ظاهراً تقاضا برای اینیوس گرنادیر زیرا بوده است زیرا نمونههای کارکردهٔ این خودرو تا ۱۳ هزار دلار گرانتر از قیمت نمونهٔ نو برای فروش گذاشته شده است.
زمانی که تولیدی لندروور دیفندر قدیمی خاتمه یافت، جای خالی یک شاسیبلند آفرودی توانمند در بازار احساس میشد. اینیوس گرنادیر قصد دارد این خلأ را پر کند و به همین دلیل خیلیها آن را جانشین معنوی دیفندر میدانند. هرچند در رابطه با موفقیت این خودرو در ابتدا تردیدهایی وجود داشت اما به نظر میرسد این آفرودر نوظهور توانسته خیلی خوب نظر خریداران را جلب کند.
به گفتهٔ یکی از نمایندگیهای اینیوس در بریتانیا، برای خرید گرنادیر لیست انتظار چهاردهماهه تشکیل شده و به همین دلیل نمونههای کارکردهٔ این خودرو قیمتی بیش از نمونهٔ صفرکیلومتر پیدا کردهاند. بهعنوانمثال، یک گرنادیر مدل ۲۰۲۳ با کارکرد ۳۲۰ کیلومتر با قیمت ۷۷ هزار پوند معادل ۹۹ هزار دلار برای فروش گذاشته شده که بین ۵ تا ۱۰ هزار پوند از نمونهٔ نو گرانتر است. همچنین نمونهٔ دیگری با کارکرد تنها ۱۰۰ کیلومتر با قیمت ۷۳ هزار پوند برای فروش گذاشته شده درحالیکه قیمت صفرکیلومتر همین نمونه ۶۴ هزار پوند است.
از یک جهت، این موضوع میتواند نشاندهندهٔ موفقیت گرنادیر باشد زیرا تقاضا آنقدر زیاد است که خریداران کمصبر را وادار به پرداخت مبلغی بیش از قیمت گرنادیر نو برای خرید نمونهٔ کارکرده میکند اما افزایش قیمت نمونههای دستدوم خودروها همیشه به معنای تقاضای بالا نیست و گاهی هم میتواند به خاطر عرضهٔ محدود باشد. درهرحال، کسانی که خودروهای نو را میخرند و در بازار با قیمتی گرانتر میفروشند مورد غضب خودروسازان هستند و به گزارش اتوکار، اینیوس شرایطی گذاشته تا گرنادیر را به دست مصرفکنندگان واقعی برساند.
این شرکت فروش شاسیبلند خود را بلافاصله پس از خرید ممنوع کرده است یعنی همان روشی که قبلاً خودروسازانی مثل تویوتا، فورد و لندروور هم استفاده کرده بودند. به گفتهٔ یکی از سخنگویان اینیوس، از زمانی که این محدودیت در قرارداد فروش گرنادیر گنجانده شده، برخی خریداران سفارش خود را لغو کردهاند که نشان میدهد بهقصد فروش با قیمت بالاتر به دنبال خرید خودرو بودهاند. به گفتهٔ این شرکت، برای خودروهایی که قبلاً تحویل داده شدهاند نمیتوان کار چندانی انجام داد اما اینیوس در حال برنامهریزی اعمال محدودیتهایی برای خریدارانی است که گرنادیرهای کمکار خود را به فروش میرسانند.
Amard
۱ مرداد ۱۴۰۲حیف پول همین بدید سوزکی جیمنی بخرید یا جیپ رانگلر یا فورد برانکو بقیه بزار جیبت
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱ مرداد ۱۴۰۲این برند گفته من با فورد برانکو رقابت میکنم؟ سوزوکی جمینی که اصلا ولش کن این ماشین برای افرادی که میخاهند یک ماشین با حالت رترو و کلاسیک داشته باشند لطفا اینقدر غیر منطقی نباشید
OTTOMAN
۱ مرداد ۱۴۰۲این که کپی لندروور بعد نه قدرت داره و نه شتاب و نه ابهت تویوتا پرادو از این بهتره چون ژاپنس هست بعد استهلاک کمتری دراه چون اگثر ماشین های افرودی پر استهلاک هستن
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱ مرداد ۱۴۰۲چطور اینقدر مطمئن حرف میزنی در حالیکه هیچکدام رو سوار نشدیم
OTTOMAN
۱ مرداد ۱۴۰۲حداقل که پنج سال پرادو ۲۰۰۷ صفر داشتم
ab0lf4zl
۲ مرداد ۱۴۰۲دقیقا فقط یکی دو ماه صفر بوده. چجوری ب ماشینی ک پنج سال استفاده کردی میگی صفر؟ نمایشگاهی هستی؟؟؟!!!
M
۱ مرداد ۱۴۰۲با این پول راحت میشه G350 خرید ، از همه نظر هم بهتر از اینه
ناشناس
۱ مرداد ۱۴۰۲یه سؤال!تاحالاچرایه مسابقه سخت بامدلهای همرده این ماشین انگلیسی تازه وارد،که منظورم تویوتاسری۷۰یابنزG کلاس،برانکویابهمراه جیپ رانگلردرمناطق موهاوی یاگرند کنیون برگزارنمی کنندتادرمقایسه باهم ببینیم چی درچنته دارند؟
مازیار
۱ مرداد ۱۴۰۲ظاهرا پیش بینی های بچه های پدال به میزان صددرصد داره غلط از آب درمیاد
یه بار فقط اونم در لفافه گفتم این ماشین پتانسیل موفقیت رو داره که با قمه اومدن طرفم😨
ab0lf4zl
۲ مرداد ۱۴۰۲چون فقط از روی تعصب خبر رو میخونن و میبینن و جواب میدن
م،ب
۱ مرداد ۱۴۰۲این ماشین با برانکو قابل مقایسه نیست، این ماشین همون دیفندره چهل سال پیشه و از تمام افرودها طرفدارش بیشتره مثل رانگلر افسانهای هست که سالها در ایران مورد استفاده قرار گرفته، ما برانکو تاخالا از نزدیکم ندیدیم چون مثل اف جی لوکسه ولی این ماشین از گور برخاسته هست مثل رانگلر با اب و گل بازی میکنه، جاده خاکی را جرر میده، یا حققق
حسین دهمرد
۲ مرداد ۱۴۰۲بیچاره لندرورور انقد واسه نسل جدید هزینه کرده که شما برید کپی شو بخرید؟ جنس اصلو ول کردید رفتید فیک خریدید. باز چینیا یه تغییری میدن این کمپلت کپی کرده