فیوزیلر بهعنوان دومین محصول اینیوس پس از گرنادیر، یک شاسیبلند آفرودی الکتریکی است که پیشرانهٔ بنزینی هم بهعنوان ژنراتور برای آن ارائه میشود.
اینیوس پسازاینکه گرنادیر را به بازار فرستاد، حالا دومین خودروی خود را با نام فیوزیلر (Fusilier به معنای تفنگدار در زبان فرانسوی) معرفی کرده است. این خودرو که یک شاسیبلند تمام الکتریکی است، مثل گرنادیر، ظاهر جعبهای شکل و با طراحی رترو دارد. علاوه بر نسخهٔ تمام الکتریکی، اینیوس نسخهای از فیوزیلر را با پیشرانهٔ بنزینی بهعنوان ژنراتور افزایشدهندهٔ برد هم ارائه خواهد کرد. به گفتهٔ اینیوس، این خودرو تواناییهای آفرود در کلاس جهانی را بدون قربانی کردن پرفورمنس جادهای ارائه میکند.
«جیم راتکلیف» مدیرعامل اینیوس در رابطه با این خودرو میگوید:
هنگامیکه ما این خودرو را توسعه دادیم، خیلی زود به این نتیجه رسیدیم که برای حرکت به سمت کربنزدایی و ادامهٔ ساخت خودروهایی که مصرفکنندگان میخواهند با آنها رانندگی کنند، به ترکیبی از تکنولوژیهای پیشرانه نیاز داریم. خودروهای الکتریکی برای برخی مصارف خاص مثل ترددهای کوتاه و پیکهای شهری عالی هستند اما دولتها باید انتظارات واقعبینانهای در مورد دیگر تکنولوژیها داشته باشند
فیوزیلر که طول و ارتفاع کمتری نسبت به گرنادیر دارد، روی پلتفرم اسکیتبرد با زیرساخت فولادی و درهای آلومینیومی ساخته میشود. اینیوس هنوز حرفی در مورد قوای محرکهٔ این خودرو نزده است و بنابراین از مشخصاتی مثل اندازهٔ باطری یا شعاع حرکتی خبر نداریم. بااینحال، با توجه به تصاویری که این شرکت منتشر کرده است، به نظر میرسد فیوزیلر از قطعات آفرود واقعی مثل لاستیکهای آلترین، صفحه محافظ جلو و سپرهای بلند بهره میبرد. طراحی کاپوت و درها ما را به یاد مرسدس G کلاس میاندازد درحالیکه در جلوی خودرو جلوپنجرهٔ فعالی برای بهبود راندمان طراحی شده است.
اینیوس برای توسعهٔ فیوزیلر با مگنا اشتایر همکاری کرده است و این خودرو در کارخانهٔ این شرکت در اتریش تولید خواهد شد. این کارخانه هماکنون مرسدس بنز G کلاس را تولید میکند و قرار است به تولید بامو Z4، تویوتا سوپرا و فیسکر اوشن هم بپردازد. اینیوس فیوزیلر در پاییز آینده راهی بازار خواهد شد و جزئیات بیشتری در مورد آن خواهیم فهمید.
۶ اسفند ۱۴۰۲جی کلاسه فیس لیفت🤩
پوشتش بده یکم
net
۶ اسفند ۱۴۰۲اشغال های بی کیفیت کپی چینی
Mosi
۶ اسفند ۱۴۰۲اصلا هم از جی کلاس اسکی نرفته
Silvia
۶ اسفند ۱۴۰۲هر ۲ خودرویی که تولید کردن از مدل های مشهور دنیا کپی شده . اون از دیفندر و اینم از G کلاس
بتاز سر جیم رتکلیف . اون منچستر بدبخت رو هم یه تکون بده
P
۶ اسفند ۱۴۰۲یه ترکیبی از همه چیز ، از دیفندر و جی کلاس گرفته تا سری ۷۰ ، یعنی هیچ کدوم از کلاسیک هارو بی نسیب نزاشتن
JaMsHiD
۶ اسفند ۱۴۰۲پلتفرم اسکیت برد مثل شاسی مستقل کارایی برای آفرود و جامپ زدن داره؟
یعنی مثلاً از چند تا پیچ و بست مخصوص برای وصل کردن کابین به شاسی استفاده میشه؟ یا اینکه جوش داده میشه و اتاق با شاسی یکی میشه .
Porya
۶ اسفند ۱۴۰۲سلام آقای اشتری زیر یکی از مقالات از شما درخواستی برای تهیه مقالاتی در مورد هواپیماها و هلیکوپترهای کوچک و آکروباسی کرده بودن من هم لایک کردم و موافقم ، میشه این کارم انجام شه؟؟
parhamiof
۶ اسفند ۱۴۰۲وقتی پول طراحو نمیدی مجبوری خودت طراحی کنی:
𝐀𝐥𝐢
۶ اسفند ۱۴۰۲امروز دوتا ماشین معرفی شد هردوتاشون هم شبیه جی کلاس!
مهدی
۶ اسفند ۱۴۰۲حاصل ازدواج ناموفق جی کلاس و فورد برانکوعه
sina
۶ اسفند ۱۴۰۲شرکت جاه طلب و باحالیه
مجید
۸ اسفند ۱۴۰۲حتی اگر اشعالترین خودرو چین یا دنیا هم که باشه وقتی وارد ایران میشه میخوان به قیمت تلسکوپ فضایی جیمز وب بمردم غالب کنند واون عده پولدار واز ما بهترین فقط قادربه خریدش هستن ودر خیابان بالا وپایین میرن ..برای بقیه مردم فقط تماشا وحسرت وارزشهای بر آرزوهای قبلی اضافه میشه که هیچوقت هم محقق نمیشود
علی
۳ فروردین ۱۴۰۳اولش فکر کردم جی کلاسه خخخخ بعدش دقت کردم دیدم یه کپی دیگه