها شامل یک سقف نرم جمعشونده نیز میشوند و این در حالی است که برای کابین بعضی از آنها یک سقف سخت کلاسیک درنظر گرفته شده است. همچنین یک سری رنگآمیزیهای متفاوت نیز در دسترس قرار دارند و قیمتها نیز از حدود ۵۷ هزار و ۷۷۰ دلار شروع میشوند.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
great britain
۲۳ آذر ۱۳۹۴باز این روس ها زدن تو کاره ماشین.
بابا نخواستیم.دست از سر صنعت خودرو بردارین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hamed
۲۳ آذر ۱۳۹۴چرا مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جای تو رو تنگ کردن مگه؟؟؟
shahab
۲۵ آذر ۱۳۹۴ماشینای روسی رو دیدی؟؟؟؟ اصلا ماشین دیدی؟؟؟؟
کامیونای ifa مال جنگ جهانی دومه هنوز داره کار میکنه
سامان اذری
۲۳ آذر ۱۳۹۴هنوزم که هنوزه تو برخی از روستاهای اطراف تبریز از این مدل و اواز ها رو میرونند من یک بار سوارشون شدم درست انداخته بودند وسط رودخونه
درسته توش خیلی صدا داشت و هی بالا و پایین میپریدم ولی خداییش خیلی جون سخت بودند
shahab
۲۵ آذر ۱۳۹۴اون لامصبا مثل بز از هرجایی بالا میرن فقط نرم نیستم اما کوه هم براشون مثل خیابون میمونه
حسین
۲۳ آذر ۱۳۹۴تلفیقی از بازسازی و تیونینگ!
هم روح تازهای توش دمیده شده ، هم قدرتش زیاد شده!
ولی این پروژه ها کلا گرون تموم میشه!
great britain
۲۳ آذر ۱۳۹۴یه مطلب بی ربط .خدایی حیفم میاد این شاهکار فضایی بریتانیایی ها رو نذارم.البته پدال گذاشته بود ولی من یه بار دیگه میزارم.کلا سیستم هوا فضای بریتانیا از اروپا خیلی جلوتره.
و بعد از ناسای آمریکاست بازم ببخشید پدال.
http://toranji.ir/alan-bond-and-revolutionary-skylon/
احمد باقری
۲۳ آذر ۱۳۹۴فکر کنم خیلی سرسخت و مستحکم باشه.
Sj
۲۳ آذر ۱۳۹۴این ماشین تو ارتفاعات گیلان خیلی زیاد مخصوصا جاهای صعب العبور تو این مناطق ب جیپ روسی مشهور واقعا جون سگ بعد این همه سال هنوزم قدرت داره با آدم و بار پر از کوه صاف میره بالا من نمیدونم این ماشینا چطور کار میکنن هنوز یعنی قطعشون هست؟من ی ۴۰۵ مدل ۸۶ گرفتم چند ماهه موتورشو دست نزدم سه تومن خرج شده حالا بازم مونده اون بابایی هم ک میگه روسا ماشین نسازن فک کنم تا حالا جز پراید ماشین ندیده ماشین های روسی جز سگ جون ترین ماشین هان چ معمولی بخصوص نظامی
Adolf
۲۳ آذر ۱۳۹۴تواطراف شهرستان رودسر هنوزم هست بهش جیب روسی میگن دوج هم هست اسمشpower wagonهستش یه ما شین دیگم هست محلی ها بهش اوواز میگن کا ام هم چند ساله زیادشده هنوزم باهاش از جاده های روستایی وسخت عبور میکنن یادش بخیر 15سال پیش داشتیم جیب روسی رو وااای چه روزای بودن
sadegh
۲۴ آذر ۱۳۹۴من بچه روستا های اشکور شهرستان رودسر هستم جاهای که هیچ ماشینی نمیره جیپ روسی میره همسایه ما یه دونه خسته ش رو کنار جاده ول کرده عکس رو واستون تو لینک زیر هستش:
http://upload7.ir/u/preview/s1/Tqy8cGer.JPG
http://upload7.ir/u/preview/s1/Q6MEP78w.JPG
http://upload7.ir/u/preview/s1/6E7fcMKj.JPG
جواد
۲۴ آذر ۱۳۹۴سلام برگاسپورت
shahab
۲۵ آذر ۱۳۹۴اینا برای پدربزرگای ما خیلی خوبه، یاد جوونیاشون میوفتن.تازه قوی تر هم شده ک هیچی دیگه…
اسی
۱۲ مهر ۱۳۹۵تصویر موتوری که در این مطلب وجود داره ، مربوط به تصاویر دوج چارجر 2012 هست!
http://www.topspeed.com/cars/dodge/2012-dodge-charger-srt8-by-geiger-cars-ar126685/picture444247.html
این گاز اصلا تولید نشده ، این هم فقط یک رندر هست
جناب آقای محمود سعیدی
۶ آذر ۱۳۹۶سلام علیکم محمود هستم سال ۷۲ یک جیپ گاز روسی از کلاچای گیلان به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ تومان خریدم اول چادری بود بعد طاقدار کردم از شیشه های پاژن استفاده کردم کاپوت کش نداشت کاپوت کش بیوک برا یش گذاشتم چهارشاخه گاردان را طبق استاندارد معا نیکی برداشتم سه سیلندر ماشین بود کل سیم کشی ماشین را عوض کردم باطری ساز آوردم از کالای در شهر خودم سه شبانه روز کارکرد سیم ها همه شما ه ای بود حالا با یک نیش استارت روشن می شد بسیار عالی شده بود مصرف بنزین بسیار کم گرمای بخاری عالی مثل اینکه کنار تنور نشسته ای. دوستانم وقتی داخل جیپگاز می نشسته از گرما کتها را درمی آوردند سرعت به مایل بود من در چالوس شهر خودم بنزین زدم با دوستان تابنده انزلی رفتیم بند ر انزلی بنزین زدیم بر گشتیم ۶سال جیپ را داشتم وبعد از شش سال در املش کیلان یک میلیون و پانصد هزارتومان فروختم ماشین خیلی خوبی بود محکم جا دار پر شتاب کم مصرف پر نور با توجه به اینکه پراید سوا ری دا رم می خواهم انشا الله یک گاز روسی و یا. یک او آز روسی بخرم انشا الله از اینکه به نوشته هایم توجه می کنید سپاسگزارم
علی
۲۶ مرداد ۱۴۰۳سلام لطفا یک آی دی یا شماره بگذارید برای ارتباط🙏🏻